Budoucí vývoj automobilismu
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak jestli tb ma ve 2000 vystrelit a atmoska je ve 3000 mrtva, tak tu neco hodne nesedí. Treba atmo 2.0 bude mit pri 3000 ot. cca 180Nm, tak tb by musel mit pri 2000 ot. 270Nm, aby tahnul stejne (pri stejne rychlosti, hmotnosti atd.). Nejake foukane litry, 1.2, mozna i vetsi to nemaji ani náhodou.
A hodnotit motory jen podle dynamiky je dost kratkozrake. Ale chapu, ze lidem, co chtějí jen slapat na plyn, nic neříká kultivovanost behu, prubeh momentu a vykonu. Nedejboze pak spolehlivost a veci okolo.
A hodnotit motory jen podle dynamiky je dost kratkozrake. Ale chapu, ze lidem, co chtějí jen slapat na plyn, nic neříká kultivovanost behu, prubeh momentu a vykonu. Nedejboze pak spolehlivost a veci okolo.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nikoliv. Jen pouzivam hlavu a nenecham si bulikovat nesmysly od uredniku.fofok píše:Hele ty si fakt zamrzl v devadesátkách jinak by si neměl takový názory.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Všichni jsme zamrzli v devadesátých letech, jen fofok rozmrzl a vystřelil v 1500 otáčkách jak raketa.Ma.rt píše:Nikoliv. Jen pouzivam hlavu a nenecham si bulikovat nesmysly od uredniku.fofok píše:Hele ty si fakt zamrzl v devadesátkách jinak by si neměl takový názory.
Čtu to tu, ale nemá cenu reagovat na názory, na technické nedomrdky, které mají být výkvět techniky. Když i bývalí jezdci F1 kroutí hlavou, jaké paskvily vylézají na trh pod taktovkou úředníků. A jinak v hospodách se debata změnila. " kámo, ten litr s turbem, co jsem si koupil, táhne již od 1200 otáček, nepotřebuji jít přes 3000 otáček a spotřeba 4,5 L.
A nekup to.



Budu se bavit s člověkem, který to má technicky v hlavě srovnaný, ikdyž bude mít jiný názor.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Asi tak nejak 
Ono vsechno eco je dle fofoka skvely.. eco start/stop, eco nabíjení, eco kabelaz o 10kg lehci, ale po par letech problemova, eco motory jsou podobny paskvil...
Clovek nemusi zamrznout v 90kach, aby si udelal nazor.

Ono vsechno eco je dle fofoka skvely.. eco start/stop, eco nabíjení, eco kabelaz o 10kg lehci, ale po par letech problemova, eco motory jsou podobny paskvil...
Clovek nemusi zamrznout v 90kach, aby si udelal nazor.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Kuci to už je na doktora.Já nikde nic netlačím a uvažuju čistě racionálně.Přečtěte si diskuse pět let starý na tyhle motory a dneska.Taky jsem změnil hodně rychle názor,ale už někdy před deseti rokama.Rétorika stejná jenže už to papouškuje jen pár jedinců, včetně vás třech vytrvalců,protože ti ostatní se v tom buď svezli nebo nějaký turbo už prostě mají doma.Jako co chceš dělat.Češi jsou strašně vyplašený z každý změny.Vstup do EU-Němci tady všechno skoupí,oturbený babety-to se rozsype,naložený to nevyjede kopec a bude žrát roští podél cesty atd.Všechny testy a zkušenosti uživatelů tohle vyvrací tak proč teda lezete na diskuze o vývoji a novejch motorech,když vás to prostě nezajímá a nechcete si koupit nový auto nebo na něj nemáte a trollíte furt to samí dokola?Doba fakt pokročila a valcha i atmosférický motory jsou zapomenutou minulostí.Vývoj nezastavíš ať je třeba zčásti vynucenej ekoteroristama nebo třeba komančema,který všechno zase stopli,když ve škodě vyvynuli prototyp předohrabu v sedmdesátkách tak se tu jezdilo zadohrabem z šedesátek až skoro do revoluce.Vy budete furt nespokojený s něčím novým.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6870
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
ale vzdyt se to zase rozjelo jen konstatovanim o podtaceni a Tva reakce potom.........

Mm. v malych otackach tam strikne velke mnozstvi benzinu, coz primovstriku nedela dobre, atmo da vedet, ze se mu to nelibi, narozdil od turbobenzinu dnesnich motoru.enjoy píše:Hele když vidím, kolik lidí motory neuvěřitelně podtaci... Někdy si stoupni k menšímu kruhaci a poslouchej, na jakou rychlost vyjíždí z kruhace. Klidně za 3 nebo za 4. Motory doslova brečí.
Lidi se placaj přes peněženku, kolik zrovna šetří na benzínu.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tak pokud ciste racionalne: komu se vyplati kupovat auto, ktere je slozitejsi, drazsi, mene spolehlive za usporu do 2l/100km?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A proč ne? Jízdní komfort je úplně někde jinde, vybavení takéMa.rt píše:Tak pokud ciste racionalne: komu se vyplati kupovat auto, ktere je slozitejsi, drazsi, mene spolehlive za usporu do 2l/100km?

- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5761
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To nevysvětlíš. Všichni, kdo kupují nová auta to totiž činí zcela iracionálně. 

- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ma.ar: Moc tedy nechápu proč sis nenechal 2001 Mk3 a šel si do 2010 MkIV
Zbytečně složité auto, víc elektroniky




-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No a předpisově do druhé brázdy. Kritizuje tu někdo jízdní komfort a vybavení. Opravdu jak zajíci, nejde to v jedné brázdě, šup do druhé.smoula píše:A proč ne? Jízdní komfort je úplně někde jinde, vybavení takéMa.rt píše:Tak pokud ciste racionalne: komu se vyplati kupovat auto, ktere je slozitejsi, drazsi, mene spolehlive za usporu do 2l/100km?
Bavíme se o tom, že oturbované babety splnily očekávané jen na papíře. To co vše se vymění za životnost tohoto motoru, to by byl nový atmosférický, který by plnil normu emisí spolehlivěji. Tady si pánové neuvědomují to, co byl problém technologicky vyrobit v devadesátkách, již je posun, tak by s novéma výrobníma technologiema atmosféra vypadala jinak.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tohle je téma vývoj automobilismu,atmosféra vs turbo je jinde.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
A byl by problem vyrobit stejne komfortní auto, ktere by melo spolehlivejsi a levnejsi atmosferu? 10kg na dratech fakt ovlivni emise? Start/stop přineslo co? Urcite ne snizeni emisi..smoula píše:A proč ne? Jízdní komfort je úplně někde jinde, vybavení takéMa.rt píše:Tak pokud ciste racionalne: komu se vyplati kupovat auto, ktere je slozitejsi, drazsi, mene spolehlive za usporu do 2l/100km?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No zrovna v me mk4 te elektroniky o moc vic neni. A i kdyz stara mk3 bez problémů sloužila i po 15 letech / 200tkm, obnovil jsem auto zase o atmosferu, dokud se dala koupit jeste nejaka zanovni a zde navic od spolehliveho zdroje. Jednou me turbo ceka asi taky, ale verim, ze to uz snad bude vychytanejsi. Nejaka elektrifikace v blízké budoucnosti rozhodne nebude.smoula píše:Ma.ar: Moc tedy nechápu proč sis nenechal 2001 Mk3 a šel si do 2010 MkIVZbytečně složité auto, víc elektroniky
![]()
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 2 hosti