JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
a smim vedet kde ?štíreček píše: dnes ho pořídím za sedm.
Číslo náhradního dílu: 1420895
Číslo konstrukčního dílu: 6M51-5H270-BA
MLI: 188
Záruka:
Množství: 1.00
Cena:
Typ: Jednotková cena Cena DMS Čistá prodejní cena
Včetně DPH: 25590.00
Bez DPH: 21325.00
Daňová sazba: 20.00%
Příplatek za výměnu: 7200.00
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- mickielli15
- Pokročilý

- Příspěvky: 787
- Registrován: 27.01.2009 03:54
- Bydliště: Adamov/Blansko, Brno, někdy České Budějovice
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Tak to tu čtu.. no pustili jste se do sebe pěkně...
Já nemůžu nic hodnotit, mám najeto s mým maxem zatím jen 3000km, ale koupil jsem ho s tím, že jsem znal jeho servisní historii zcela přesně. Mám nejenom servisku, ale i faktury, mluvil jsem se servisem v DE i se servisama v CZ, byl vždy ve Fordu a mluvil jsem i s majitelem. DPF měněn, ve 140000km dolitý eolys. Vím, že byl ťuklej, vím za jakých okolností, vím kdy byly měněny žhaviče, vím o něm úplně všechno. Vím, že jsem se do tohoto motoru zamiloval, vím jeho mouchy, vím, co mě čeká, vím jak se chovat k turbu, vím že můžu očekávat dvouhmoťák, ale vím jak se k němu chovat a vím, že za 165000kč za auto s tímto stavem je málo a vím, že si mám něco schovat na případné opravy. Je to jen a jen moje zodpovědnost že jsem si ho koupil. Ale nelituju.
Omlouvám se za tolik stejných slov "vím", ale já jsem byl (hlavně díky tomuto fóru -děkuju všem) obeznámen se všemi přednostmi a nedostatky a šel jsem do toho s tím, že toto všechno vím.
Jinak, k věci tady asi mluvit nebudu, protože můj motor není ve výběru tazatele. Navíc říkal, že nepotřebuje závodit, ale chce svižný motor. Na tu svižnost bych mu doporučil samozřejmě 2.0,
navíc jsem někde tady zachytil, že 2.0 by měl být konstrukčně lepší než 1.6, o čemž jsem tedy nevěděl, ví o tom někdo něco? Jinak, na 1.6TDCi jsem slyšel nejen nadávky, ale i velkou spoustu chvály. Fordův 1.8TDCi má také své výhody, ale hádat se tu jestli je toto lepší, protože to mám já, nevím. Já bych svůj motor doporučil pro jeho nezdolnou sílu v poměru ke spotřebě. Jeho mínusy jsou všeobecně známy, ale třeba v porovnání s Mondeáckým 2.0TDCi má o dost méně problémů se vstřiky a turbem. Proto pro každého, kdo chce diesel, nedejbože s DPF
, rada zní: vždy se pídit po původu, stavu km a hlavně nechat si finanční rezervu na případné překvapení. Já do toho šel, a zatím jsem spokojenej. Jsem tak moc spokojenej, že mi to ani nedává myslet na problémy. Pokud ale přijdou, mám schované šušňáky, takže mě to nebude tak bolet. A když to nepřijde, tím lépe. Jinak, HDI-ček jezdí fakt velké mraky a jsou Peugetoy s mým motorem a 280000km, tak já bych to tak nezatracoval. Fordův diesel je taky kvalitní, ale kvality každého tkví v něčem jiném. Tak na sebe hned neházejme špínu. Tím nemyslím nikoho konkrétního, ale vás oba
. Máme Fordy tak držme spolu, ne? 
Já nemůžu nic hodnotit, mám najeto s mým maxem zatím jen 3000km, ale koupil jsem ho s tím, že jsem znal jeho servisní historii zcela přesně. Mám nejenom servisku, ale i faktury, mluvil jsem se servisem v DE i se servisama v CZ, byl vždy ve Fordu a mluvil jsem i s majitelem. DPF měněn, ve 140000km dolitý eolys. Vím, že byl ťuklej, vím za jakých okolností, vím kdy byly měněny žhaviče, vím o něm úplně všechno. Vím, že jsem se do tohoto motoru zamiloval, vím jeho mouchy, vím, co mě čeká, vím jak se chovat k turbu, vím že můžu očekávat dvouhmoťák, ale vím jak se k němu chovat a vím, že za 165000kč za auto s tímto stavem je málo a vím, že si mám něco schovat na případné opravy. Je to jen a jen moje zodpovědnost že jsem si ho koupil. Ale nelituju.
Omlouvám se za tolik stejných slov "vím", ale já jsem byl (hlavně díky tomuto fóru -děkuju všem) obeznámen se všemi přednostmi a nedostatky a šel jsem do toho s tím, že toto všechno vím.
Jinak, k věci tady asi mluvit nebudu, protože můj motor není ve výběru tazatele. Navíc říkal, že nepotřebuje závodit, ale chce svižný motor. Na tu svižnost bych mu doporučil samozřejmě 2.0,
Focus C-max 2004 2.0 TDCi 100kw DPF, stříbrná met., GHIA, vyhř. př.sklo, aut. klima, tempomat, ESP, dešť. senzor, zatím plecháče, ale mazel edition 


- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Jakou špínu na nikoho nic neházím a to že napíšu pravdu o tom ojetém motoru je chyba moje,že se to stává
On všechno bere jen podle sebe a stavu nového vozu,ale to je uplně mimo ten člověk a když se bavíme o těch motorech spousty lidí si koupili 1,6 s DPF a niž by veděli,že to DPF vůbec má a o tom,že jim zbylo poze na první servis a gumy netřeba upozorňovat a že si na nich pomůžou nepoctiví bazarníci jim taky nepomůže asi.Důslednost a kontrola stavu vozu při koupi je zde vícenež vhodná stočenin sou doslova plné bazary a čest vyjímkám.V rámci zachování pohody na foru se nebudu přít s milionovym řidičem 
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Písař
- Junior

- Příspěvky: 406
- Registrován: 09.02.2008 20:18
- Bydliště: Západní čechy-Cheznovice
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
No tady jsou ale ostrý lokty...
Nejlepší na tom je,že zakladatel vlákna už sem dávno nechodí...
Že by ňákej našeptávač...

- štíreček
- Nováček

- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.01.2010 21:46
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
1400otáček ---- 1,8tdci-145Nm/21kw versus 1,6tdci-200Nm/29kw!!!
Pokud nejsi příznivcem dowsizingu, tak by sis měl ještě nějaký motor do zásoby koupit, poněvadž během několika let bude i ta 1,6tka velká. Do čtyř pěti let koupíš 100kw ve tříválci v objemu JEDEN litr, ale nejspíš bude pro Tebe hodně poruchový, protože má DPF. Viděls nabídku motorů na letošní rok pro fábii? 1,2tdi cr 55kw, 1,6tdi cr 66kw a 77kw - všechny s DPF!!! Možná začneš jezdit na kole
Cena DPF 25tis platí pro nový filtr, repas se dá pořídit za míň než polovinu anebo poslední verze pokud někdo máte kontakty, dá se pořídit z havárky. Auto jsem si koupil i se servisem a vím, že nějaké filtry mají, samozřejmě jen pro stávající zákazníky, takže ostatní nepotěším. Tohle právě byla moje první otázka při nákupu auta a ač se majitel, kterého osobně znám, divil, protože jak správně píšete, spousta lidí o DPF vůbec neví. Dnes už jsou na to firmy, kteří ho úplně vyberou, udělají změnu software, emise se zachovají, auto má mírné navýšení výkonu a nižší spotřebu. Taková úprava stojí dnes okolo pěti tis. Ale někdo v tom vidí velký neřešitelný problém
Ale sám přiznávám, že filtr je jen další starost navíc, poněvadž u nás v takovém bordelu prostě ekologické auta nejsou zvýhodněné!!! Ale raděj si koupím menší problém, než se trápit špatně odstupňovanou převodovkou několik let. Mluvím sám za sebe, nikomu jsem nic nenutil, ani nenutím, jen poznatky z praxe, tak doufám, že si to zase tomason nepřekroutí
Naposledy upravil(a) štíreček dne 08.03.2010 21:50, celkem upraveno 1 x.
- štíreček
- Nováček

- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.01.2010 21:46
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Jinak znám osobně c-maxe z roku 2004 a má najeto pouhých 28tisíc km, prostě stojí v garáži a sem tam vyjede.
Ještě k tomu Vaculíkovi, má celkem dobré články až na dvě věci ohledně setrváku. Doporučuje startování a vypínání motoru bez spojky
Navíc když pominu setrvák, jak nastartuje bez spojky auto s tlačítkem? Další věc - nedoporučuje brzdění motorem, v praxi je to téměř nemožné, poněvadž při každém ubrání plynu motor brzdí a setrvák se prostě přetočí do opačné krajní polohy.
Ještě k tomu Vaculíkovi, má celkem dobré články až na dvě věci ohledně setrváku. Doporučuje startování a vypínání motoru bez spojky
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Já nic kroutit nepotřebuju ty vypadáš,že objevuješ Ameriku,to co tady píšeš už sem tady dávno psal dřív než ty si tohle forum našel a dozvěděl si se co máš ve svym motoru za značku vstřiku.No a můžeš si to tam aspoň opravit,protože ty piezo vstřiky fakt nemáš příteli.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Nicco
- Zkušený

- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
To startovanie bez spojky davali aj v radiu (pre Slovakov - Zakruta), ale skor pre vacsie objemy. Odkedy startujem bez spojky, tak mi nekolisaju otacky po studenom starte. Ale skusil som takto nastartovat Punto po 3 tyzdnoch v mraze, tak sa mi zresetoval PP aj RJ a nic som nenatocil. Nasledny pokus so spojkou bol bez problemov.štíreček píše:Jinak znám osobně c-maxe z roku 2004 a má najeto pouhých 28tisíc km, prostě stojí v garáži a sem tam vyjede.![]()
Ještě k tomu Vaculíkovi, má celkem dobré články až na dvě věci ohledně setrváku. Doporučuje startování a vypínání motoru bez spojky![]()
Navíc když pominu setrvák, jak nastartuje bez spojky auto s tlačítkem? Další věc - nedoporučuje brzdění motorem, v praxi je to téměř nemožné, poněvadž při každém ubrání plynu motor brzdí a setrvák se prostě přetočí do opačné krajní polohy.
Vaculik mi pride, ze sa do toho trochu rozumie a ukazuje, ze motor nie je iba to co bubla pod kapotou a treba s tym raz za rok zajst do servisu a bude fungovat nekonecne dloho, ale ze motor ma viac stranok nielen mechanicku ale napriklad aj elektricku alebo termodynamicku.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- sid
- Zkušený

- Příspěvky: 1097
- Registrován: 15.05.2009 00:06
- Bydliště: Brno
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
hm ,tak tak to je, potom ale nevím proč to tam ta zlé automobilky dávají když to jde vyřešit tak jednodušeštíreček píše: Dnes už jsou na to firmy, kteří ho úplně vyberou, udělají změnu software, emise se zachovají, auto má mírné navýšení výkonu a nižší spotřebu. Taková úprava stojí dnes okolo pěti tis. Ale někdo v tom vidí velký neřešitelný problém![]()
![]()
Ford focus II 1,8 HB 2007


- Raada
- Test driver

- Příspěvky: 2774
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Jeste upresneni ke kroutaku 80kW - ta ma max. 240Nm, ale pri overboostu 260Nm. 85kW ma 280Nm.
To Stirecek: Pokud jsi myslel 7tis. Kc za DPF jako repasovany nebo jeho vybrani tak to neni reseni. To, ze to v soucasnosti projde "nejak" pres emise neznamena, ze to projde v budoucnu, kdy se ocekava zprisneni techniky mereni. Vice o tomto v samostatnem tematu tykajici se DPF.
Pokud bys kupoval DPF pres FORD, tak cenu tu uvadel FOKI. Ze zahranici se da filtr sehnat levneji, ale stale to jsou mraky penez.
To Stirecek: Pokud jsi myslel 7tis. Kc za DPF jako repasovany nebo jeho vybrani tak to neni reseni. To, ze to v soucasnosti projde "nejak" pres emise neznamena, ze to projde v budoucnu, kdy se ocekava zprisneni techniky mereni. Vice o tomto v samostatnem tematu tykajici se DPF.
Pokud bys kupoval DPF pres FORD, tak cenu tu uvadel FOKI. Ze zahranici se da filtr sehnat levneji, ale stale to jsou mraky penez.
- štíreček
- Nováček

- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.01.2010 21:46
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Amerika je dávno objevená, jen Ty se tady biješ v prsa, kolik máš v motoru, ale zapomínáš na žravé převody. Když se podíváš na verzi 1,6tdci 66kw tak i ta má větší krouťák v těch otáčkách, připočti lehčí převod a vyjde Ti, že je čipernější a živější odspodu.tomason píše:Já nic kroutit nepotřebuju ty vypadáš,že objevuješ Ameriku,to co tady píšeš už sem tady dávno psal dřív než ty si tohle forum našel a dozvěděl si se co máš ve svym motoru za značku vstřiku.No a můžeš si to tam aspoň opravit,protože ty piezo vstřiky fakt nemáš příteli.
Vstřikování je samozřejmě od Bosche a vstřikovače jsou aktuátorové, ale stejně rychlé jako pizo. Za negativ to nepovažuju, poněvadž se dají koupit levně, případně opravit. Siemens nebo continental je s cenou bohužel jinde, ale je to taky otázka času.
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Mam takovej blbej pocit,že je mi to už všechno naprosto uprdele.Dneskase mi narodila dcera Karolínka má tři kila a 48CM bohužel císařem,ale celou dobu sem tam byl a sem grogy,ale šťastnej 
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
gratuluji a at jsou obe v poradkutomason píše:Mam takovej blbej pocit,že je mi to už všechno naprosto uprdele.Dneskase mi narodila dcera Karolínka má tři kila a 48CM bohužel císařem,ale celou dobu sem tam byl a sem grogy,ale šťastnej
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: kolalok a 1 host



