cvakaní ventilů

Odpovědět
Uživatelský avatar
carPWR
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 20.03.2009 08:15

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od carPWR » 31.05.2009 09:20

Wolf2 píše:já jdu na seřízení ventilů na 1,8-16v , 3.6. do Ford servisu ,tak pak dám vědět kolik ta sranda stojí ,ale předběžně to má být 1200kč za seřízení + co podložka to 50 kč :wink:

mě ve fordu řekli cenu 20.000kč za kompletní seřízení včetně výměny.....ale nevím zda v to počítali i rozvody?? protože ta cena se mi zdá neuvěřitelná...

PS: v jakým stavu máš rozvody? protože když ti mění ty podložky tak jde rozvodák dolů u 1.8-2.0 u 1.4-1.6 to jde prý bez sundání vaček ale 1.8-2.0 ne...takže pokud se chystáš měnit rozvody tak doporučuji při jednom...
Opel Zafira Tourer 2014
Ford Focus kombi 2002

Wolf2

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od Wolf2 » 31.05.2009 12:31

rozvody už mám udělané při 150 000km (nyní mám 195tis.km) ,jinak sundání vaček při výměně těch vymezovacích podložek je někdy potřeba a někdy to jde i bez . Já mám podezření na to ,že mi Flashlube (domazávač ventilů při provozu na LPG) rozhodil ventily,protože po jeho namontování mi to začalo nějak cvakat . Uvidíme jak to bude po seřízení :wink: doufám ,že se to zlepší a nebudu muset kupovat staronovou hlavu.

Wolf2

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od Wolf2 » 20.06.2009 11:48

Tak ventily jsou seřízené , už to zase lítá :wink: :wink: :wink: Jinak ve Fordu mechanik použil seřizovací podložky na Mazdu ,protože Ford už tak tenké podložky nedělá ,ale Mazda jo :wink: :wink: ,tak že jsem dočasně zachráněn. No a ještě taková perlička ,při seřizování ventilů se jim podařila prasknout jedna vačka ,prý se to občas stane . Dali druhou a pohoda . Poučení zní : seřízení ventilů a výměna rozvodů dát jen a jen do značkového servisu !!!!

Uživatelský avatar
mario
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1345
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovácko
Kontaktovat uživatele:

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od mario » 22.06.2009 20:55

kolik stálo to seřízení ventilů?
Ford Focus I HB, r.v. 98 , 1,6 16V Ghia
Obrázek

Wolf2

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od Wolf2 » 22.06.2009 22:05

cena byla za práci 1200kč s DPH + 8 x 50 kč za podložky (celkem 1600kč) :wink:

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13459
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Cvakani ventilu

Příspěvek od miki21 » 02.08.2009 21:07

Nepatří do tvého motoru náááhodou 5w30? :roll:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Cvakani ventilu

Příspěvek od foki » 02.08.2009 21:45

husty motor snaz vymezí vule ale myslim ze pokud to cvaka tak bud zkusit udelat ventily nebo udelat spodek .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od pbjun » 03.08.2009 08:00

No ja lil 10W40 nejlevnejsi mogul co sem nasel a je fakt ze motor prestal klepat na spodku i na vrchu, ale casem se to zase zhorsovalo. Kazdopadne pokud to klepe nahore tak udelat ventily a pokud to klepe na spodku tak mas problem a motor dle me ma stejnak najeto dvakrat vic nez mas na tachu... Pokud klepe je to spatne, mi taky klepal jak blazen a jak sme to rozdelali tak byly vydrene drazky na klice, saly uz to skoro nemelo, na pistech byly otisky ventilu jak se kdysi motor potkal a stiraci kruhy na pistech uz defakto nebyly...

Uživatelský avatar
Perňa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 131
Registrován: 21.07.2009 10:26
Bydliště: Salesel a. Elbe
Kontaktovat uživatele:

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od Perňa » 03.08.2009 08:14

Jak dlouho máš olej???? není sarý apod.....moc najeto...Pokud ano vyměň...nebo taky zkontroluj hladinu oleje....
Pokud stále cvakají nebo se zeptám.....cvakají ventily jen při startu? Když se motor ohřeje stiší s ventily?

Pokud Ti tohle nepomůže tak si nechej vyměnit zdvihátka na ventilech, takové kalíšky...možná bude stačit je jen seřídit.

A na výměnu spodku se vyprdni to je blbost
není to o autech, ale o lidech.....

....bez vozu...

willy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 82
Registrován: 02.01.2009 14:01
Bydliště: Borec ze Štatlu
Kontaktovat uživatele:

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od willy » 03.08.2009 17:04

Pánové, jak tak čtu, tak se nestačím divit. Mám FoFo I, najeto asi 140.000 km a necvaká mi to, čeká mě výměna oleje a práve toho se bojím. Že když dám sintetiku, tak že mi to začne cvakat. Když dám polosintetiku, tak tomu ublížím. Tak mám takové dilema. Jinak ty vymezovací podložky - asi jak který auto a jak kdo s tím jezdil. Já jsem si to přivez ze švícarska a na rozvody se chystám příští měsíc. Tak doufám, že to bude všechno OK.

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od pbjun » 04.08.2009 07:04

perna: ja sem se na vymenu spodku vykaslal a muzu Ti rict ze sem nedopadl nejlip... Vrzajici zvuky od klikovky, klepani jak bys do bloku mlatil kladivem a nemoznost motor vytocit k 6000ot me ponaucily... Po rozebrani zjisteno ze v klice jsou vydrene ryhy, motor byl kdysi potkany a pistni kruhy se ani nerozevrely pri vyndani pistu z valce... Pokud to klepe tak je treba zavcas zjistit odkud ten zvuk jde, pokud cvrlikaji ventily a mas hlinikove viko ventilu tak Te serizeni bude stat par korun - cca kolem 1000kc, pokud mas ovsem plastove sani tak se meni cele kalisky a to uz je drazsi sranda a musi dolu i rozvody. Pokud by bouchal spodek tak Te ceka nejspis vymena, vyhrus a saly a podobne udelat sice jdou ale ne z original dilu.

vendolino
Nováček
Nováček
Příspěvky: 57
Registrován: 03.08.2008 21:46

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od vendolino » 04.08.2009 11:02

Takze jsem se tady vlastne nic zasadniho nedozvedel,ja osobne si myslim z technickeho pohledu,ze kdyz mam olej 10w40 tak to cvakaji za studena zdvihatka ventilu nez naberou tento hustsi olej aby se mohly dostelovat a kdyz dam syntetictejsi ridky jako 5w30 tak pri startu projede lepe mazacimi kanalky a cvakani ustane rychleji,chtel jsem jen poznatky a zkusenosti s jinymi viskozitami oleje od tech kterym to cvakalo. :(

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od pbjun » 04.08.2009 12:20

Ja sem presel z 5W30 na 10W40 a akorat se motor celkove trosku ztisil, ale casem zacal byt hlucnejsi a trochu linejsi. Ted do noveho motoru urcite nic jineho nez fordovsky 5W30 nedam...

Uživatelský avatar
Perňa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 131
Registrován: 21.07.2009 10:26
Bydliště: Salesel a. Elbe
Kontaktovat uživatele:

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od Perňa » 04.08.2009 14:45

Nic se nestane..jen musíš zachovat typy oleje...měl jsi sintetiku tak to vyměn za sintetiku....

Pokud slezeš z 10W40ky na 5W30ku a máš starší těsnění může se nový řidší olej skrz ně protlačit.
Prostě když zachováš co tam máš nic se nepokazí.....
není to o autech, ale o lidech.....

....bez vozu...

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: cvakaní ventilů

Příspěvek od pbjun » 04.08.2009 15:17

Je fakt ze kdyz tam das ford 5W30 tak se muze stat, ze se zvedne spotreba oleje, ale neni to pravidlem.

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host