Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Motorový olej pro Focus - informace na str.1
Stáčí ti to tak, bez čísel.
ATMOSFERA VZALA MÉNĚ NEŽ MALÝ MOTOR S TURBEM.
ATMOSFERA VZALA MÉNĚ NEŽ MALÝ MOTOR S TURBEM.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nějakým způsobem přesunuto a promazáno 

- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Motorový olej pro Focus - informace na str.1
ballu píše:Stáčí ti to tak, bez čísel.
ATMOSFERA VZALA MÉNĚ NEŽ MALÝ MOTOR S TURBEM.

tak mi ukaž ty čísla , pokud tedy nějaké jsou

Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 4978
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorový olej pro Focus - informace na str.1
S tou výdrží je to spekulace a je to 1,0 a ne 0,9 92 kW a opravdu žerou míň.Ballu cituje nějakej deset let starej článek a vývoj už poposkočil o trochu dál.Jako to co jeho retro dvoulitr dneska jedou litry ne li líp a žerou od pěti do sedmi litrů v nižší střední.Karel2 píše:Zerou vic, ale jen pokud jedes pilu, normalni bezny provoz a jsou trochu niz. Pokud tyhle motory netocis, tak maji mensi spotrebu, ale motor je vetcinou po 50-100 tis. K.O. Temhle motorum chutnaji vyssi otacky(pak vydrzi i par set tisic km), ale na ukor vyssi spotreby viz tve odkazy. Proste 3000ot.+ a casto radit dolu. Ja pri delsi jizde(dalnice) +- 160 mam spotrebu tak 8-8,5l(prumernou) a to nemam 6, zajimala by mne spotreba konkretne 1,5 EB(spise ale 0,9 92kW) pri tehle rychlosti(otackach). Pokud vyresi detske nemoci, tak na tom ale budou tyhle motory lepsi volba pro beznou jizdu.Porad ale plati, pokud chi jezdit rychle, tak to musim nakrmit, zaplatit.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- kratales
- Junior
- Příspěvky: 258
- Registrován: 17.10.2012 12:07
- Bydliště: Jihlava
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Osobně nejsem vůbec zastánce oturbených motorů, prostě jednoduše preferuji spolehlivost a technickou nenáročnost. Ale ať jsem jel s EcoBoostem nebo s TSI, tak třeba ten 1
4 nebo 1.5 TSI jede sakra lépe než běžná 2.0i atmosféra a ta spotřeba je tam z vlastní zkušenosti fakt o fost nižší a to znatelně. Možná někde na okruhu to bude jinak, kdy ten motor se bude stále pohybovat kolem 100% výkonu, ale v běžném provozu jsou jednoznačně úspornější. A když vezmu 2.0i v FF2, tak třeba ten 1.0 EB 92kW v FF4 mi přišel pružnější než ten 2.0i v FF2 a to jel za sakra jiné peníze při značně vyšší dynamice.
4 nebo 1.5 TSI jede sakra lépe než běžná 2.0i atmosféra a ta spotřeba je tam z vlastní zkušenosti fakt o fost nižší a to znatelně. Možná někde na okruhu to bude jinak, kdy ten motor se bude stále pohybovat kolem 100% výkonu, ale v běžném provozu jsou jednoznačně úspornější. A když vezmu 2.0i v FF2, tak třeba ten 1.0 EB 92kW v FF4 mi přišel pružnější než ten 2.0i v FF2 a to jel za sakra jiné peníze při značně vyšší dynamice.
Ford Focus 2 Combi FL, Duratec 1.6 16V 74kW, rok 2011
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Motorový olej pro Focus - informace na str.1
ale ta spotřeba nebyla měřena metodou ala ballu měřená maximální spotřeba při sprintech jeho auta a nějakého EB a rozdíl vyšel viz níže

ballu píše:Wolf78:
Umíš číst, při sprintech, plyn na podlaze a otáčky do omezovače a ano, již tehdy měl motor přes 200 ti.
ballu píše:
Jel jsem 1.5 EB, 1.6 EB., dokonce jsem proti 1,5EB jel se svým několik sprintů na letišti. Udělal mě o délku auta, ale jelikož jsme nulovali PC, tak ve výsledku měl průměrnou spotřebu o 2 L !!!!! více.
Tak již chápete, kde beru jistotu, že mohu napsat ty babety žerou víc, a žádné sebelepší lehkoběžné oleje, tuto skutečnost nezvrátí.
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Souhlas...az teda na ten 1.0EB. Taky jsem s tim jel, jede hezky, ale co mi vadilo - totalne mrtvy spodek..popojizdeni mi pripadalo jako utrpeni (u 2.0 mi staci jen pracovat se spojkou) a nevyrazny vrsek..to bych rekl, ze 2.0 je nahore vyraznejsi prece jen Nm v kombinaci s dlouhymi prevody u toho litru neni zadny zazrak.kratales píše:Osobně nejsem vůbec zastánce oturbených motorů, prostě jednoduše preferuji spolehlivost a technickou nenáročnost. Ale ať jsem jel s EcoBoostem nebo s TSI, tak třeba ten 1
4 nebo 1.5 TSI jede sakra lépe než běžná 2.0i atmosféra a ta spotřeba je tam z vlastní zkušenosti fakt o fost nižší a to znatelně. Možná někde na okruhu to bude jinak, kdy ten motor se bude stále pohybovat kolem 100% výkonu, ale v běžném provozu jsou jednoznačně úspornější. A když vezmu 2.0i v FF2, tak třeba ten 1.0 EB 92kW v FF4 mi přišel pružnější než ten 2.0i v FF2 a to jel za sakra jiné peníze při značně vyšší dynamice.
Cistou uvahou ocekavanych celkovych nakladu pro muj styl mi prijde 2.0 optimalni (z toho, co se pro Mondeo delalo), ale urcite bych netvrdil, ze zere mene nez EB. Ale je fakt, ze kdyby v aute velikosti Mondea byl litrovy EB, tak to uspornejsi nez 2.0 o moc nebude. 1.6EB si s tim poradi mnohem lepe.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Wolf78. To si ze mne děláš prdel, nebo jsi opravdu tak natvrdlý.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Atmosféra vs. downsizing motory


Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
I když je to VW jde o pocit z jízdy...
Od..7:10min..https://www.stream.cz/meziplyn/10030005 ... -sportsvan
Od..7:10min..https://www.stream.cz/meziplyn/10030005 ... -sportsvan
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6885
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A spotřebu? 

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
jestli je spotreba numero uno je potreba poridit nejaky hybrid a nebo rovnou elekromobil ne? A nebo aspon predelat na plyn
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6885
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ja reagoval na to, co rika v testu o spotrebe v souvislosti s timto tematem.
fofok: omluva za 0,9 misto 1,0EB
myslel jsem uz na neco jineho a ta vydrz motoru je mysleno podtaceni, proste jizda jako s ropakem temhle motorum nedela dobre(karbonizace atd.), viz par temat i tady, treba praskly pist atd. O svolavackach na kde co u techto motoru(nejen) odradilo od koupe treba i mne. Rikam, po vychytani much to bude lepsi volba pro normalni jizdu. Zatim je ta "normalni" jizda riziko mozneho poskozeni motoru a treba prisady v oleji jsou jen berlicka. Ja radsi verim strojarine jak chemii. 
fofok: omluva za 0,9 misto 1,0EB


Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jenže na vychytani much dnes není čas. Emise se zprisnuji co pár let, takže co pár let je i motor totálně prekopanej. Ty doby co se motor v autech vyvíjel dvě tři generace a pak byl super jsou fuč.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6885
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
proto rikam "slepa vetev vyvoje" a taky ze to jde s motory do pr..... s kvalitou 

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti