Budoucí vývoj automobilismu
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Alternativa baterky třeba.Hele pro tebe je stejně v tom případě AAA stáří 10+ jasná volba.Oni i ty atmosféry jednou dojdou a nejsteská se mi ani po ní.Ten smrad nespálenýho benzínu s olejem a to jsem měl euro 5, když jsem zavíral vrata při studeným motoru a pak to cejjtil čtvrt hodiny v kabině mi nechybí.U TSI není cítit nic,takže asi tak.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nechápu, jak AAA a 10+ souvisi s tim, co jsem napsal. Nikdy jsem nekupoval auto v AAA, ani 10+ let stare., to jsi dost mimo, jestli jsi me chtel zaradit do konketni spotrebitelske skupiny. Ja jsem smrad v aute nemel ani s Euro4. A baterky? To je ekologie naruby, aspon pri soucasnem vyvoji.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Hele to je furt dokola.Ty si obhajuješ svoji garáž 10 let starou atmosféru možná vývojově dvacet a nevidíš nic okolo a jen to co máš je to nejlepší a všechno ostatní nejhorší a debata s tebou postrádá jakýkoliv smysl.Jezdi si v čem chceš,ale netvrď tady polopravdy a nesmysly.Abys nám tu za chvíli netvrdil,že ti z výfuku jde jenom pára s vůní fialek a euro 6 je sazomet 

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6870
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ty jako zastance vseho noveho a nejlepsiho, aspon se mne tak jevis, to vidis jen ted, v tuhle dobu, ale podivej se z pohledu treba 10 let. I ty "stare" motory v uhrnu neudelaji celkove tolik emisi(i vyroba) jako kazde 2 roky nove auto(motory).fofok píše:Tak on tam píše úplně o něčem jiným.O N kovejch modelech jakoby sportovních a je to obdoba M u BMW co má na starosti vývoj a mají turbo benzíny.O emisích a spotřebě ani čárka.O šetření na normálních modelech hyundaye to vidí snad i slepej.Oni tu technologii hlavně ani vyvynutou nemají,takže jí tam ani dát nemůžou.Je to nová okrajová odnož a pokud budou chtít držet krok tak to budou muset časem nabídnout.Těch co to tam nechtějí si to nepřiplatí a nebo jdou jinam kde jim nabídnou to co chtějí.Otázka trhu.
Proc ten manik odesel od BMW? Navic, ty "jeho" zkousky se projevi v cele vyrobni rade automobilky, nejen u sportovnejsich modelu a ja osobne, ty zde zminovane technologie, nepotrebuju a nechci za ne priplacet, ano i takovi zakaznici existuji a pokud se podivas na nabidky trhu, tak se otocil a v zakladni nabidce je skoro vse a uz nepriplacis za kazdy sroubek navic, to musi nekdo zaplatit, proto ta stoupajici cena automobilu.
V clanku je psano o vzrustajici kvalite tehle automobilky, osobne si to taky myslim, proste nastup evropskych inzenyru a konstrukteru se musel projevit. Je to neco uplne jineho jak pred 10 lety.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Hele nebude hanit toho kdo ho platí.Je to přeloženej PR článek a Mkový BMW s toho stejně nikdy neudělá ,ikdyž má větší plat než u Němců.Svez se I30 a třeba focusem a uslyšíš ten hučák,jak šetřili na odhlučnění.Oni mu dali volnou ruku i peníze na ty N modely a imidž se z nuly buduje hůř bez tradice.Já netvrdím,že všechno nový a všechny asistenti jsou dobrý a jsou potřeba a že to všichni zákazníci chtějí a vyžadují.Je to vidět i na vzrůstajících prodejích Dacie.Mimochodem mezi sedmou a devátou jsou teď velký srazy u Kauflandů a stejně naopak všechno starý taky není nejlepší jak se tu za to pere Mart.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jsi fakt debil, nebo to jen delas? Ja rikam, ze by mela byt zachována moznost koupit atmosku, protože je to pro spoustu lidi lepsi a pro okoli v jejich pripade ekologictejsi... tak mi nepodsouvej porad neco, co není pravda.fofok píše:Hele to je furt dokola.Ty si obhajuješ svoji garáž 10 let starou atmosféru možná vývojově dvacet a nevidíš nic okolo a jen to co máš je to nejlepší a všechno ostatní nejhorší a debata s tebou postrádá jakýkoliv smysl.Jezdi si v čem chceš,ale netvrď tady polopravdy a nesmysly.Abys nám tu za chvíli netvrdil,že ti z výfuku jde jenom pára s vůní fialek a euro 6 je sazomet
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Admine dej mu ban
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13448
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Budoucí vývoj automobilismu
V tom případě bys ho asi potřeboval i ty.



Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Dal bych ho tobě, trvalej.
Jsi demagog a nijak tu diskusi neprospivas, jen stves a prudis.
Jsi demagog a nijak tu diskusi neprospivas, jen stves a prudis.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Vzdyt se tak chovas. Ja Ti vysvetluji svuj pohled a Ty to porad prekrucujes a ještě tu budes mlit blbosti o ackach a nalepkovat druhe.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ale nikomu nenadávám do debilů 

Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Debil, nebo-li slabomyslny člověk ale není nadávka.
Jsem si jistý, že Mart ti tím nenadaval, ale snažil se odhadnout tvoji intelektuální úroveň.
Jsem si jistý, že Mart ti tím nenadaval, ale snažil se odhadnout tvoji intelektuální úroveň.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Fofok: byla to otazka, kdyz uz. Tak diskutuj normalne, vidis, ze i ostatnim Tve jednani nepripada normalni. Ja nikomu nove motory neberu, jen se zastavam poslednich atmosfer, ktere podle me maji na trhu opodstatneni z hlediska nakladu, uzitne hodnoty i ekologie. Krome svych negativ maji i nejedno pozitivum. Myslim, ze tento nazor rozhodne neni ojedinely, coz doklada i to, ze je automobilky ve velkych objemech vyrabely, dokud to urednici nezakazali.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24628
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
take mam rad obycejne atmosfery - na moje jezdeni to staci ... vykon je mi v CR na silnici skoro k nicemu, jen si holt musim poradne rozmyslet, nez zacnu predjizdet (a hlavne uvazovat, jak moc jsem nalozenej, protoze kazda osoba navic je hodne poznat)
turbo je pro me zbytecnost ... a pokud mi nekdo bude tvrdit, ze benzin+turbo ma nizsi emise nez atmosfera, tak keca - tahle uvaha prisla se snizovanim objemu valcu, ale dlouhodoba spotreba je u obou dost podobna (nelze srovnavat tabulkove hodnoty z prospektu)
turbo je pro me zbytecnost ... a pokud mi nekdo bude tvrdit, ze benzin+turbo ma nizsi emise nez atmosfera, tak keca - tahle uvaha prisla se snizovanim objemu valcu, ale dlouhodoba spotreba je u obou dost podobna (nelze srovnavat tabulkove hodnoty z prospektu)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Presne... takhle uvazuje mnoho lidi. Vzdyt kdyby byla moznost mit misto 1.6 treba i ten dvoulitr, tak uz to na vykonu znat je taky. A ja jezdim dlouhodobe za 7,6, coz nepovazuju v 1,5t tezkem aute za spatny. Ale i ty 1.6ky mely 92kW a v testech je hodnotili docela dobre, skoda ze je tu neprodavali. Ale Ty jsi schopny si to prekopat 
A co se týče emisi, jednodussi motor ma mensi ekologicky dopad pri vyrobe i likvidaci. A tomu jeste nahrava vyssi spolehlivost a asi i zivotnost.

A co se týče emisi, jednodussi motor ma mensi ekologicky dopad pri vyrobe i likvidaci. A tomu jeste nahrava vyssi spolehlivost a asi i zivotnost.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 2 hosti