Motor 2.0 TDCI 103 kW se klepe na volnoběh, při otáčkách nad ~2500 zní jako by měl vyletět z kapoty
Napsal: 14.07.2025 17:44
Ahoj mám takový problém, v pátek jsem jel asi 100 km na dálnici. Před najetím na dálnici vše ok, při sjezdu jsem začal pozorovat opravdu nadměrný hluk motoru při zrychlování, skoro jako by motor chrchlal až chrastil.
Výkon mi přijde nepatrně nižší (možná je to jen pocit, když slyším ten zvuk). Při rozjezdu táhne celou dobu, nepulzuje.
Kontrolka motoru nesvítí.
Na volnoběh se auto znatelně třepe, ale otáčky nekolísají. Když motor vytočím na místě, tak "chrastění" téměř neslyším, to je hlavně při zrychlování resp. záběru. Otáčkám trochu trvá (opravdu zlomek sekundy) než při vytočení na místě spadnou (ale to dělá celý půlrok co auto vlastním a doteď s ním nebyl problém).
Najeto má 155k km. Dlouhodobou spotřebu mám 6,6/100 většinou 140km/h dálnice. Nepozoruji že bych teď jezdil za víc.
Čím to může být? Po čem mám jít?
Výkon mi přijde nepatrně nižší (možná je to jen pocit, když slyším ten zvuk). Při rozjezdu táhne celou dobu, nepulzuje.
Kontrolka motoru nesvítí.
Na volnoběh se auto znatelně třepe, ale otáčky nekolísají. Když motor vytočím na místě, tak "chrastění" téměř neslyším, to je hlavně při zrychlování resp. záběru. Otáčkám trochu trvá (opravdu zlomek sekundy) než při vytočení na místě spadnou (ale to dělá celý půlrok co auto vlastním a doteď s ním nebyl problém).
Najeto má 155k km. Dlouhodobou spotřebu mám 6,6/100 většinou 140km/h dálnice. Nepozoruji že bych teď jezdil za víc.
Čím to může být? Po čem mám jít?