
Servis si už neví rady a tak přemýšlím co dál... Máte někdo nějaký nápad???
Herbik píše:Zdravím, tak jsem taky začal mít podobné problémy, se kterými si můj mechanik neví rady.
Auto normálně jezdí, motor neklepe.
Stalo se mi, že kousek po rozjezdu, asi po ujetí 200 metrů se mi rozsvítili všechny kontrolky, otáčky motoru klesly na volnoběh, plynový pedál přestal reagovat. Zastavil jsem, motor stále jel na volnoběh, plynový pedál nereagoval, kontrolky zůstaly všechny svítit. Vypnul jsem motor, nastartoval jsem, všechno zhaslo a jel jsem domů asi 2 km.Vypnul jsem motor, pokusil jsem se nastartovat a po otočení klíčku se mi rozsvítili všechny kontrolky, blikala červená dioda uprostřed palubovky a na otočení klíče auto nereagovalo vůbec. Nechal jsem auto vychladnout, asi po 12ti hodinách jsem přišel, normálně nastartoval, odjel jsem asi 5 km bez problémů. Chcípl jsem, nastartoval a po ujetí asi 200 metrů opět rozsvícené všechny budíky, kdy jsem na volnoběh dojel k mechanikovi asi 200 metrů, napojil to na diagnostiku, napíchl to, vypsalo mu to asi 5 chyb, závada na čidle spojkového pedálu, závada na čidle brzdového pedálu a ještě nějaké dvě hlášky, ale říkal, že to jsou blbosti, které nemají na nic vliv.
Baterku mám rok novou. Spíše říkal, že to bude nějaká závada v elektrice, ale s tou má trošku problém, tak potřebuji poradit na jakou to vypadá příčinu dle vás? Pročítal jsem, že to můžou být budíky, baterka asi ne, když je rok stará, dál nějaké špatné spoje konektorů, zaoxidované kabely. Spíše to vypadá jako by řídící jednotka dostala nějaký špatný signál o napětí, nebo něco podobného, ale vůbec nevím čím začít. Zkuste mi poradit se svými názory.
Ford Focus combi 2006, 1,6 TDCi, 66kw, najeto okolo 200.000 km
Tak po přepájení budíků jsem najezdil bez problémů asi 300 km a včera mi to začalo dělat opět to stejné. Jsem zvědavý jak na to přijdu, protože to je závada ze kterého by každého asi jeblo.Herbik píše:Herbik píše:Zdravím, tak jsem taky začal mít podobné problémy, se kterými si můj mechanik neví rady.
Auto normálně jezdí, motor neklepe.
Stalo se mi, že kousek po rozjezdu, asi po ujetí 200 metrů se mi rozsvítili všechny kontrolky, otáčky motoru klesly na volnoběh, plynový pedál přestal reagovat. Zastavil jsem, motor stále jel na volnoběh, plynový pedál nereagoval, kontrolky zůstaly všechny svítit. Vypnul jsem motor, nastartoval jsem, všechno zhaslo a jel jsem domů asi 2 km.Vypnul jsem motor, pokusil jsem se nastartovat a po otočení klíčku se mi rozsvítili všechny kontrolky, blikala červená dioda uprostřed palubovky a na otočení klíče auto nereagovalo vůbec. Nechal jsem auto vychladnout, asi po 12ti hodinách jsem přišel, normálně nastartoval, odjel jsem asi 5 km bez problémů. Chcípl jsem, nastartoval a po ujetí asi 200 metrů opět rozsvícené všechny budíky, kdy jsem na volnoběh dojel k mechanikovi asi 200 metrů, napojil to na diagnostiku, napíchl to, vypsalo mu to asi 5 chyb, závada na čidle spojkového pedálu, závada na čidle brzdového pedálu a ještě nějaké dvě hlášky, ale říkal, že to jsou blbosti, které nemají na nic vliv.
Baterku mám rok novou. Spíše říkal, že to bude nějaká závada v elektrice, ale s tou má trošku problém, tak potřebuji poradit na jakou to vypadá příčinu dle vás? Pročítal jsem, že to můžou být budíky, baterka asi ne, když je rok stará, dál nějaké špatné spoje konektorů, zaoxidované kabely. Spíše to vypadá jako by řídící jednotka dostala nějaký špatný signál o napětí, nebo něco podobného, ale vůbec nevím čím začít. Zkuste mi poradit se svými názory.
Ford Focus combi 2006, 1,6 TDCi, 66kw, najeto okolo 200.000 km
Tak jsem pořád zkoušel co to může být, napadlo mě se nasrat a bouchat do palubní desky. A hle, najednou se mi vše rozsvítilo. Takže jsem bouchal znovu a zase to vše zhaslo. Takže závada je vyřešena, buď si vezmu kladivo na palubní desku při jízdě, nebo nechám budíky přepájet.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host