Acceleration reduced

Odpovědět
Uživatelský avatar
tom.z
Nováček
Nováček
Příspěvky: 75
Registrován: 18.01.2009 15:11
Bydliště: Bořitov

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od tom.z » 22.12.2014 22:22

Chtěl bych se vrátit k původnímu tématu. Mam problém s poklesem napětí, které vyvolává výše popsané hlášky o redukci akcelerace, vypnutí ESP, chybě motoru a občas dokonce i dojde na odpojení imobilizéru, což znamená, že mě vlastní auto nepozná a odmítne startovat. Vše začalo po poruše alternátoru. Po jeho opravě jsem najel asi 300 km a poprvé mě to potkalo - odtah na laně do servisu :) Po důkladné měsíční kontrole elektroinstalace spojené s výměnou baterie, rozebraním a opravou budíků (ta proběhla prý velmi důkladně a neměl by s nimi již být problém) a nakonec i výměnou opraveného alternátoru za nový výpadky stále trvají... Většinou se to stává při startu či krátce po něm a to většinou když cukám po městě, po projetí (dobití) problémy odezní. Zda se, že auto na volnoběh nechce dobíjet.
Servis si už neví rady a tak přemýšlím co dál... Máte někdo nějaký nápad???
Ford Focus II kombi 1,8 TDCi Ghia 2005, jeans blue, 18" ST kola, "Ferda"
(předtím Ford Mondeo kombi 1,6 16V Trend 1996)
Obrázek
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=14541

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 22.12.2014 23:40

Vyměnit jednotku pcm jste zkoušeli?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

alkoholix
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 22.09.2013 16:15

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od alkoholix » 08.09.2015 16:42

ahoj, jsem tady nový tak doufám že mi někdo odpoví když už se tu nějaký pátek neobjevil nový příspěvek :)

Každopádně mám Focus 1.6tdci 2006.

Jak už tady někteří popisovali tak hláška na pc systém engine fault, steering assist fault, acceleration reduced.

+ Nefunguje autoradio ani při nastartovaném motoru
+ do přístrojovky po vypnutí klíčku asi nejde vůbec proud protože když zapnu varovky tak fyzicky blikají ale na palubce nic a mimoto po vypnutí klíčku zůstanou rafičky budíků tam kde byly a po otočení do dvojky se teprve vrátí na nulu, trochu se otřepou a pak teprve nastaví do výchozí pozice
+ nefungují ostřikovače

tak prosím any advice

díky

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od V12 » 10.09.2015 13:58

Nieco sa mi mari o podobnom probleme, malo to na svedomi skratovane vyhrievanie trysiek ostrekovaca celneho skla. Len neviem, ci sa to tykalo Focusu, alebo Mondea...
Takisto to moze byt problem so studenym spojom na plosnom spoji budikov.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od foki » 10.09.2015 18:29

zkusit jine budiky
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

alkoholix
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 22.09.2013 16:15

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od alkoholix » 23.09.2015 10:24

ahoj,

tak budíky jsou doma ale po zapojení stejný problém takže v nich to nebude :/

Herbik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 09.04.2013 19:54
Bydliště: Opava

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od Herbik » 16.10.2017 14:46

Zdravím, tak jsem taky začal mít podobné problémy, se kterými si můj mechanik neví rady.
Auto normálně jezdí, motor neklepe.
Stalo se mi, že kousek po rozjezdu, asi po ujetí 200 metrů se mi rozsvítili všechny kontrolky, otáčky motoru klesly na volnoběh, plynový pedál přestal reagovat. Zastavil jsem, motor stále jel na volnoběh, plynový pedál nereagoval, kontrolky zůstaly všechny svítit. Vypnul jsem motor, nastartoval jsem, všechno zhaslo a jel jsem domů asi 2 km.Vypnul jsem motor, pokusil jsem se nastartovat a po otočení klíčku se mi rozsvítili všechny kontrolky, blikala červená dioda uprostřed palubovky a na otočení klíče auto nereagovalo vůbec. Nechal jsem auto vychladnout, asi po 12ti hodinách jsem přišel, normálně nastartoval, odjel jsem asi 5 km bez problémů. Chcípl jsem, nastartoval a po ujetí asi 200 metrů opět rozsvícené všechny budíky, kdy jsem na volnoběh dojel k mechanikovi asi 200 metrů, napojil to na diagnostiku, napíchl to, vypsalo mu to asi 5 chyb, závada na čidle spojkového pedálu, závada na čidle brzdového pedálu a ještě nějaké dvě hlášky, ale říkal, že to jsou blbosti, které nemají na nic vliv.
Baterku mám rok novou. Spíše říkal, že to bude nějaká závada v elektrice, ale s tou má trošku problém, tak potřebuji poradit na jakou to vypadá příčinu dle vás? Pročítal jsem, že to můžou být budíky, baterka asi ne, když je rok stará, dál nějaké špatné spoje konektorů, zaoxidované kabely. Spíše to vypadá jako by řídící jednotka dostala nějaký špatný signál o napětí, nebo něco podobného, ale vůbec nevím čím začít. Zkuste mi poradit se svými názory.

Ford Focus combi 2006, 1,6 TDCi, 66kw, najeto okolo 200.000 km
Ford Focus combi, 2006, 1,6 TDCi, 66kw

Herbik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 09.04.2013 19:54
Bydliště: Opava

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od Herbik » 16.10.2017 15:46

Herbik píše:Zdravím, tak jsem taky začal mít podobné problémy, se kterými si můj mechanik neví rady.
Auto normálně jezdí, motor neklepe.
Stalo se mi, že kousek po rozjezdu, asi po ujetí 200 metrů se mi rozsvítili všechny kontrolky, otáčky motoru klesly na volnoběh, plynový pedál přestal reagovat. Zastavil jsem, motor stále jel na volnoběh, plynový pedál nereagoval, kontrolky zůstaly všechny svítit. Vypnul jsem motor, nastartoval jsem, všechno zhaslo a jel jsem domů asi 2 km.Vypnul jsem motor, pokusil jsem se nastartovat a po otočení klíčku se mi rozsvítili všechny kontrolky, blikala červená dioda uprostřed palubovky a na otočení klíče auto nereagovalo vůbec. Nechal jsem auto vychladnout, asi po 12ti hodinách jsem přišel, normálně nastartoval, odjel jsem asi 5 km bez problémů. Chcípl jsem, nastartoval a po ujetí asi 200 metrů opět rozsvícené všechny budíky, kdy jsem na volnoběh dojel k mechanikovi asi 200 metrů, napojil to na diagnostiku, napíchl to, vypsalo mu to asi 5 chyb, závada na čidle spojkového pedálu, závada na čidle brzdového pedálu a ještě nějaké dvě hlášky, ale říkal, že to jsou blbosti, které nemají na nic vliv.
Baterku mám rok novou. Spíše říkal, že to bude nějaká závada v elektrice, ale s tou má trošku problém, tak potřebuji poradit na jakou to vypadá příčinu dle vás? Pročítal jsem, že to můžou být budíky, baterka asi ne, když je rok stará, dál nějaké špatné spoje konektorů, zaoxidované kabely. Spíše to vypadá jako by řídící jednotka dostala nějaký špatný signál o napětí, nebo něco podobného, ale vůbec nevím čím začít. Zkuste mi poradit se svými názory.

Ford Focus combi 2006, 1,6 TDCi, 66kw, najeto okolo 200.000 km

Tak jsem pořád zkoušel co to může být, napadlo mě se nasrat a bouchat do palubní desky. A hle, najednou se mi vše rozsvítilo. Takže jsem bouchal znovu a zase to vše zhaslo. Takže závada je vyřešena, buď si vezmu kladivo na palubní desku při jízdě, nebo nechám budíky přepájet. :bravo22:
Ford Focus combi, 2006, 1,6 TDCi, 66kw

pepannn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 117
Registrován: 22.06.2014 23:04

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od pepannn » 17.10.2017 20:23

To že je brzdový a spojkový spínač blbost,tak to asi nebude pravda.
Mě jednou chcíplo auto v garáži ,ještě než jsem stačil vypnout klíček.
Druhý den jenom starter točil a nechytlo.Nebyl čas to řešit.Další den chytlo ,ale byly problémy se startováním.
Po napichnutí diagnostiky to hlásilo brzdový spinač,no a po výměně raději obou spinačů je klid.
Focus II combi 1,6 TDCI 66 kw, 2009

Herbik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 09.04.2013 19:54
Bydliště: Opava

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od Herbik » 06.11.2017 07:56

Herbik píše:
Herbik píše:Zdravím, tak jsem taky začal mít podobné problémy, se kterými si můj mechanik neví rady.
Auto normálně jezdí, motor neklepe.
Stalo se mi, že kousek po rozjezdu, asi po ujetí 200 metrů se mi rozsvítili všechny kontrolky, otáčky motoru klesly na volnoběh, plynový pedál přestal reagovat. Zastavil jsem, motor stále jel na volnoběh, plynový pedál nereagoval, kontrolky zůstaly všechny svítit. Vypnul jsem motor, nastartoval jsem, všechno zhaslo a jel jsem domů asi 2 km.Vypnul jsem motor, pokusil jsem se nastartovat a po otočení klíčku se mi rozsvítili všechny kontrolky, blikala červená dioda uprostřed palubovky a na otočení klíče auto nereagovalo vůbec. Nechal jsem auto vychladnout, asi po 12ti hodinách jsem přišel, normálně nastartoval, odjel jsem asi 5 km bez problémů. Chcípl jsem, nastartoval a po ujetí asi 200 metrů opět rozsvícené všechny budíky, kdy jsem na volnoběh dojel k mechanikovi asi 200 metrů, napojil to na diagnostiku, napíchl to, vypsalo mu to asi 5 chyb, závada na čidle spojkového pedálu, závada na čidle brzdového pedálu a ještě nějaké dvě hlášky, ale říkal, že to jsou blbosti, které nemají na nic vliv.
Baterku mám rok novou. Spíše říkal, že to bude nějaká závada v elektrice, ale s tou má trošku problém, tak potřebuji poradit na jakou to vypadá příčinu dle vás? Pročítal jsem, že to můžou být budíky, baterka asi ne, když je rok stará, dál nějaké špatné spoje konektorů, zaoxidované kabely. Spíše to vypadá jako by řídící jednotka dostala nějaký špatný signál o napětí, nebo něco podobného, ale vůbec nevím čím začít. Zkuste mi poradit se svými názory.

Ford Focus combi 2006, 1,6 TDCi, 66kw, najeto okolo 200.000 km

Tak jsem pořád zkoušel co to může být, napadlo mě se nasrat a bouchat do palubní desky. A hle, najednou se mi vše rozsvítilo. Takže jsem bouchal znovu a zase to vše zhaslo. Takže závada je vyřešena, buď si vezmu kladivo na palubní desku při jízdě, nebo nechám budíky přepájet. :bravo22:
Tak po přepájení budíků jsem najezdil bez problémů asi 300 km a včera mi to začalo dělat opět to stejné. Jsem zvědavý jak na to přijdu, protože to je závada ze kterého by každého asi jeblo.
Ford Focus combi, 2006, 1,6 TDCi, 66kw

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host