
Budoucí vývoj automobilismu
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24628
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
jo, to souhlasim ... ale pak nechapu to rozumovani o vyrobe elektriny v zahranici a ... a to me hodne pobavilo ... a nakupu elektriny v Britanii, ktera ji ma malo uz ted 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Presne. V zahraničí zaviraji uhelky, jaderky, ten problem s nedostatkem elektřiny bije do oci a nikoho to moc nevzrusuje.
Hlavne, ze se vozi po silnicich naprosto zbytecne spousta kravin z jednoho konce republiky/kontinentu/zemekoule na druhý, to nikdo neřeší (ani nenesou vsechny naklady - viz rozbite silnice od kamionu, ktere zaplatime vsichni) a zneprijemnuje se zivot normálnim lidem, pro ktere je cestování nutností a je to i soucasti kvality života.
Hlavne, ze se vozi po silnicich naprosto zbytecne spousta kravin z jednoho konce republiky/kontinentu/zemekoule na druhý, to nikdo neřeší (ani nenesou vsechny naklady - viz rozbite silnice od kamionu, ktere zaplatime vsichni) a zneprijemnuje se zivot normálnim lidem, pro ktere je cestování nutností a je to i soucasti kvality života.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6870
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.autoforum.cz/predstaveni/da ... -rada-aut/?
ecofanatik si udelal dalsi + do sveho ecoukolovnicku 


Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4036
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.auto.cz/tesla-chce-ve-svych ... amu-142872
Tak mít svou 1000+ knihovničku steamu v autě, to je to poslední po čem bych toužil... Ale chápu, až bude fronta u nabíječky jak na banány za socíku, tak se to bude hodit, jen teda je třeba nechat slušnou rezervu v baterce pro pařbu

Tak mít svou 1000+ knihovničku steamu v autě, to je to poslední po čem bych toužil... Ale chápu, až bude fronta u nabíječky jak na banány za socíku, tak se to bude hodit, jen teda je třeba nechat slušnou rezervu v baterce pro pařbu

Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.youtube.com/watch?v=-RpSsqGuG1o&tKarel2 píše: 10.11.2020 06:55 Vcera jsem koukal na Pepuhttps://www.youtube.com/watch?v=0thM3CPqSCE ma to sice skoro 3 hodiny, probral vse od ekologie po detaily svych cest, vyvoj automobilu, perlicky ze skodovky, Kubane atd. atd. myslim ze tomu pomohla flaska rumu
jinak by se tak neotevrel a vse neproflak. Doporucuju nepreskakovat a udelat si cas. Nejvic me dostala zminka o tom, ze Skodovka zjistovala o kolik se zmensi emise(spotreba) kdyz pneu nebudou mit napisy.
![]()
Tu cast o umiestnovani produktov a o peniazoch si treba pustit aj viac krat. Ak niekto veri, ze tu nejaky tajni tmari v pozadi ovladaju cely svet, ale nedovidi si za nos, ako s nim naozaj hybe obycajny pepik.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6870
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Stano: sice nechapu to o tech produktech, co jsi tim myslel, ale jestli si myslis, ze ma proto nejaky jiny nazor nez si mysli, je podle me blbost, 3 hodiny kecat a s flaskou, to cloveka pekne otevre. Navic ten clovek s Teslou je cistej elektrofanatik, co taky pekne prekrucuje fakta. Napr. o servisu Tesly, to sice nedovedu posoudit, ale i tady jsem daval porovnani provozu 3 Hyundaju, tam to vycislil primo H.servis a porad na vsechny naklady vysla lepe nafta, pokud ma elektroauto chlazeni baterek, tak ta napln je k...y draha a meni se po 60k km. Verit neco cloveku co ma zivnost na jezdeni Teslou? Porad rikam i tady, pro normalni zivot je lepsi benzinove auto za 1/2 mega jak e-auto za 1,5. Nedavno jsem cet o peripetii s elektrickyma autama nejakeho servisu a jak se jim zvedly naklady/vykon , protoze stravili vice casu na dobijecich stanicich jak u zakazniku. Ano "obycejne" elektroauto nema tak rychle dobijeni co trochu zkrati cas u nabijecky. Ted jsem si vzpomnel, ten manik s Teslou byl na lyzich v Itali a klekla mu Tesla, jeden clanek(box) odesel a auto neumoznilo ani omezeny dojezd, paneboze vzdyt ma 800koni a i 100 by mu bohate stacilo na dojeti, treba 30% baterky, zbytek vypnout ne? Na webu je malo e-nadsencu kterym se da verit a ja celkem verim kanalu Akcelerace, tenhle manik, podle me, to bere jak to je. Napr. nedavno testoval nejake "levnejsi" a prisel na zajimavy problem, jizda na okreskach, velky kroutak dost casto protacel kola, pri jizde na mokru a v zatackach coz je docela problem. Vim jde to dodelat, ale prece. Proste baterky jako primarni zdroj pohonu je dobre do mesta, ale ne na delsi trasy, coz je v dnesni, uspechane dobe docela problem. Navic proc "stare" auto natocis i po 10 letech stani bez problemu, zkus tohle udelat s autem plnym elektroniky. Jenze tohle vse je na delsi diskuzi. 

