Budoucí vývoj automobilismu
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Stanley_Vy:
Prave, ze jsem si nejednou vyzkousel a s 1.0eb obcas paralelně jede znamy. Takze rozdil spotřeby znam docela presne. A proto mam to, co mam. 1.6eb je pruser jeste vetsi.
2.0 ma i dole 170Nm, tedy to, co je pro opevovany 1.0eb maximum. A to 2.0 je v tezsim aute, v nizsi stredni jezdit nechci. Spotreba na spritmonitoru je jen prumer mnoha uživatelu. Ja jsem vic jak litr pod ni, protoze s tim umim jezdit. Nekdo jede za 7 a nekdo za 8.5 pri stejnem rychl.prumeru.
Prave, ze jsem si nejednou vyzkousel a s 1.0eb obcas paralelně jede znamy. Takze rozdil spotřeby znam docela presne. A proto mam to, co mam. 1.6eb je pruser jeste vetsi.
2.0 ma i dole 170Nm, tedy to, co je pro opevovany 1.0eb maximum. A to 2.0 je v tezsim aute, v nizsi stredni jezdit nechci. Spotreba na spritmonitoru je jen prumer mnoha uživatelu. Ja jsem vic jak litr pod ni, protoze s tim umim jezdit. Nekdo jede za 7 a nekdo za 8.5 pri stejnem rychl.prumeru.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ja do 1.8 dolil asi 2x 2 decy treba 9000 km po vymene, jen abych se dostal o 2mm na merce na max.rysku a novy olej, co zbyl, nevyleval. Ted mam 9000 km od vymeny a olej stale na max. Takze jak vidis, nektery si nezobne.fofok píše:Já do atmosféry dolejval.Každej benzín si pápne trochu oleje hlavně delží trasy v zátěži po dálnici.Bráchovo tsi si zobne, když tahá karavan třeba.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No ja taky ne (az na vyjimecne doliti 2mm na merce, ktere nebylo nutne), ale nove motory to dnes delaji docela casto. Nerikam, ze kazdy.Stanley_vy píše:Hmmm. Zajímavé, že jsem ještě nemusel nikdy dolít ani ml.Ma.rt píše:Stano: jo, obcas zerou. Akorat soucasne motory zerou olej uz jako nove, tak co je lepsi?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ja do 1.8 dolil asi 2x 2 decy treba 9000 km po vymene, jen abych se dostal o 2mm na merce na max.rysku a novy olej, co zbyl, nevyleval. Ted mam 9000 km od vymeny a olej stale na max. Takze jak vidis, nektery si nezobne.
Tak to mě ani u tvýho stylu jízdy nepřekvapuje.Jezdíš krátký,nevytáčíš motor,takže ředíš benzínem.
Tak to mě ani u tvýho stylu jízdy nepřekvapuje.Jezdíš krátký,nevytáčíš motor,takže ředíš benzínem.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Libový téma!!
Když to žere olej, tak je to špatně. Když to olej nežere, tak je to taky špatně, protože se určitě přimíchává benzín do oleje




-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Benzin se snad odpari, ne? Nejezdim jen kratke trasy. Proc myslis, ze nevytacim motor?fofok píše:Ja do 1.8 dolil asi 2x 2 decy treba 9000 km po vymene, jen abych se dostal o 2mm na merce na max.rysku a novy olej, co zbyl, nevyleval. Ted mam 9000 km od vymeny a olej stale na max. Takze jak vidis, nektery si nezobne.
Tak to mě ani u tvýho stylu jízdy nepřekvapuje.Jezdíš krátký,nevytáčíš motor,takže ředíš benzínem.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ked si uz tu premeriavate pindikov.... Uz to nie je ani o buducom vyvoji, ale o spotrebe benzinu, oleja, turb, a neviem coho este.
Tak ked uz si porovnavate, tak dajte do rovnice tych cca 130-140kW. 1.6 ecoboost vs. 3.0 V6 atmo. A mozete hovorit takemu, co seno zere, ze ta V6 bude jazdit za 7 litrov, alebo ze nebude vobec zrat olej.
Tak ked uz si porovnavate, tak dajte do rovnice tych cca 130-140kW. 1.6 ecoboost vs. 3.0 V6 atmo. A mozete hovorit takemu, co seno zere, ze ta V6 bude jazdit za 7 litrov, alebo ze nebude vobec zrat olej.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Vzdyt jsem psal, ze pro větší objemy to funguje dobře. Akorat ta 3.0 uz pred 17 lety mela 150-166 kW a s jejim projevem se 1.6t moc merit nemuze. Ale i s tim 3.0 se v mk3 dala jet dalka za 9. Nebyl to ale mainstream, jako je dnes kdejaka 1.5/1.6t.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ale 7L vs. 9L/100km je pokud jedeš dálku docela markantní rozdíl 

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jak se to vezme, pokud si někdo koupí takový motor, že bude jezdit sportovně, tak ta atmosféra bude při zatížení dost možná úspornější (na netu nějaké testy jsou, jak při zatížení ty silnější TB jdou spotřebou přes atmosféry). A projev té atmosféry je fakt někde jinde. U nějakého lehtání planu pak je otázka, co LSPI u turba 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Prejav myslis asi to, ze v zakrute si mozes pod kapotu 1.6TB hodit dve vrecia cementu, aby si mal rovnake rozlozenie hmotnosti.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Kam? Do motoru?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Na prednu napravu.
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5761
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
1.0 EB ale není alternativa 2.0i. Můžeme jej srovnávat třeba s atmo 1.6i.Ma.rt píše:Stanley_Vy:
Prave, ze jsem si nejednou vyzkousel a s 1.0eb obcas paralelně jede znamy. Takze rozdil spotřeby znam docela presne. A proto mam to, co mam. 1.6eb je pruser jeste vetsi.
2.0 ma i dole 170Nm, tedy to, co je pro opevovany 1.0eb maximum. A to 2.0 je v tezsim aute, v nizsi stredni jezdit nechci. Spotreba na spritmonitoru je jen prumer mnoha uživatelu. Ja jsem vic jak litr pod ni, protoze s tim umim jezdit. Nekdo jede za 7 a nekdo za 8.5 pri stejnem rychl.prumeru.
1.6 EB se nepovedly, ale o tom se píše pár příspěvků zpět ("evoluce" původního atmo bloku). Na druhou stranu i tady je x uživatelů, kterým slouží bez problémů jak ve Focusu, tak Mondeu, takže generalizace není na místě.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Stano , v tom poměřování máš opravdu toho pindíka největšího a nejdelšího.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti