Já mám nalítaný 180 000 km a to doslova nalítaný, moc ho nešetřím, ale každopádně si hlídám, aby dostal to, co potřebuje. A zatím drží vše jak má, měním jen filtry a olej. Pač když se dívám na německý servry, auto pod 200 t.km z roku 2002 se shání obzvlášť těžko, zvláš't v kombíku. Se podívejte na auta v naftě z roku 2005-6 a sami vidíte, že má každý nalítaný 140t. apod. Takže kdo kupuje auto z druhý ruky u našich bazarů, musí být hodně naivní, když si myslí, že při cizím původu má najeto to, co mu ukazuje tachec - jakože 130 t. apod. Kór když je ještě k tomu za super cenu. A že je auto jinak zachovalý, to bych neřekl, že hraje až takovou roli. Sešlapaný pedály brzd či spojek jsou už u novějších aut dávno pryč a v péči o interiér jsou běžní západoevropané mnohem dál než běžní češi a šutrama se v Německu či Francii na okrskách silnice v zime nesype jak u nás, takže není důvod mít obouchanou kapotu při 200t.km jak je běžný tady...
Ale jinak jsem rád, že existuje tohle fórum, pač žádná automobilka nedělá auta bez chyb a každopádně Ford není Fiat či Renaul - aby se nám to sralo furt, takže když se ňaká chybička vloudí, je jen dobře, že si s ní dokážem poradit:-) Však mě to s tím setrvákem asi taky čeká, ale snad to bude až při druhý výměně spojky (první ještě neproběhla, faká perfektně - gumy 215/40/17, rozjezdy sem tam s hvízdnutím gum, stále bez prokluzu spojky)

Tak hodně štěstí, ať nám FoFák jen dobře slouží!!!
