Konstrukční chyba sání DURATEC HE
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Ok, tak jsou na volnobeh zavřené.
Jj titulovali jsme me znalcem, ac se tak necítím, ale ty jsi s tim zacal. Jako debil ses tu v plne parade začal chovat opet ty, ale me, a myslim, ze i spoustu jinych, uz to ani neprekvapuje.
Jj titulovali jsme me znalcem, ac se tak necítím, ale ty jsi s tim zacal. Jako debil ses tu v plne parade začal chovat opet ty, ale me, a myslim, ze i spoustu jinych, uz to ani neprekvapuje.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13485
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Niekomu normalnemu by som odpovedal normalne. Arogantnemu pepikovi len jeho stylom.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
A co je nenormalniho na otazce "nejsou náhodou při nižších otáčkách otevřené?"
Takze muzes leda tak sklapnout hubu, podpatky a hybaj domov. Tady jsi na navsteve, tak se chovej slusne.
Takze muzes leda tak sklapnout hubu, podpatky a hybaj domov. Tady jsi na navsteve, tak se chovej slusne.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13485
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Och. Si skvely 

- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 848
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Výřivé klapky nejsou logicky nikdy úplně zavřené. Když jsou výřivé klapky v režimu "zavřeno" tak dolní hrana klapky průchod uzavře ale horní hrana klapky má výřez. A horní hranou se usměrní proud a rychlost nasávaného vzduchu kolem vstřiku a lépe se zvýří směs. Díky tomu má motor do 3000 ot./m. lepší krouťák. Při vyšších otáčkách, když jsou výřivé klapky otevřené úplně. Nekladou odpor v sání tak, jako když jsou v režimu zavřeno. Proto jsou nejvíc slyšet při volnoběhu. 

Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Jj, taky jsem na to nekde koukal. Ja je resil a menil na mk3 někdy pred 10 lety. Zajimave je, ze v Mazde to funguje bez problémů a ford to "vylepsil" tak, ze to nekdy zlobi.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 848
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
MAZDA chytře počkala, až to Ford vyzkouší a odhalí technické problémy 

Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
-
- Junior
- Příspěvky: 229
- Registrován: 01.09.2011 17:22
- Bydliště: Nymburk
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Já teda nejvíc slyšel klapky za jízdy v autě kolem těch 3000 kdy se začínaj otvírat. Pokud jsem třeba do kopce stál hodně na plynu tak vysloveně zařachtaly. Koupil jsem taky polský sání za 3500,- ale vůle v těch klapkách je tak poloviční co originál po 200tkm. Řekl bych že je to spíš nouzový řešení na chvíli.
Ford Focus HB 2.0i r.v. 2002
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 732
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Koupil jsem druhobyrobu z Německa taky za 3500 a po namontovani skládání....
Rachoti to víc, jak ty puvodni po 190tkm.....teda jestli je ten rachot od klapek a ne ok kliky
Rachoti to víc, jak ty puvodni po 190tkm.....teda jestli je ten rachot od klapek a ne ok kliky

FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 848
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Kolega z práce má Mondeo MK4 2.0 2007, má najeto 220000 km klapky mu nejdou slyšet
. Je zvláštní, že i tobě rachtají po 190 tis. a mu néé.
Mě se podařilo sehnat použité sání z C-Maxe 2007 za 750,- v TOP stavu
. Jen jsem ho přispůsobil pro Mondeo MK3 a jede to líp jak s původním sáním z MK3.

Mě se podařilo sehnat použité sání z C-Maxe 2007 za 750,- v TOP stavu

Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Já žiju v domnění, že na mk4 je od klapek už pokoj, na mk3 šly asi tak při 140 tkm ven, trochu slyšet byly, ale tehdy jsem četl o tom, jak je někomu nasál motor, tak jsem nechtěl riskovat. Úplně v dezolátním stavu ale nebyly. Teď mám na mk4 164 tis. km a nic neslyším, znám jiné mondeo mk4 2.0i, to má už dost přes 300 tis. km, možná i 350 a vše tam je, pokud vím, na motoru původní. Je ale fakt, že třeba u mě, když teď jezdím hlavně po Praze a okolí, tak se klapky otevřou tak jednou za 20 km 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 848
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Já jsem u mk3 ty klapky vydělal při 99 000, dost to klapalo při volnoběhu, že to bylo slyšet jak šicí stroj. 

Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Asi speciální edice Singer 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 848
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Singer HE 




Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
- gecko-x
- Pokročilý
- Příspěvky: 732
- Registrován: 08.04.2015 00:38
- Bydliště: Holešov
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Muze mi nekdo napsat, v jake poloze maji byt klapky pri vypnutem motoru, vyrive i ty vevnitř? Kdyz odpojim hadicky podtlakoveho ovladani, tak maji byt oboje zavřené nebo otevřené?
FoFo II 1,6 16V 74kW rv 2007 byl
FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

FoFo II 2,0i 107kW rv 2009
Ford C-max 1,6 ti-vct 77kW rv 2012

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti