
Čelní sklo
- Martin89
- Junior
- Příspěvky: 493
- Registrován: 21.06.2020 17:03
- Bydliště: ČB
Čelní sklo
Zdravím, nechával někdo měnit u téhle obludy čelní sklo? Zajímalo by mě, na kolik vás taková sranda vyšla. Dnes jsem potkal kamínek, a smluvní servis mě kontakoval s cenou 34300kč za origo sklo s prací
.

M MK5 132kW AWD PowerShift 2017
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6800
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Čelní sklo
S- max se vejde do 20000, ale jen se sklem bez loga Ford - druhovýroba AGC/Pilkington.. U Mondea to bude podobný. Sklo s výhřevem pro dešťák, kameru.....
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Martin89
- Junior
- Příspěvky: 493
- Registrován: 21.06.2020 17:03
- Bydliště: ČB
Re: Čelní sklo
Dnes jsem ráno vyrazil do Fordu pro cenu. Cena mého skla (vrstvené, zvukotěsné, výhřev, kamera, dešťák a nevím co ještě) je 30tis s DPH. +Výměna 3 -4 tis.
Neoriginál nechci. Jednou jsem si ho nechal dát na 407 a byl jsem rád, že prasklo znovu.
Mám celkem smůlu a okna mi praskají celkem často.
Aktuálně sedím ve smluvním servisu a ďupku mi opravují.
Téma se může hodit, pokud si chce někdo připojistit sklo, aby měl představu. Já si dal bláhově 20tis.
Musím rozmyslet, jak dál. Pokud by byla prasklina, tak bych to vzal z havarijka.
Neoriginál nechci. Jednou jsem si ho nechal dát na 407 a byl jsem rád, že prasklo znovu.
Mám celkem smůlu a okna mi praskají celkem často.
Aktuálně sedím ve smluvním servisu a ďupku mi opravují.
Téma se může hodit, pokud si chce někdo připojistit sklo, aby měl představu. Já si dal bláhově 20tis.
Musím rozmyslet, jak dál. Pokud by byla prasklina, tak bych to vzal z havarijka.
M MK5 132kW AWD PowerShift 2017
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6800
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Čelní sklo
Se divím.. Mě řekli v jednom z největších autoskel v Brně, že vyhřívaná skla se pryskyřicí nemají opravovat, protože se tou teplotou můžou přetavit drátky výhřevu..
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Hoffis
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 21.05.2020 15:58
Re: Čelní sklo
Jakou teplotou?
Oprava se dělá odsatim vzduchu, následně se pryskyřice "naleje" do dírky a vytvrzeni se dělá UV lampou. Naprosto studena metoda.
Co se týká neoriginálního skla, tak bych byl opatrný. Už jsem se setkal s tím, že si u mk5 někdo dal neoriginální čelní sklo a potom brečel, že slyší motor...
Oprava se dělá odsatim vzduchu, následně se pryskyřice "naleje" do dírky a vytvrzeni se dělá UV lampou. Naprosto studena metoda.
Co se týká neoriginálního skla, tak bych byl opatrný. Už jsem se setkal s tím, že si u mk5 někdo dal neoriginální čelní sklo a potom brečel, že slyší motor...
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6800
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Čelní sklo
Jak jsem koupil, tak prodávám. Mě od té opravy odradili..
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Martin89
- Junior
- Příspěvky: 493
- Registrován: 21.06.2020 17:03
- Bydliště: ČB
Re: Čelní sklo
Opraveno. Cena 650 kč na pojišťovnu. Jediný co je vidět, tak ďobanec asi 1mm, jako by mě trefil kamínek, co okno nerozbil.
Vyplívá z toho, že pokud chcete originál a máte havarijko, tak se na připojištění vyprdněte. Pokud vám stačí druhovýroba, tak připojistit tak na 25..
Vyplívá z toho, že pokud chcete originál a máte havarijko, tak se na připojištění vyprdněte. Pokud vám stačí druhovýroba, tak připojistit tak na 25..
M MK5 132kW AWD PowerShift 2017
- rob456
- Junior
- Příspěvky: 326
- Registrován: 10.04.2018 20:03
-
- Nováček
- Příspěvky: 131
- Registrován: 30.01.2020 21:32
- Bydliště: Modřice
Re: Čelní sklo
Já měnil u Mk4 před rokem, originál vyhřívaný v autorizáku za 31000 a nějaký drobný, na pojistku. Mám bez limitu, Allianz. A dneska na dálnici rána a tipl jak nehet na palci. Tak budu asi brzy vědět kolik stojí na Mk5 v Carentu. 

Ford Mondeo Combi, 2.0 TDCi/110-132 kW, Powershift, 2016, Titanium
Ford Focus C-MAX, 1.6 TDCi/80 kW, 2005
ex. Ford Mondeo Combi, 1.6 TDCi/85 kW, 2012
Ford Focus C-MAX, 1.6 TDCi/80 kW, 2005
ex. Ford Mondeo Combi, 1.6 TDCi/85 kW, 2012
- Martin89
- Junior
- Příspěvky: 493
- Registrován: 21.06.2020 17:03
- Bydliště: ČB
Re: Čelní sklo
Mě potkal na okresce od protijedoucího náklaďáku. Zkus taky nechat zcelit..
M MK5 132kW AWD PowerShift 2017
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 20.08.2018 11:17
- Bydliště: Kousek od Plzně
Re: Čelní sklo
Zdravim,
měnil jsem sklo na MkV a stalo mě to (pojištovnu) 10 000 kč komplet, nebylo to v autorizovaném servisu. Sklo je Saint-Gobain tedy by to mělo být jako original. Mám vyhřev, dešťový senzor, hlídání jízdního pruhu, čtení značek....
měnil jsem sklo na MkV a stalo mě to (pojištovnu) 10 000 kč komplet, nebylo to v autorizovaném servisu. Sklo je Saint-Gobain tedy by to mělo být jako original. Mám vyhřev, dešťový senzor, hlídání jízdního pruhu, čtení značek....
Ford Mondeo combi MkV, 2015, nafta, 132 kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 131
- Registrován: 30.01.2020 21:32
- Bydliště: Modřice
Re: Čelní sklo
Tak jsem zjistil, že mám spoluúčast 1000 Kč, tak to nechám ještě obouchat a na jaře do půjde do autorizáku a nebudu to řešit.
Ford Mondeo Combi, 2.0 TDCi/110-132 kW, Powershift, 2016, Titanium
Ford Focus C-MAX, 1.6 TDCi/80 kW, 2005
ex. Ford Mondeo Combi, 1.6 TDCi/85 kW, 2012
Ford Focus C-MAX, 1.6 TDCi/80 kW, 2005
ex. Ford Mondeo Combi, 1.6 TDCi/85 kW, 2012
- Hombre
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 28.09.2008 10:02
- Bydliště: ČR
Re: Čelní sklo
Originál Ford mi nacenili na 24tis vč. práce. Nakonec jsem měnil za SaintGobain, vyhřívané, dešťový senzor, kamera. Vše šlo na pojišťovnu bez spoluúčasti za cca 11500Kč. Během jednoho týdne jsem zase trefil šutr jak prase a je tam jen drobná oděrka. Mimo zorný úhel, tak to neřeším. Těžko říct, jaký v těch sklech rozdíl - čas ukáže. Nebudu tu dělat reklamu, ale kdyby jste někdo potřebovali doporučit na Vysočině dobrej servis, napište zprávu, můžu doporučit. Jeden den jsem jim zavolal, druhý den vyměněno během dvou hodin. Vše vyřídili sami.
Ford Focus 1,6 74kW rok 2000
Ford Mondeo mk5 2015 2.0TDCi 110kW kombi
Ford Mondeo mk5 2015 2.0TDCi 110kW kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 18.11.2013 23:53
Re: Čelní sklo
Zdravím,
dnes jsem byl projíždět MK5, o jejíž koupi jsem uvažoval. Největším zklamáním bylo to, že do kabiny hodně pronikal hluk motoru. Bylo to srovnatelné s mojí současnou MK4, přitom když jsem nedávno jel s kamarádovou MK5, tak tam byl motor slyšet výrazně méně .
Shodou okolností jsem si před pár dny pročítal toto vlákno, kde Hoffis zmiňuje, že při použití neoriginálního skla může ke zhoršení odhlučnění motoru dojít. A právě asi hlavně díky tomu mě napadlo, že se podívám, jestli sklo nebylo měněno. Zjistil jsem, že bylo a sice za neoriginální Saint-Gobain. Nevím, o jaký kontrétní typ se jednalo a je tedy možné, že bylo použito neakustické sklo této značky, a kdyby bylo použito akustické, byl by výsledek stejný jako při výměně za originál. Ten je totiž tuším také Saint-Gobain. Samozřejmě také nemohu s jistotou vyloučit, že zvýšený hluk se sklem nesouvisel, ale jsme přesvědčen, že ano.
Pokud je pro vás tedy komfort z hlediska vnitřního hluku také důležitý, doporučuji toto nepodcenit.
dnes jsem byl projíždět MK5, o jejíž koupi jsem uvažoval. Největším zklamáním bylo to, že do kabiny hodně pronikal hluk motoru. Bylo to srovnatelné s mojí současnou MK4, přitom když jsem nedávno jel s kamarádovou MK5, tak tam byl motor slyšet výrazně méně .
Shodou okolností jsem si před pár dny pročítal toto vlákno, kde Hoffis zmiňuje, že při použití neoriginálního skla může ke zhoršení odhlučnění motoru dojít. A právě asi hlavně díky tomu mě napadlo, že se podívám, jestli sklo nebylo měněno. Zjistil jsem, že bylo a sice za neoriginální Saint-Gobain. Nevím, o jaký kontrétní typ se jednalo a je tedy možné, že bylo použito neakustické sklo této značky, a kdyby bylo použito akustické, byl by výsledek stejný jako při výměně za originál. Ten je totiž tuším také Saint-Gobain. Samozřejmě také nemohu s jistotou vyloučit, že zvýšený hluk se sklem nesouvisel, ale jsme přesvědčen, že ano.
Pokud je pro vás tedy komfort z hlediska vnitřního hluku také důležitý, doporučuji toto nepodcenit.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů