Copak poloosy. Viděl jsem nějaké slow-motion video z rozjezdu auta, kdy se rozprsklo zadní kolo - prostě střed hliníkáče to nedal, loukotě popraskaly a rozletěly se.
Pavel Kadečka Mazda 6, 2.0i, 2004 Citroën Xsara, 1.4i, 2004 Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Hned jsem si vzpomněl na RS500 Sierry z BTCC 560koní+ a zadní slicky to nebyly schopný udržet na cestě. Kde to projelo tak vždycky černý čáry za kolama jako kdyby to hrabalo z pevnýho startu a ono to hrabalo i za jízdy No chtěl bych se na ty poloosy podívat, to budou lešeňovky jak prase
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback Galerie
Byvaly kolega z prace ma zadokolku s motorom z Mercedesu, V6 kompresor, poladenu "iba" na nejakych 500-550 koni. Gumy meni dost pravidelne. Vyzera, ze aj polosi este zopar krat vymeni. Ono je to hlavne problem, ked sa pretoci koleso, najma vnutorne v zakrute (bez samosvoru) a potom sa rozohriaty semi-slick znovu prilepi o cestu. Roztocena hmota v motore a prevodovke prudko spomali a nieco si to uz len odserie. Aj ked tam ma automat s hydromenicom, stacilo to na znicenie polosi. Naposleny prasklo ulozenie kriza od diferencialu.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback Galerie
Akorát, že asi jeli jiným autem. Já si podvozek a hlavně nepřeposilované řízení nemůžu vynachválit. A 1.0 ecoboost je hodně živá záležitost. Vadí mi jen opravdu velký hluk, který jde od motoru...