MONDEO MkIII - Zkušenosti,porovnání,připomínky...
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
Re: MONDEO MK4 - skusenosti, porovnania, pripomienky...
Auta C5 a aj napr 307(308) patria medzi auta, kde sa kabelaz meria na kilometre, takze ak sa ti poserka nejaka drobnost, tak cele auto je v prdeli a pri oprave tvoj ucet alebo penazenka zaziju dokonaly sok. Je to pekne ze to maju, ale ako som pisal, chyba to ti k zivotu?
..............smazána zbytečná citace ......................Boban
..............smazána zbytečná citace ......................Boban
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
- jama
- Pokročilý
- Příspěvky: 544
- Registrován: 12.12.2008 19:37
- Bydliště: Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: MONDEO MK4 - skusenosti, porovnania, pripomienky...
jamaka: takze mondeo 2001-2007 CAN-BUS má ( okrem 1,8SCi) resp. do 06/2003 ma len jednu CAN-BUS a od 06/2003 ma 2 prepojené CAN-BUSjamaka píše: jama - mam dojem zeby si chcel vsetko spustit v IDS. A dost pochybujem ze Mondeo od 01-07 ma CAN-BUS. Keby to bolo tak ako chces ty, tak urcite vyrobca pusti do vyroby aj auta ktore to budu mat v standarde. Este som o takom Mondeu nepocul.
- bohuzial nic z toho co by som chel tak sa u forda naozaj neda zapnut/aktivovat/zmenit


FORD Mondeo KOMBI, 2.0 TDCi , 96Kw, 6-ti kvalt, GHIA X, 2005


- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: MONDEO MK4 - skusenosti, porovnania, pripomienky...
takze uz to mam aj jarest píše:mno, ja mam sice len "vyhoneny benzin"ale prispejem tiez:
Po 22 000km:
-najviac mi vadi stredovy plastovy panel a jeho pazvuky. To je asi jedina podstatna vada. Dufam, ze sa to nebude velmi zhorsovat.

ako keby ten plast ako sa oteplilo skrehol a zacal riadne kvilit

- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: MONDEO MK3 - Zkušenosti,porovnání,připomínky...
on nekvili samotny plast, ked je vonku je uplne tichy (ak teda vychadzam z predpokladu, ze focus ho ma z toho isteho materialu ako mondeo) ale to kvilenie sposobuje oter toho plastu o vedlajsie plasty (o jednotku klimatizacie, o radio, ostatne plasty). Stacilo by hrany toho stredoveho plastu premazat (silik. olejom) a malo by byt ticho.
To je celkovy problem plastov (aspon vo focuse). Ak sa co i len trosku tru o seba, vydavaju neprijemne zvuky.
To je celkovy problem plastov (aspon vo focuse). Ak sa co i len trosku tru o seba, vydavaju neprijemne zvuky.
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: MONDEO MK3 - Zkušenosti,porovnání,připomínky...
to prave xcem vyskusat
- antonín
- Pokročilý
- Příspěvky: 639
- Registrován: 20.04.2009 21:25
- Bydliště: Zlín
Re: MONDEO MkIII - Zkušenosti,porovnání,připomínky...
Ahojte, taky by mě docela zajímalo jestli má mondeo 2004 sběrnici CAN BUS
Anthoane
Anthoane
Ford Mondeo 2.0TDCI 85KW 2004 Combi ,Denní světla-AUDI S6
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 27.04.2010 22:22
Re: MONDEO MkIII - Zkušenosti,porovnání,připomínky...
Mne dost vadia male spetaky, robi mi to problem pri predbiehani a cuvani. Mozno je to len v cviku, ale nikdy neviem kedy sa uz mozem zaradit,
musim si vzdy trochu nadist.
Ked zacne prsat tak je to uplna sodoma-gomora, nevidet vobec nic. Voda prechadza akurat cez tu cast kade by nemala.
Je to dost problem, lebo tu casto prsi a nemusi sa svietit. Niektory zapnu svetla az ked oni nevidia.
Vadil mi rekuperacny ERG ventil, ale to som uz "osetril".
No a korozia, ale to je u vsetkych fordov.
Pozityva vidim vo vynikajucich jazdnych vlastnostiach (oproti octavii, pasatovi...), dostatocny priestor a dobra spotreba.
btw.: ku korozii. asi pred 10rokmy som videl dokument, kde jeden brnensky profesor prisiel na to ako osetrit zelezo aby nekorodovalo.
bolo to tam ukazane aj na experimente, kde pol zelezneho pasika osetrili a polku nechali tak, potom to dali myslim do vriacej kyseliny na cca 10min.
Ta neosetrena polovica uz zacinala oxidovat, druha polka bola v poriadku.
Vtedy chcel za ten patent 10 melonov Kc, nikdo to nechcel kupit. Hold riadenie kvality.
musim si vzdy trochu nadist.
Ked zacne prsat tak je to uplna sodoma-gomora, nevidet vobec nic. Voda prechadza akurat cez tu cast kade by nemala.
Je to dost problem, lebo tu casto prsi a nemusi sa svietit. Niektory zapnu svetla az ked oni nevidia.

Vadil mi rekuperacny ERG ventil, ale to som uz "osetril".
No a korozia, ale to je u vsetkych fordov.
Pozityva vidim vo vynikajucich jazdnych vlastnostiach (oproti octavii, pasatovi...), dostatocny priestor a dobra spotreba.
btw.: ku korozii. asi pred 10rokmy som videl dokument, kde jeden brnensky profesor prisiel na to ako osetrit zelezo aby nekorodovalo.
bolo to tam ukazane aj na experimente, kde pol zelezneho pasika osetrili a polku nechali tak, potom to dali myslim do vriacej kyseliny na cca 10min.
Ta neosetrena polovica uz zacinala oxidovat, druha polka bola v poriadku.
Vtedy chcel za ten patent 10 melonov Kc, nikdo to nechcel kupit. Hold riadenie kvality.

Mondeo, 2L, TDDI, 2001. Right side is the right side 

-
- Zkušený
- Příspěvky: 1764
- Registrován: 05.02.2009 12:30
Re: MONDEO MkIII - Zkušenosti,porovnání,připomínky...
Malé zpětné zrcátka vyřešili faceliftovým modelem 2004 

Ex ST220 model 2004
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: MONDEO MkIII - Zkušenosti,porovnání,připomínky...
Taky i mne to bylo o zvyku z jiného auta. Ty zrcátka jsou menší, ale zase přeci není potřeby vidět,co jede za mnou za značku auta, jakou má SPZ, jestli má řidička 1 nobo 3 kozy ve výstřihu atd. Mě bohatě stačí i z těch menších vidět jestli za mnou něco jede nebo v pruzích vedle mne. Mrtvý bod je na úrovni zadních dveří 1,5 m od nich na obě strany, ale ten kdo sleduje špígle, tak ten o autu ví spíše, než dojede do mrtvého bodu. Jedinou výtku mám na kulatý budík automatické digitální klimatizace. Ten mě nějak nesedí k ostatnímu, vypadá jako měřák voltů z obráběcího stroje roku 1950. Jediná věc, co postrádám, je trojnásobné bliknutí blinkru bez úplného zapnutí. 

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- junior
- Zkušený
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 27.03.2009 08:08
- Bydliště: Beroun - Tlustice
- Kontaktovat uživatele:
Re: MONDEO MkIII - Zkušenosti,porovnání,připomínky...
Ballu brachu všechny tvé připomínky byly do faceliftu vyřešeny
takže mám véééélký zrcátka, trojblik a žádnej kulatej budik ale krásné a vkusné ovládání klímy 


JUNIOR
MK3 1.8 DuratecHE 16v/92Kw 02/05 lítám


MK3 1.8 DuratecHE 16v/92Kw 02/05 lítám


-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: MONDEO MkIII - Zkušenosti,porovnání,připomínky...
To máš, ale nemáš 2,0 L




BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- junior
- Zkušený
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 27.03.2009 08:08
- Bydliště: Beroun - Tlustice
- Kontaktovat uživatele:
Re: MONDEO MkIII - Zkušenosti,porovnání,připomínky...
mám na co mám



JUNIOR
MK3 1.8 DuratecHE 16v/92Kw 02/05 lítám


MK3 1.8 DuratecHE 16v/92Kw 02/05 lítám


- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: MONDEO MkIII - Zkušenosti,porovnání,připomínky...
Ale nikdo nemáme u MK3 výdechy vzadu a to beru u takhle velkého vozu jako prohru největší 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti