Mrtvé auto - motor netáhne a klepe při zvýšení otáček.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18.10.2011 13:06
Mrtvé auto - motor netáhne a klepe při zvýšení otáček.
Prošel jsem zde všechno co by mohlo souviset s mým problémem, ale zatím jsem nenašel odpověď a proto jsem se rozhodl pro registraci a vložení dotazu.
Mám FoFo I kombi, rok 2004, 1,8 TDCi.
Začalo to tím, že se mi snížil výkon. Při studeném startu při rozjezdu nad 2000 ot. je auto mrtvé - přidám plyn a auto je jako ukotvené, při přidávání plynu nereaguje ( velmi ale opravdu velmi pomalinku se rozjíží, přitom otáčky jdou nahoru) a z motoru se začne ozývat klepání ( po snížení otáček pod 2000 tis. přestane klepání v motoru). Když uberu plyn dám dvojku, to stejné jako při jedničce. Po mírném zahřátí se auto rozjede, ale výkon je pořád slabý. V servisu mi zaslepily EGR ventil - žádná změna ( jen se mi po zaslepení rosvítila kontrolka motoru), po připojení na diagnostiku to údajně nic nevykazuje - kontrolku motoru mi vypnuli. Po dalším naléhání v servisu auto znovu prošli a zjistili, že se údajně málo natáčí lopatky turba a turbo vyčistili, vyměnili nějaké těsnění a dali dohromady. Auto jelo asi 500km dobře a pak zase mrtvola. Dnes jsem jel na emise a vyletěl jsem jak čert s tím, že pracovník mi řekl, že motor nemůže vůbec vytočit a emise tudíž nelze udělat ( to byl motor zahřátý po 20km jízdě).
Nedělá to pravidelně, někdy jednou týdně a pak i dvakrát za den. Zrovna dnes se mi to stalo i při zahřátém motoru.
Už si v tom servisu připadám jak b*b. Pořád jim tvrdím, že je auto mrtvé a oni mě přesvědčují, že je OK.
Prosím, prosím o radu.
Mám FoFo I kombi, rok 2004, 1,8 TDCi.
Začalo to tím, že se mi snížil výkon. Při studeném startu při rozjezdu nad 2000 ot. je auto mrtvé - přidám plyn a auto je jako ukotvené, při přidávání plynu nereaguje ( velmi ale opravdu velmi pomalinku se rozjíží, přitom otáčky jdou nahoru) a z motoru se začne ozývat klepání ( po snížení otáček pod 2000 tis. přestane klepání v motoru). Když uberu plyn dám dvojku, to stejné jako při jedničce. Po mírném zahřátí se auto rozjede, ale výkon je pořád slabý. V servisu mi zaslepily EGR ventil - žádná změna ( jen se mi po zaslepení rosvítila kontrolka motoru), po připojení na diagnostiku to údajně nic nevykazuje - kontrolku motoru mi vypnuli. Po dalším naléhání v servisu auto znovu prošli a zjistili, že se údajně málo natáčí lopatky turba a turbo vyčistili, vyměnili nějaké těsnění a dali dohromady. Auto jelo asi 500km dobře a pak zase mrtvola. Dnes jsem jel na emise a vyletěl jsem jak čert s tím, že pracovník mi řekl, že motor nemůže vůbec vytočit a emise tudíž nelze udělat ( to byl motor zahřátý po 20km jízdě).
Nedělá to pravidelně, někdy jednou týdně a pak i dvakrát za den. Zrovna dnes se mi to stalo i při zahřátém motoru.
Už si v tom servisu připadám jak b*b. Pořád jim tvrdím, že je auto mrtvé a oni mě přesvědčují, že je OK.
Prosím, prosím o radu.
- jackdaws
- Junior
- Příspěvky: 234
- Registrován: 13.04.2010 12:44
Re: Mrtvé auto - motor netáhne a klepe při zvýšení otáček.
V prvom rade vymen na skusku servis...
kontrola turbo, ciastocne rozdrbany dvojhmot zotrvak (to by si mal ale pocut), v horsom pripade paliv. cerpadlo... prip casto odchadza nie turbo ale iba jeho elektronicka regulacna cast ,...
kontrola turbo, ciastocne rozdrbany dvojhmot zotrvak (to by si mal ale pocut), v horsom pripade paliv. cerpadlo... prip casto odchadza nie turbo ale iba jeho elektronicka regulacna cast ,...
Focus 1,8 TDCi 85kW Hatchback, Collection 2007, model 2008
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18.10.2011 13:06
Re: Mrtvé auto - motor netáhne a klepe při zvýšení otáček.
To s výměnou servisu jsem čekal...
Setrvák se při startu taky občas ozve - krásně zarachotí ( výměnu kompletní spojky už mám taky v plánu - mám najeto už 170 tis.)
Jeden známý automechanik ( specializuje se na škodivky) když se s mým FF projel řekl, že to bude něco kolem regulace turba a to rachocení při přidání plynu je tím, že do motoru jde maximum paliva a motor to nestačí zpracovat - je to možné?

Setrvák se při startu taky občas ozve - krásně zarachotí ( výměnu kompletní spojky už mám taky v plánu - mám najeto už 170 tis.)
Jeden známý automechanik ( specializuje se na škodivky) když se s mým FF projel řekl, že to bude něco kolem regulace turba a to rachocení při přidání plynu je tím, že do motoru jde maximum paliva a motor to nestačí zpracovat - je to možné?
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mrtvé auto - motor netáhne a klepe při zvýšení otáček.
pokud to mlati pri pridani pynu v okamziku kdy to nejede tak to muze byt ucpany kat , spaliny ktere maji odejit do vyfuku , se vraci a klepou ventily . proc to dela obcas ? videl jsem z mřízky kouli ktera se v katiku otacela a jednou byla pruchozi a kdyz se otresama otocila tak vyfuk ucpala . muze byt a nemusi , je to jen moje zkusenost .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18.10.2011 13:06
Re: Mrtvé auto - motor netáhne a klepe při zvýšení otáček.
A zobrazí se něco z toho co popisuje jackdaws a foki na diagnostice?
V servisu mi trvdili, že na diagnostice to nic neukazuje - já myslím, že to vůbec napíchnuté neměli.
Zítra tam jedu znovu a prej to napíchnou na origo Foďáckou ( nevím na jakou to teda dávali doteď).
V servisu mi trvdili, že na diagnostice to nic neukazuje - já myslím, že to vůbec napíchnuté neměli.
Zítra tam jedu znovu a prej to napíchnou na origo Foďáckou ( nevím na jakou to teda dávali doteď).
- StenliH
- Nováček
- Příspěvky: 122
- Registrován: 23.11.2010 10:58
- Bydliště: Přímo Pod Radhoštěm
Re: Mrtvé auto - motor netáhne a klepe při zvýšení otáček.
Ahoj a co to je za servis ? To je dle toho co píšeš spíš peklo
Se ti divím že tam jedeš škoda peněz živit takový profíky .

Ford Focus TDCi kombi Ghia 1.8 / 85 kW rv.8/2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18.10.2011 13:06
Re: Mrtvé auto - motor netáhne a klepe při zvýšení otáček.
Takže jsem si vzal od všech vašich rad něco a výsledek se dostavil.
1. Změnil jsem servis.
2. Koupil jsem v AutoKelly sadu spojka, ložisko, setrvačník s kamarádskou slevou za 9947,-Kč od Luku a to vše dal se svým Fofíkem kamarádovi automechanikovi. Ten při výměně zjistil, že mám prasklou přívodní hadici k ovládání turba, tak ji zrovna vyměnil.
Za všechno si naúčtoval 1700,- Kč.
Takže mě to stálo necelých 12 000,- Kč , ale Fofík zase krásně tlačí do sedačky takže super.
Nakonec jsem zjistil, že původní sada byla taky Luk. Takže otázka zní, dává Ford už z výroby tyto sady jako škodovka nebo už musela být měněná? Při 170 tis. se mi to nějak nezdá. 
1. Změnil jsem servis.
2. Koupil jsem v AutoKelly sadu spojka, ložisko, setrvačník s kamarádskou slevou za 9947,-Kč od Luku a to vše dal se svým Fofíkem kamarádovi automechanikovi. Ten při výměně zjistil, že mám prasklou přívodní hadici k ovládání turba, tak ji zrovna vyměnil.
Za všechno si naúčtoval 1700,- Kč.
Takže mě to stálo necelých 12 000,- Kč , ale Fofík zase krásně tlačí do sedačky takže super.


-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18.10.2011 13:06
Re: Mrtvé auto - motor netáhne a klepe při zvýšení otáček.
Ještě jednou se vracím k mému problému. Po pár kilometrech mého nadšení, že je všechno v pořádku se vše vrátilo zpět do původního ( špatného stavu) stavu. Nakonec v tom mém servisu zjistili, že je vadný MAP senzor. Po jeho výměně jede auto zase jako nové.
Takže tak.
Takže tak.
- Milano
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Mrtvé auto - motor netáhne a klepe při zvýšení otáček.
Ford dával jenom Luk. Škodovka dávala Sachs, pokud vím a ten taky zrovna moc nevydrží. Já jsem dělal spojku při 270t. a to jen kvůli setrváku, lamela byla ještě dobrá. A to jsem ji nikdy moc nešetřil. Takže jestli jsi ji měl k.o. už při 170t., tak je to krapet divný...
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18.10.2011 13:06
Re: Mrtvé auto - motor netáhne a klepe při zvýšení otáček.
No já jsem ji nechal měnit taky kvůli setrváku - byl už těžce po smrti, ale lamela byla taky úplně v pohodě.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18.10.2011 13:06
Re: Mrtvé auto - motor netáhne a klepe při zvýšení otáček.
Mám otázku na zdejší odborníky. Co může zapříčinit, že opakovaně odejde MAP senzor? Na diagnostice to neukazuje nic.
- romanva
- Nováček
- Příspěvky: 100
- Registrován: 11.09.2012 21:17
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Mrtvé auto - motor netáhne a klepe při zvýšení otáček.
Zeptám se nejspíš hloupě, ale TDCI má katalizátor? Mám podobný problém - po přidání plynu drnčí ventily jako blázen, turbo zabere až při 2500 ot. Hadice jsem kontroloval podtlakový i od turba a vše těsní. To co popisoval Foki - vlastně ucpaný výfuk mě teda nenapadlo.Trysky po testu, čerpadlo OK,Turbo OK, olej nemizí, ale je to chcíplina. Přitom kolem 1500 ot. slyším klasické "turbo" slaboulinké pískání (neřve, jen lehounce a ještě musím být mezi barákama). Regulace turba chodí bez zadrhávání.
Už nevím co s tím. Diagnostika píše - nízký plnící tlak.Jiná závada tam není. Nejvyšší absolutní tlak v sání mám 2250 kpa při 100% zatížení a 2800ot. Při 2000ot. už je to jen 1500kpa.
Vím že dobrý servis by na to přišel hned, ale problém je ten dobrý servis najít.
fofo c-max 2.0 tdci 100Kw ještě bez DPF
Už nevím co s tím. Diagnostika píše - nízký plnící tlak.Jiná závada tam není. Nejvyšší absolutní tlak v sání mám 2250 kpa při 100% zatížení a 2800ot. Při 2000ot. už je to jen 1500kpa.
Vím že dobrý servis by na to přišel hned, ale problém je ten dobrý servis najít.
fofo c-max 2.0 tdci 100Kw ještě bez DPF
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9502
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 01.02.2014 23:23
Re: Mrtvé auto - motor netáhne a klepe při zvýšení otáček.
Ahojte.Mne tiez klepe nieco v motore.Neviem presne co to je ale idicie smeruju k niecomu podobnemu
.Hrka to len ked je motor studeny a v neutrale.Slapnem na spojku tak to vydava zvuk..
Mam aj kratke video.. http://youtu.be/mxfN5pRk3lM Viete to urcit presne??
.Hrka to len ked je motor studeny a v neutrale.Slapnem na spojku tak to vydava zvuk..
Mam aj kratke video.. http://youtu.be/mxfN5pRk3lM Viete to urcit presne??
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti