hlavně za chladu se mi stává, že u studeného motoru při akceleraci (hlavně svižnější) tak od 1400 ot. je od motoru slyšet rytmické šustění s frekvencí kolem 1 vteřiny (dělá to ŠššŠšššŠšš...
Rytmické šustění při akceleraci studeného motoru
-
Vewehr
- Junior

- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Rytmické šustění při akceleraci studeného motoru
Zdravím,
hlavně za chladu se mi stává, že u studeného motoru při akceleraci (hlavně svižnější) tak od 1400 ot. je od motoru slyšet rytmické šustění s frekvencí kolem 1 vteřiny (dělá to ŠššŠšššŠšš...
). Při stabilní jízdě to nedělá. Po ohřátí motoru (tak 3-5 km) to nevnímám, ani když na to šlápnu. Jinak jezdí v pohodě. Nemáte s tím někdo zkušenost? Napadl mě prokluzující pomocný řemen (než si sedne a třeba má větší odpor i altík), ale většině spíš píská a po startu teplého motoru (zátěž altíku nabíjením baterky) to podle mě nedělá taky. Díky.
hlavně za chladu se mi stává, že u studeného motoru při akceleraci (hlavně svižnější) tak od 1400 ot. je od motoru slyšet rytmické šustění s frekvencí kolem 1 vteřiny (dělá to ŠššŠšššŠšš...
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rytmické šustění při akceleraci studeného motoru
remen
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
Vewehr
- Junior

- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Rytmické šustění při akceleraci studeného motoru
Jasné, stručné, uklidňující
. Díky.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
-
Vewehr
- Junior

- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Rytmické šustění při akceleraci studeného motoru
Tak nevím. V servisu mi vyměnili pomocný řemen (starý nebyl úplně v řiti), ale přijde mi, že to dělá pořád. Zkoušeli to v servisu a nic. Když jsem to zkoušel sám, taky celkem OK, ale dnes se to zase ozvalo. Ne tolik, ale to je asi spíš teplem. Navíc jsem zkusil ještě jednu věc - přijde mi, že na neutrál to nedělá (test na křižovatce). Nemůže být třeba málo oleje v převodovce (netěsnost žádná není, ale ta by se při prázdné neprojevila
). To by asi nedělalo jen při akceleraci, co? Nebo jiný nápad? Díky.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
- richisan
- Zkušený

- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Rytmické šustění při akceleraci studeného motoru
Vewehr: Kolko mas najazdene? Kua, mne sa teraz tak zda, ze pocujem rovnaky zvuk, ale len ked nastartujem a mam otvorene okno, taky stredny ton akoby ventilator ale trocha vyssie znejuci... Trva to len kym nepohnem volantom alebo sa nerozbehnem s rychlostou, potom to uz nepocut. Neviem, co to je
Inac mi auto fici perfektne
EDIT: Pri starte s teplym motorom ten zvuk nepocut...Mne to robi len ked stojim po nastartovani na neutrali
EDIT: Pri starte s teplym motorom ten zvuk nepocut...Mne to robi len ked stojim po nastartovani na neutrali
-
Vewehr
- Junior

- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Rytmické šustění při akceleraci studeného motoru
Mám kolem 150k. Podle tacháku
. Jinak taky šlape super. Jen se bojím, aby se něco časem nedorazilo nebo nepos... v nevhodnou dobu (dovča, etc.). Motor tahá, jde parádně do otáček (ženě až moc
) a jsem těžce spokojenej. Jen tohle. A teda ten šlinc, co mi někdo udělal
. Mě to na volnoběh, zdá se, nedělá. Jen v záběru při svižný akceleraci Těch pár km, než se ohřeje.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
- richisan
- Zkušený

- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Rytmické šustění při akceleraci studeného motoru
Tak zda sa, ze nemame to iste
Mne to uz po rozjazde vobec nerobi, len po nastartovani, kym zatocim volantom alebo sa rozbehnem. Najskor som myslel, ci to nie su rozvody, ale interval mame az pri 160tis. a ja mam najazdene len nieco malo cez 130tis., tak sa mi to nezda, ze by to bol remen
Skor to vyzera ako nejaky vetrak, ventilator...Fakt neviem 
-
Vewehr
- Junior

- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Rytmické šustění při akceleraci studeného motoru
Toho bych si snad ani nevšiml
. BTW, zkus si to s někým poslechnout. Já mám trochu smůlu. Musel bych někoho povozit na motoru. Ale Foki má, alespoň myslím, nějaké zkušenosti s tímhle typem analýzy
. Fakt nikdo neví?
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
- richisan
- Zkušený

- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Rytmické šustění při akceleraci studeného motoru
Skus nahovorit svoju slecnuVewehr píše:Musel bych někoho povozit na motoru.
Srandujem. Netusim v com to vazi...
-
Vewehr
- Junior

- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Rytmické šustění při akceleraci studeného motoru
Dokud byla slečna, tak bych jí možná ukecal. Teď je už paní a mám smůlu. Jo, když ptáčka lapají
.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
-
Vewehr
- Junior

- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Rytmické šustění při akceleraci studeného motoru
Tak asi odstraněno. Byl jsem ve Fordu s jinou věcí a ejhle. Dg. ukázala chybu podtlakového vedení (a altíku - nevím, proč to má společný chybový kód
). Našli prasklou hadičku. Od té doby zdá se klid. Nebylo to tedy asi šustění při podsmyku řemenu nebo něco takového, ale rytmicky přisávající podtlak
. Auto mi přijde o něco svižnější a hlavně nešustí. Asi za studena ztuhla hadička a pouštěla víc, tak to víc šustělo. Po ohřátí povolila a díra se trochu zatáhla. Richard Feynman by měl radost
.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
- richisan
- Zkušený

- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Rytmické šustění při akceleraci studeného motoru
A to je kto kuaVewehr píše:Richard Feynman by měl radost.
-
Vewehr
- Junior

- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Rytmické šustění při akceleraci studeného motoru
Trochu OT, ale Feynman si to zasloží
.
Jeden z významných fyziků 20. století a laureát Nobelovy ceny. Pro zajímavost dělal na projektu Manhattan (A-bomb) a podařilo se mu trochu husarským kouskem ukázat, proč explodoval raketoplán Challenger. Při prezentaci kongresu si řekl o sklenici vody s ledem. Ničeho zlého netuše mu jí přinesli. Feynman do ní hodil těsnění, o kterém tvrdili, že je v pořádku a při teplotách pod nulou netuhne. Za chvíli ho vytáhnul, zmáčknul kleštěmi a ejhle - zůstalo placaté. Nejak mi to připomělo to možné tuhnutí hadice...
Navíc hrál prý velmi dobře na bonga. Ale jeho asi největší zásluha byla pedagogická schopnost. Jeho přednášky dodnes budí zájem (záznamy z Cornella nedávno koupil Bill Gates a chce je zveřejnit - asi se chystá na poslední cestu a bojí se pekla za Windows, tak žehlí
) a jeho učebnice fyziky jsou taky super (jeden díl máme doma ... slovensky
).
http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Feynman
Jeden z významných fyziků 20. století a laureát Nobelovy ceny. Pro zajímavost dělal na projektu Manhattan (A-bomb) a podařilo se mu trochu husarským kouskem ukázat, proč explodoval raketoplán Challenger. Při prezentaci kongresu si řekl o sklenici vody s ledem. Ničeho zlého netuše mu jí přinesli. Feynman do ní hodil těsnění, o kterém tvrdili, že je v pořádku a při teplotách pod nulou netuhne. Za chvíli ho vytáhnul, zmáčknul kleštěmi a ejhle - zůstalo placaté. Nejak mi to připomělo to možné tuhnutí hadice...
Navíc hrál prý velmi dobře na bonga. Ale jeho asi největší zásluha byla pedagogická schopnost. Jeho přednášky dodnes budí zájem (záznamy z Cornella nedávno koupil Bill Gates a chce je zveřejnit - asi se chystá na poslední cestu a bojí se pekla za Windows, tak žehlí
http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Feynman
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
- hihi
- Zkušený

- Příspěvky: 1018
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Rytmické šustění při akceleraci studeného motoru
A také byť nositel Nobelovy ceny nebyl prý v armádě - pro intelektuální neschopnost... Jeho "Přednášky..." jsou něco jako "Jak na to".
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- vitut
- Člen klubu

- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rytmické šustění při akceleraci studeného motoru
To snad nemyslite vazne, pane ... richisan !!

S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host



