Budoucí vývoj automobilismu
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13448
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jo, o tom vím, ale udivuje mě, že to nevadí lidem na kompetentních místech. EU nám nařizuje a zakazuje kde co, ale takovou nebezpečnou věc neřeší.... stejně jako naši zákonodárci (i když ti mají teď jiné starosti).
Taky mi budete tvrdit, že to je krok vpřed?
Taky mi budete tvrdit, že to je krok vpřed?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Zlata tlacitka a kolecka...vim, kde co je a je to hned. Jeste je fajn hlas.ovladani.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jak se to vezme. Samozřejmě mít v autě velký dotykový displej je komfortní věc. Ať už navigace, informace o autě, konektivita nebo připojené kamery ocení asi každý, kdo trochu cestuje. Vyťukávání adresy během jízdy je hazard. Ovládání téměř celého auta, včetně klimatizace a směru jejich výdechů po vzoru Tesly mi taky nevoní. Proto nová auta zlepšují hlasové ovládání a tam by neměl mít problém ani ten, koho se to netýká 

Ford Focus ST 2014
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Netyka se to nikoho, dokud si to nekoupí:)
Ja treba hlas.ovladani mam a pouzivam jej jen vyjimecne prave diky snadné dostupnosti manuál. ovladani. Ale kdybych mel klima hledat nekde v menu, tak to si radsi popovidam s pani
Ja treba hlas.ovladani mam a pouzivam jej jen vyjimecne prave diky snadné dostupnosti manuál. ovladani. Ale kdybych mel klima hledat nekde v menu, tak to si radsi popovidam s pani

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ale jak vidno, tak i ten, kdo si něco nekoupí, s tím může mít problém
A myslel jsem hlasové ovládání na trochu jiné úrovni, než bylo to před 15 lety. Mně přijde, že právě nynější modely 2019 a výše mají hlasové ovládání na slušné úrovni co se použitelnosti týče, pokud se budeme bavit o pro nás dostupná auta.

A myslel jsem hlasové ovládání na trochu jiné úrovni, než bylo to před 15 lety. Mně přijde, že právě nynější modely 2019 a výše mají hlasové ovládání na slušné úrovni co se použitelnosti týče, pokud se budeme bavit o pro nás dostupná auta.
Ford Focus ST 2014
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To jsem nejak nepochopil. Tezko mit problem s necim, co nemám. No ono ovládání na 15 let starem aute je mnohdy lepsi nez na novém. Jenze pak by v recenzích novinari mleli nesmysly, ze je to porad stejne...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Na Focusu 4 hlasový ovládání funguje docela dobře.Nynější koncernový je taky už jinde.Je mi zima na nohy,zapne se topení na nohy atd.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 760
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Budoucí vývoj automobilismu
stejně gombík je gombík .. beze slov a okamžitá reakce
---------------------------------------------------------------------
to hlasové ovládání je prostě trágedie i v dobách, kdy máme neuvěřitelný výpočetní výkon jsou sofistikovanější funkce závislé na připojení k internetu a nebude to pravé ořechové dokud nebude přirozeně reagovat na pokyny uživatele, i kdyby plácal blbosti typu "hele je mi hic uber trochu"
před cca 20 lety jsem vlastnil hloupoučkou černobílou nokiu s pomalým CPU a směšně malou RAM, která měla hlasové vytáčení, tak už jsem silně doufal, že do 10 let tu máme něco pořádného ... a za dalších 10 let stále nic
realita dneška
v offlinu modu je pár tragických zařízení, které zvládnou pár konkréních "příkazů" bez možných odchylek a v online modu je to taky tragédie, ale aspoň širší záběr .. no doufal jsem v něco o dost lepšího a "offline" ... fakt slabota, když se na tom pracuje celé generace ..

