Budoucí vývoj automobilismu
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Že by se i zde pochopilo, o čem jsem dříve psal, že vývoj oturbovaných babet byla slepá ulička. Za těch deset let postoupila možnost technologie výroby motoru tak, že se dá vyrobit taková atmosfera, její emisní parametry bude závidět kdejaká litrová babeta.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Vsetky automobilky su take sproste a idu platit milionove pokuty za zvysene emisie, lebo toto nevedia.
Sa cudujem, ze uz davno nezamestnali do strategickeho oddelenia a vrcholoveho manazmentu takychto krcmovych mudrcov.
Sa cudujem, ze uz davno nezamestnali do strategickeho oddelenia a vrcholoveho manazmentu takychto krcmovych mudrcov.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Bohužel limity maji jako kritérium veliciny, ktere pro skodlivost emisi nejsou ty nezasadnejsi. A pak ekologicka stopa pri vyrobe/likvidaci. To vubec nikdo neresi.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Je to marný, je to marný. Stále ohraná písnička a přitom ve vedlejším vlákně náhled kamerou do spalovacího prostoru 1.0EB po 50 tisících.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus 1.0 EcoBoost 125k (man. 6) = Mazda 3 Hatchback 2.0 SkyActiv-G 122k (man. 6)
Jak v dynamice tak ve spotřebě. Uvidíme, jak dlouho to Mazda ještě vydrží.
Jak v dynamice tak ve spotřebě. Uvidíme, jak dlouho to Mazda ještě vydrží.
Ford Focus ST 2014
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Pri normalnej kludnej jazde ma Skyactiv vyssiu spotrebu.
Skyactiv ma daleko od tej ospevovanej jednoduchej atmosfery.
Skyactiv ma daleko od tej ospevovanej jednoduchej atmosfery.
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jejich nejnovější atmosféra je snad to nejsložitější co se dá koupit a dávám tomu tuhle jednu generaci, než to pohřbí.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To je ta smrt.Teď se musí vyměnit za novej a už sedm tisíc přetáhl.Kdybych ti ukázal screening válců atmosféry nepoznáš rozdíl.Když jsem ze zvědavosti koukal do mojí jednašvestky,myslel jsem,že koukám do vyběhanýho Zetoru.ballu píše:Je to marný, je to marný. Stále ohraná písnička a přitom ve vedlejším vlákně náhled kamerou do spalovacího prostoru 1.0EB po 50 tisících.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Váš problém je ten, že máte klapky na očích, jak kočárové koně a ani neumíte přečíst, co píši.
Kdyby použili nových technologií na výrobu nové atmosféry......
Ale to nikdo neudělal, tak co tu melete a porovnáváte. Přeci nemůže automobilka přečnívat, tak jak jedna, tak i druhá a ixtá leze do cenově nákladných malých oturbovaných motorů .
Výsledek je pak společný, zbytečné problémy a záměr, snížené emise, tak akorát papírově.
Kdyby použili nových technologií na výrobu nové atmosféry......
Ale to nikdo neudělal, tak co tu melete a porovnáváte. Přeci nemůže automobilka přečnívat, tak jak jedna, tak i druhá a ixtá leze do cenově nákladných malých oturbovaných motorů .
Výsledek je pak společný, zbytečné problémy a záměr, snížené emise, tak akorát papírově.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Budoucí vývoj automobilismu
On není až takový problém, že meleš stále to samé dokola a vyzdvihuješ vlastně něco, co na trhu ani není. Horší a opravdu smutné je, že i kdyby to na trhu bylo, tak ty si to stejně nekoupíš. Proto se tomu, co tady většinou předvádíš, říká hospodské kecy 

Ford Focus ST 2014
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24628
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.autojournal.cz/omezeni-naft ... le-rostou/
ze by si konecne nekdo na vyssich mistech vsimnul te zaplavy SUV v poslednich letech?
ze by si konecne nekdo na vyssich mistech vsimnul te zaplavy SUV v poslednich letech?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
IvanST: to jsi mi to dal, ani nevíš, co hospodské řeči jsou.
Do této kategorie mě dávají tví soukmenovci. Samozřejmě že nejsou vyrobené atmosféry novéma technologiema, když se šlo do slepé uličky oturbovaných babet. Mnoho tehdy technologických k tomu potřebných věcí bylo " navyrobitelné" nyní již ano.
A to je ten můj náhled na problematiku.
To je to samé jak atmosféra proti oturbované babetě. A nyní oturbovaná babeta proti elektromobilu.
Nyní mohu napsat já, že jste dinosauři a zaspali jste dobu, že v garáži nemáte elektromobil. A nebo ten elektromobil je taky slepá ulička?
Do této kategorie mě dávají tví soukmenovci. Samozřejmě že nejsou vyrobené atmosféry novéma technologiema, když se šlo do slepé uličky oturbovaných babet. Mnoho tehdy technologických k tomu potřebných věcí bylo " navyrobitelné" nyní již ano.
A to je ten můj náhled na problematiku.
To je to samé jak atmosféra proti oturbované babetě. A nyní oturbovaná babeta proti elektromobilu.
Nyní mohu napsat já, že jste dinosauři a zaspali jste dobu, že v garáži nemáte elektromobil. A nebo ten elektromobil je taky slepá ulička?
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To je alternativa ze čtyřech pohonů.Elektro-hybrid-TURBO diesel-TURBObenzín.Nic víc, žádná atmoška,max v hybridu.Oturbený babety tady ještě nějakej rok zůstanou po boku elektřiny.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
ballu: Až bude elektromobil stát stejně, nebo míň než současný turbobenzín, zak si ho koupím.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24628
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
oni nam spalovaci motory zdrazi, neboj 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 2 hosti