Nema civka vyrobni cislo? Pak by melo byt na dodacim liste a podleha normalnimu reklamacnimu radu. Vzdyt to neni nejaka levna soucastka.prdola píše:... Cívku mi nechtěli vyreklamovat (jsou to šmejdí) a tak jsem musel koupit jinou. ...
Porucha motoru
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- TDCi
- Nováček

- Příspěvky: 143
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Michalovce
Dnes sa my vyskytol podobný problém.Po naštartovaní motora my nezhasla kontrolka motora a doteraz nezhasla. Auto ide v pohode, akurát DTC prístrojovej dosky ukazuje chybu 9318 (nízke napätie batérie) a napätie 000,0 V. Voltmeter pri tom ukazuje normálne napätie, kontrolka dobíjania nesvieti. Auto bolo pred 2 týždňami na 2.garančnej prehliadke a všetko bolo OK. Na ceste zo servisu kontrolka nesvietila, auto som odstavil do garáže a nejazdil s ním až do dnes. Čo to može byť poraďte, mám ísť na diagnostiku alebo je to nejaká prkotina. 
- TDCi
- Nováček

- Příspěvky: 143
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Michalovce
- Ahmed
- Test driver

- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
O napetich se tu uz psalo. Nabijeci soustava u focusu je nastavena pro baterie s calciem - ty musi mit vyssi napeti jak obycejne olovene akumulatory. Napeti by se melo pohybovat okolo 14,5V i se zapnutymi svetly.Ahmed píše:Co jsou stredni otacky? Pokud je to bez zatizeni, tak 13,9V na volnobeh je malo.
-
Stenly
- Pokročilý

- Příspěvky: 608
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Tábor
Mě dobíjí při 1200ot (volnoběh se sytičem po nastartování) 14,7 V, bez světel. Měřil jsem to, neb mi při startování s 1 měsíc starou baterkou zase problikla kontrolka ABS - baterka měla jen 12,25Vpelen píše:O napetich se tu uz psalo. Nabijeci soustava u focusu je nastavena pro baterie s calciem - ty musi mit vyssi napeti jak obycejne olovene akumulatory. Napeti by se melo pohybovat okolo 14,5V i se zapnutymi svetly.Ahmed píše:Co jsou stredni otacky? Pokud je to bez zatizeni, tak 13,9V na volnobeh je malo.
Focus 1,6 74kW, kombi black 2010 a od 4/2018 Superb II combi 2,0tdi
- Ahmed
- Test driver

- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Mozna budes mit opotrebeny altik. Ja mam po nastartovani 14,8V, zapnu svetla, ventilator na 4, vyhrivani celniho skla a je z toho 12,8 - 13,0V, kdyz zvednu otacky nad 1200ot., tak je tam kolem 14,4 - 14,6V.Kdybych si mel predstavit, ze diesela musim tocit na 3000ot, aby mi poradne dobijel, tak bych asi porad mrznul.
Pokud zapnes svetla, ventilator a vyhrivani zadniho okna, tak by se to urcite melo drzet kolem 13,8 - 14V.
Pokud zapnes svetla, ventilator a vyhrivani zadniho okna, tak by se to urcite melo drzet kolem 13,8 - 14V.
- David 1
- Junior

- Příspěvky: 452
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava-Podvihov
Únik oleje.
Na horním ventilovém víku jsou pripevněny 2 trubky od INTERCOOLERU do turba.Ty trubky jsou připavněny každá na jedné gumě.Jednu stranu mám urvanou a přes druhou gumu mi teče olej.Můj dotaz je,jestli se dají vyměnit jenom ty gumy,nebo se to dá řešit nějak jinak. 
Naposledy upravil(a) David 1 dne 29.01.2007 18:45, celkem upraveno 1 x.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host









