Je to Focus ST170, kódově ALDA, 127kw.
Takže je problém s volnoběhem, když se stabilizuje na cca 900 ot/min tak je dost houpavý, dnes jsem byl na diagnostice a bylo v paměti závad uloženo:
- spínač volnoběžných otáček pnp ve škrtící klapce
- lambda sonda 1 před katalyzátorem
- nastavovač přepínání krátké/dlouhé sání v sacím potrubí.
Závady jsme vymazaly, jel jsem to projet a po druhém načtení tam byly zase.
Myslím si, že houpavý volnoběh způsobuje zejména ten spínač volnoběhu a teď se ptám jde ten spínač vyměnit samostatně nebo je nutná celá klapka? Lambda je vcelku jasná a ten přepínač krátké/dlouhé sání je vevnitř úplně vyhořelý asi se nějak zasekl a motorek se spálil včetně tišťáku nad ním to asi nezbyde koupit nové.
Svíčky jsem dával origo motorcraft tam by problém být neměl.
Díky za nápady, zajímá mě zejména ten spínač volnoběhu.
Díkes
