TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Nevim, po tom vsem a i po tom jake mam zkusenosti s naftakama vseobecne bych si asi naftu soukrome nekoupil... Mimochodem firemni focusy maji jednu zajimavou zavadu - mimo tema, prestaly fungovat prave blinkry a start az na nekolikate zasunuti klicku! Nove firemni fabky - stejny motor 1,6TD(CI(HDI)) a stejny problem! Takze se obavam ze toto bude napric vsemi automobilkami, mimochodem, ten 2,0HDI co mas v citronu je 2,0TDCI ve focusu a 2,0HDI v peugeotu, a je to vsecko na stejne sracky...
- Milano
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Tak ted' jsem z tvého příspěvku docela zmaten...co má jako společnýho Fábka a Focus 1,6 (ci, hdi)?? To tu vysvětli všem, pač nebudu asi jedinej....
A další věc, když jmenuješ 2.0 hdi, tdci jakože totál. sračky, jak si na takovej nesmysl přišel?? Pokud vím, tak jediný problémy s dvoulitrem má slavnej Volkswagen, tak by ses měl vyjadřovat pokud možno na jejich foru...
A jen pro tvý info, z mýho podpisu víš, jakej mám motor, při nynějších 242t. jsem měnil před měsícem akorát vodní pumpu, jinak vše zatím drží, vstřiky origo, setrvák taky, sice krapet chrčí na volnoběh, ale jinak bez problémů a jiný závady se nevyskytly, startuje i v mrazech v poho, takže tvrdit, že jenom benzín je ok, je úplná blbost...To, že někomu se auto sere neznamená, že se to sere všem, to je celkem podstatný si uvědomit...
A další věc, když jmenuješ 2.0 hdi, tdci jakože totál. sračky, jak si na takovej nesmysl přišel?? Pokud vím, tak jediný problémy s dvoulitrem má slavnej Volkswagen, tak by ses měl vyjadřovat pokud možno na jejich foru...
A jen pro tvý info, z mýho podpisu víš, jakej mám motor, při nynějších 242t. jsem měnil před měsícem akorát vodní pumpu, jinak vše zatím drží, vstřiky origo, setrvák taky, sice krapet chrčí na volnoběh, ale jinak bez problémů a jiný závady se nevyskytly, startuje i v mrazech v poho, takže tvrdit, že jenom benzín je ok, je úplná blbost...To, že někomu se auto sere neznamená, že se to sere všem, to je celkem podstatný si uvědomit...
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Pokud vim tak 1,6TDCI je koupenej motor od peugeota 1,6HDI a 1,6TDI CR u skodovky je koupenej ten samej motor takze taky 1,6HDI/TDCI/TDI CR... Vsechny tyto motory jsou stejne, jsou na firme v novych fabkach a novych focusech a pod deklem jsou to stejne motory se stejnyma vnitrnostma a stejnejma parametrama + - 1 kun a cca 1Nm... Jinak co tady koukam tak kdo ma naftu tak do toho jenom vali prachy a k tomu to este muze zamrznout
Ja uz naftakum neverim vubec nic...

- Milano
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Tak o tom jse teda ještě nikde nečetl, že by VW koupil motor od Peugota, tomu se mi nechce věřit, máš nějaký odkaz, kde se o tom píše? Všude zatím psali, že si ho vyvinul VW sám, tak by mě celkem zajímalo, kde někdo něco takovýho tvrdí, se mi to nějak nepozdává...ani ten výkon +-1kw či Nm nesedí, je to víc...
A co se týče nákladů u nafty, to že se udělaj vstřiky po +- 250t. km, a i spojka se setrvákem, tak mě nepřijde jako nějaká katastrofa, to se v těch najetých km mnohem dříve zaplatí a to se nebavím o tom, že v běžným provozu má 115ps v naftě daleko lepší parametry než stejně našláplej benzín...= pojedem stejnou palbu, ale já naftu nebudu držet tak pod krkem, abych stačil stejně silnýmu benzínu = už vyzkoušeno mnohokrát...a ještě, spotřeba se lišila mnohem víc, než o nějaký 2-3 litry....
A co se týče nákladů u nafty, to že se udělaj vstřiky po +- 250t. km, a i spojka se setrvákem, tak mě nepřijde jako nějaká katastrofa, to se v těch najetých km mnohem dříve zaplatí a to se nebavím o tom, že v běžným provozu má 115ps v naftě daleko lepší parametry než stejně našláplej benzín...= pojedem stejnou palbu, ale já naftu nebudu držet tak pod krkem, abych stačil stejně silnýmu benzínu = už vyzkoušeno mnohokrát...a ještě, spotřeba se lišila mnohem víc, než o nějaký 2-3 litry....
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Ford motory od PSA(peugeot/Citroen) nekoupil, jsou vysledkem společného snažení aby nabídkou motorů konkurovali VW, a VW rozhodně nemá tenhle motor 

- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Skutecne jde o zcela jine motory 1.6tdi CR konsrukcne vychazi ze stare 1.9tdi tudiz ma i nova 1.6blok motoru z litiny kdyzto tdci.hdi je z hliniku.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Stejný motory ve Škodovce a ve Fordu
Tak to se Ti nepovedlo
a kdo že to vyrobil tvůj "novej" motor? Mitsubishi
pbjune prober se. Za tu dobu co tady od tebe čtu příspěvky jsi nainvestoval do jednoho motoru 3x víc než já do dvou ropáků. Prostě je to kus od kusu a o štěstí
Ale neboj až se mi na autě vys. třeba čerpadlo, turbo, nebo nevim co ještě dám Ti vědět ať můžeš kritizovat.
Jinak hezký vánoce a hlavěn hodně km bez poruch všem....ať benálům, nebo ropákům




Jinak hezký vánoce a hlavěn hodně km bez poruch všem....ať benálům, nebo ropákům

Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
No nainvestoval jsem tam vic protoze sem udelal chybu a nesveril to nekomu schopnemu. Koupil sem motor kterej mi jeden mechanik podelal tim sem prodrbal prachy, jinak kdybych to rovnou resil vymenou za uplne novy motor tak to stalo 27tis i se spojkou a praci a byl by klid... Jinak firemni fordy a fabky maji najeto cca stejne s motory 1,6 TDI/TDCI vykony a kroutak jsou stejne, spotreba na chlup stejna (auta jsou + - stejne tezka) a zavady jsou taky stejne - vadne startery - vse napovida stejnemu puvodu motoru!!! Asi by to chtelo trosku prozkoumat a zjistily by se veci o kterych by skodovkari neradi slyseli 

- SilverGhost
- Junior
- Příspěvky: 269
- Registrován: 09.01.2009 14:34
- Bydliště: Upper Silesia
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Například by se přišlo na to, že žijeme v době skvěle vypadajících šmejdů s různýma značkama




- Noah
- Junior
- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Zdravim,opet sem se dostal k zajimavemu zjisteni ze spatne starty muzu spusobovat starter...pisou ze na 85kw verzi ma byt 2.2kw a na 74 kw 1.7kw.Ted je otazka jak to poznam?Mate s tim nekdo nejake zkusenosti?
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Tak skoro vsichni TDCIckari nakupme listky na socku,tento tyden bude krusno
))

Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Snad to nebude tak hrozný,mýmu TDCi mrazy nevadí,startuje v pohodě. 

je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- Robertilos
- Pokročilý
- Příspěvky: 965
- Registrován: 10.02.2008 21:38
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Předloni mi při -18 auto zamrzlo, ale to jsem měl starý filtr a obyč naftu od Benziny. Teď mám nový fitr, v nádrži vervu a studené starty nejsou problém, tak jsem zvědavý. Ale je fakt, že jsem z toho trošku nervózní 

Ford Focus Combi 2.0i Titanium r.v. 2008, 107kW, Black Panther
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic
- Robertilos
- Pokročilý
- Příspěvky: 965
- Registrován: 10.02.2008 21:38
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
Tak nepomohla ani verva ani nový filtr. Dnes je -16°C a auto mi spadlo 5x do nouzáku, než jsem ho někde odstavil 

Ford Focus Combi 2.0i Titanium r.v. 2008, 107kW, Black Panther
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host