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Pockaj, dotiahol si si to po svojom. Ja som nepisal nic o obhajobe Tesly. Tak postupne:
Ci to cloveka otvori, neotvori... ak tam ide s videnim sveta, ktore je pokrutene bocnym prijmom a financovanim (vid napr proruskych platenych trolov a politikov), tak si liniu bude drzat. Ak je jeho prijem zavisly na chvaleni toho, co testuje, tak aj tie hodnotenia tak vyzeraju. Nevsimol si si, ze ani na jedno testovane auto nezniesli kritiku za nic a vzdy maju okolo 95%? Alebo cakas, ze v 3 hodinovom videu povie viete co, my cely cas klameme ludi, robime to tak, aby sme mali vyplatu, tie skodovky su predrazene sroty(?)
Tesla na pokazila ako aj ine auto. Co si myslis ty, ze by mohla mat este dojazd je fajn, ale auto to vyhodnotilo ako neriesitelnu chybu. Ako ked ti na novsej nafte odide EGR, alebo vysokotlake cerpadlo. Tiez sa moze pokazit a cakas na odtah.
Ja sa neodvolavam na ine videa toho chlapa. Nepisal som chvalu na Tesly. Len ze Pepik toho nakeca. A najlepsie je, ked sa k tomu vyjadruju ludia (aj tu), ktori v tom zivote nesedeli, nepouzivali, ale mudry su jak radio a za kazdu cenu prezentuju svoje krcmove reci.
Krcmova linia bola o 3 valcoch so zivotnostou 100t km, ze na riedke oleje bude treba po 50t km novy motor, ze biopaliva znicia auta po roku-dvoch, atd. A dalsi bod je, ze elektroauta su zle, vsetky, na vsetko, kazia sa, prekvapivo ich aj nabijat treba, atd. A ako sa vzdy ukazalo, su to picoviny, mudrovanie zakomplexovanych ludi.
Ked budem rozmyslat o Tesle, pozriem si radsej toho fanatika, ako mindraka Pepika, ktory v tom ani v zivote nesedel.
Ci to cloveka otvori, neotvori... ak tam ide s videnim sveta, ktore je pokrutene bocnym prijmom a financovanim (vid napr proruskych platenych trolov a politikov), tak si liniu bude drzat. Ak je jeho prijem zavisly na chvaleni toho, co testuje, tak aj tie hodnotenia tak vyzeraju. Nevsimol si si, ze ani na jedno testovane auto nezniesli kritiku za nic a vzdy maju okolo 95%? Alebo cakas, ze v 3 hodinovom videu povie viete co, my cely cas klameme ludi, robime to tak, aby sme mali vyplatu, tie skodovky su predrazene sroty(?)
Tesla na pokazila ako aj ine auto. Co si myslis ty, ze by mohla mat este dojazd je fajn, ale auto to vyhodnotilo ako neriesitelnu chybu. Ako ked ti na novsej nafte odide EGR, alebo vysokotlake cerpadlo. Tiez sa moze pokazit a cakas na odtah.
Ja sa neodvolavam na ine videa toho chlapa. Nepisal som chvalu na Tesly. Len ze Pepik toho nakeca. A najlepsie je, ked sa k tomu vyjadruju ludia (aj tu), ktori v tom zivote nesedeli, nepouzivali, ale mudry su jak radio a za kazdu cenu prezentuju svoje krcmove reci.
Krcmova linia bola o 3 valcoch so zivotnostou 100t km, ze na riedke oleje bude treba po 50t km novy motor, ze biopaliva znicia auta po roku-dvoch, atd. A dalsi bod je, ze elektroauta su zle, vsetky, na vsetko, kazia sa, prekvapivo ich aj nabijat treba, atd. A ako sa vzdy ukazalo, su to picoviny, mudrovanie zakomplexovanych ludi.
Ked budem rozmyslat o Tesle, pozriem si radsej toho fanatika, ako mindraka Pepika, ktory v tom ani v zivote nesedel.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 760
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Budoucí vývoj automobilismu
zajímavé tvoje vidění světa, takže raději názory fanatického demagoga
Pak už mi ohledně tvých názorů dává mnohé větší smysl
Stano není nic jednoduššího než ty "hospodské" kecy vyvrátit vhodnými argumenty a neuchylovat se k nadávkám a navíc takové "extrémní" případy vytahuje docela malé procento "kecálků", ale z řad elektrofanatiků je ten zástup "hospodkými" řečičkami mnohem širší a co je an tom nejhorší, že mají osobní zkušenost s BEV a stejně budou lhát a ohýbat realitu (viz. ED, Teslášek, Nejrychlejší Tessla atd.) . U těch "nepolíbených" je to ještě celkem pochopitelné, protože nemají patřičné vědomosti, ale o lidí s dlouhodobými zkušenostmi je to silně amorální...


Stano není nic jednoduššího než ty "hospodské" kecy vyvrátit vhodnými argumenty a neuchylovat se k nadávkám a navíc takové "extrémní" případy vytahuje docela malé procento "kecálků", ale z řad elektrofanatiků je ten zástup "hospodkými" řečičkami mnohem širší a co je an tom nejhorší, že mají osobní zkušenost s BEV a stejně budou lhát a ohýbat realitu (viz. ED, Teslášek, Nejrychlejší Tessla atd.) . U těch "nepolíbených" je to ještě celkem pochopitelné, protože nemají patřičné vědomosti, ale o lidí s dlouhodobými zkušenostmi je to silně amorální...
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6870
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Stano: pokud mas fakta, jako cena, doba nabiti, dojezd, spotreba a dalsi papirova data, tak nepotrebujes sedet v aute aby jsi si udelal nazor, nemyslim na jizdni vlastnosti. Pepa toho opravdu nakeca, je to neco jak J. Clarkson, tak ho beru ja i styl jeho videi. Neco jineho je delat "recenzi" na auto ktere plati automobilka a neco jineho je o tom nezavazne kecat s flaskou. Ta pokazena Tesla, ja to beru z pohledu uzivatele, pokud se pokazi 1/10 baterky, tak proc to auto vyhodnotilo jako konec, finito, to je pak konstrukcni, softverova blbost, podle me, ale mozna se pletu. Tve prirovnani je podle me mimo, kdyz odejde vec na aute co znemozni jizdu, tak je to jasne, ale pokud odejde jen neco co jizdu neznemozni uplne (pripad te baterky) tak je to snad jine, i spalovak ma nouzovy dojezd. Mozna se bali, ze Tesla shori, nevim.
Mm. nepatri to sem, ale pokud se novinar na socialnich sitich nejak kriticky, expresivne vyjadruje a pak v CT ma nejaky porad, diskuzi, veris mu ze je nezavisly? Je ovlivnen svym nazorem, to same je to Tve prirovnani o zaplacenych recenzich alias Pepa a jeho ovlivneni. Veris oboum? Je to stejne v politice i v zivote.
Mm. nepatri to sem, ale pokud se novinar na socialnich sitich nejak kriticky, expresivne vyjadruje a pak v CT ma nejaky porad, diskuzi, veris mu ze je nezavisly? Je ovlivnen svym nazorem, to same je to Tve prirovnani o zaplacenych recenzich alias Pepa a jeho ovlivneni. Veris oboum? Je to stejne v politice i v zivote.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24628
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24628
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6870
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://techfocus.cz/doprava/4197-nova- ... ijeni.html
O kolik tahle technologie zdrazi uz tak drahe eauta? Rozsireni ve velkem je ale nerealne, teda z techn. hlediska.
O kolik tahle technologie zdrazi uz tak drahe eauta? Rozsireni ve velkem je ale nerealne, teda z techn. hlediska.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 760
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Realne to je, ale bude to drazsi a spotrebuje to vice energie..na druhou stranu odpada problem s kabely 

- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6870
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
no nevim, podivej se na dnesni nabijecku co vse obsahuje a to nema civku v zemi a dalsi elektroniku, vynasob to 1000x a to je jedno parkoviste u marketu, technolgie je, ale jde o mnozstvi
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 760
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak "lepsi" kabel je hodne drahy(az stovky tisic), kdyz se do udela bezdratove, tak odpadne vice problemu naraz a zvysi se uzivatelsky komfort. Elektronikou uz je v dnesnin svete prospikovane skoro vsechno a samotna civka je v podatate primitivni produkt a ano mnozstvi je problem, ale to i u kabeloveho reseni (pokud nam tedy nestaci obycejna zasuvka bez mereni/regulace s 230V/8-16A, ale i ten zakladni kabel pro BEV neni jen samotny vodic
)

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti