Kat má průměr 3 palce. Má 200cpi, takže nehrozí žádná varovná světýlka na přístrojovce nebo problém při technické kontrole - původní kat je pro jistotu na poličce v garáži

Auto jde daleko lépe za plynem, což je znát hlavně na jedničku a dvojku. I odezva turba na plynový pedál při vyšších rychlostech je pohotovější. Zvuk auta je trochu syrovější, ale nic výrazného - čekal jsem větší rozdíl. Pozná se to spíše v garáži. Víc si prská při brždění motorem (takové to pěkné bublání, co máme rádi) a při vytočení a přeřazení je ona pověstná rána do výfuku zhruba tak dvojnásobná.


Snažil jsem se vám popsat své subjektivní pocity. Ještě doplním další zkušenosti až je nasbírám. Zvláště mě zajímá jestli se nezvedne nějak markantně spotřeba, ale zatím mi to nepřijde... Už se těším až pořídím i downpipe a catback.