---------------------------------------------------------------------
to hlasové ovládání je prostě trágedie i v dobách, kdy máme neuvěřitelný výpočetní výkon jsou sofistikovanější funkce závislé na připojení k internetu a nebude to pravé ořechové dokud nebude přirozeně reagovat na pokyny uživatele, i kdyby plácal blbosti typu "hele je mi hic uber trochu"
před cca 20 lety jsem vlastnil hloupoučkou černobílou nokiu s pomalým CPU a směšně malou RAM, která měla hlasové vytáčení, tak už jsem silně doufal, že do 10 let tu máme něco pořádného ... a za dalších 10 let stále nic

realita dneška
v offlinu modu je pár tragických zařízení, které zvládnou pár konkréních "příkazů" bez možných odchylek a v online modu je to taky tragédie, ale aspoň širší záběr .. no doufal jsem v něco o dost lepšího a "offline" ... fakt slabota, když se na tom pracuje celé generace ..
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Hlasové ovládání funguje dobře, ale použil jsem ho jednou ze zvědavosti když jsem jel ze salonu. Nastavení teploty můj Focus přes hlas nepodporuje. Než ženské řeknu co chci, tak mám dávno nastaveno sám. Jediné co je rychlejší je volání, ale když řídím, tak stejně nikomu nevolám.
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Budoucí vývoj automobilismu
blackbox80 a ty v čem jezdíš? Vždyť i ty telefony neuvěřitelně pokročily. Veškeré vyhledávání, psaní, i některé ovládání. To stará Nokia opravdu neuměla. Jen jestli si pod tím nepředstavuješ, že buď prosté hlasové vytáčení a nebo umělá inteligence a nic mezi tím
Ale ono se i k té umělé inteligenci musíme nějak dostat 


Ford Focus ST 2014
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 760
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Budoucí vývoj automobilismu
- výkon se neuvěřitelně zvednul místo malých CPU s pár tranzistory, které běhali na nizkých taktech a mrzkou operační pamětí >>> tu máme obří výkonné kousky kombinované s ASIC/NPU obvody a výkonými GPU a mnoho GB RAM (i v mobilech) >> sofistikovanější funkce stejně offline nešlapou a vzhledem k dostupnému výkonu jsou ty offline tragické (btw mám zkušenost s Google, Siri i Cortanou .. prostě ten posun je tragický malý vzhledem k dostupnému výkonu a převážně závislý na "cloudových" službách >> to zaměstnávají nějaké trpaslíky v Africe a ti rychle na dálku plní příkazy ?
) >> nebudu ani řešit (ne)spolehlivost takového řešení, která ani zdaleka není 100% .. )
- v autech je to předražená hračka, která umí "pár" slov a fakt to zatím nepředčí klasické ovládání (když je navržené dobře) .. viz. třeba tabletoidní ovládání Tesly (ale aspoň X má budíky uprostřed
)
- o psuedo AI se nemá smysl bavit ..zatím je to v plenkách a ještě dlouho bude ...ale je to moderní výraz


- v autech je to předražená hračka, která umí "pár" slov a fakt to zatím nepředčí klasické ovládání (když je navržené dobře) .. viz. třeba tabletoidní ovládání Tesly (ale aspoň X má budíky uprostřed

- o psuedo AI se nemá smysl bavit ..zatím je to v plenkách a ještě dlouho bude ...ale je to moderní výraz

- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Telefon nepáruješ? Cíl v navigaci raději ťukáš přes displej v klidu, nebo
používáš papírovou automapu?
používáš papírovou automapu?
Ford Focus ST 2014
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Neodpovidej, je to chyták 

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Kolečkama přeci.Šáhneš poslepu a máš toIvanSt píše: 08.04.2020 19:04 Telefon nepáruješ? Cíl v navigaci raději ťukáš přes displej v klidu, nebo
používáš papírovou automapu?

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 760
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Budoucí vývoj automobilismu
- telefon spáruji jen jednou a rozhodně to nedělám přes hlasové ovládání za jízdy (nevím kam tim míříš asi to fakt bude chytákIvanSt píše: 08.04.2020 19:04 Telefon nepáruješ? Cíl v navigaci raději ťukáš přes displej v klidu, nebo
používáš papírovou automapu?

- ano vzhledem k tomu, že hlasové ovládání není spolehlivé,tak je lepšího ho používat v kombinaci s gestem a předvolenými destinacemi (za jízdy), ale to většinou nepotřebuji, protože cestu znám

>> vzhledem k tomu, že hlasové ovládání navigace je tu s námi v autech skoro 20 let , tak se to opravdu moc nepohlo vzhledem k dostupnému výkonu HW i HW v cloudu ..
- někdy je papír poslední záchrana
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host