spínání turba?
-
- Nováček
- Příspěvky: 115
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Kladensko
spínání turba?
při jakých otáčkách má spínat turbo?se mi zdá,že mi spíná dost pozdě-tdci 85Kw
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
- speedy
- Pokročilý
- Příspěvky: 831
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slánsko
- Kontaktovat uživatele:
spínat se tě může tak ventilátor u chladiče, ale turbo ti slále běží s běžícím motorem, teda pokud se ti v ložiskách nezadře a přestane běžet a to by jsi potom okamžitě poznal na výkonu, jelo by to hůře než klasický atmosférický diesel. Turbo ti jen může zabírat až od určitých obrátek, pokud má stavitelné statorové lopatky může ten záběr být plně plynulý...


Karel FoFo 3 combi 2015 1.5 TDCi Black Shadow
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
- Singlemalt
- Nováček
- Příspěvky: 42
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Turbo
Zdravím.Ohledně turba bych potřeboval taky radu.Začíná mi to zabírat někde při 3000 ot. a do té doby se celkem nic moc neděje. 1 a 2 celkem jdou, ale při řazení ze3 na 4 otáčky spdnou ke 2000ot a než se to vyhrabe k 3000 je to docela doba.Při diagnostice mi zjistili, že turbo tlakuje při 2800 otáčkách 0.2 něčeho a podle tabulek při 1800 už by toho něčeho mělo být 0.4. V čem může být problém?
Díky.
Díky.
- Dala
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jevíčko
Nazdárek, tak ohledně toho turba by to mohlo být:
1. Špatný snímač tlaku plnícího vzduchu na intercooleru-udává nižší hodnotu tlaku než tam ve skutečnosti je, tzn. meší dávka paliva (měla by zjistit diagnostika)
2. Prasklá (steřelá) hadička podtlaku z ovládacího elektronag. ventilu do aktuátoru turbodmychadla ovládacího natáčení rozváděcích lopatek turbíny. (menší ovládací síla-malé natočení lopatek)
3. Prasklá (steřelá) membrána aktuátoru turbodmychadla ovládacího natáčení rozváděcích lopatek turbíny. (menší ovládací síla-malé natočení lopatek)
4. Zapečený, případně přidřený mechanizmus ovládání natáčení lopatek v turbíně turbodmychadla.
[/code][/quote]
1. Špatný snímač tlaku plnícího vzduchu na intercooleru-udává nižší hodnotu tlaku než tam ve skutečnosti je, tzn. meší dávka paliva (měla by zjistit diagnostika)
2. Prasklá (steřelá) hadička podtlaku z ovládacího elektronag. ventilu do aktuátoru turbodmychadla ovládacího natáčení rozváděcích lopatek turbíny. (menší ovládací síla-malé natočení lopatek)
3. Prasklá (steřelá) membrána aktuátoru turbodmychadla ovládacího natáčení rozváděcích lopatek turbíny. (menší ovládací síla-malé natočení lopatek)
4. Zapečený, případně přidřený mechanizmus ovládání natáčení lopatek v turbíně turbodmychadla.
[/code][/quote]
Ford focus combi 2002 1.8 tdci 115 HP
- Singlemalt
- Nováček
- Příspěvky: 42
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
- Dala
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jevíčko
- Singlemalt
- Nováček
- Příspěvky: 42
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
- abe
- Junior
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bohumin
Hoj kluci,mam taky promblem(mozna turbo).Jak tomu slapnu,tak se mi stava, hlavne kdyz zaradim druhy stupen (nebo i trojka je lina) u techto rychlosti je to znat nejvic.Ze turbo chitne jak ma,pak kolem 3000ot. zase jakoby zvadlo nebo vubec nezabere.Mozna je to jedna z moznosti co psal Dala.Jinak Dalo vypadas ze se vyznas 

- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava

Ja mam TDDi a turbo mi zabira normalne od cca. 1800 ot. Kdyby to bylo od 2500, tak si toho asi moc neuziju, protoze tak motor vetsinou ani nevytacim. Ale ovlivnuje to hlavne styl jizdy, kdyz dam plyn na podlahu, tak zatah turba je krasne poznat, ale kdyz plynule pomalu pridavam plyn, tak klidne muzu vytocit na 4000 a zatah neni citit zadny. Pokud ma nekdo pocit, ze mu turbo tahne jenom do 3000 ot., tak to muze byt tim, ze nejvetsi kroutici moment je kolem 2000 ot a potom pomalu klesa, takze ten nejsilnejsi zatah potom vystrida umirani a od 3500ot. to treba uz vubec neleze nahoru. Kdezto u benzinaku to fici porad az do 7000 ot.
- abe
- Junior
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bohumin
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: JanZed a 2 hosti