Kabeláž sledování stavu baterie Mondeo MK5 132kw
Napsal: 21.11.2019 20:51
Ahoj, mám dlouhodobý problém a tak trochu už jsem v pasti a nevím jak dál.
Můj problém začal tím, že se mi nechtělo spouštět nezávislé topení v autě,kvůli hlášky, že je slabá baterie.
Častokrát se i stávalo, že po delší jízdě(200km) se neaktivoval s/s jelikož auto signalizovalo slabou baterii.Neměl jsem čas to řešit a tak sjem nějakou dobu jezdil(auto normálně startovalo).
Pomalu jsem byl smířený s tím, že budu kupovat novou baterku, ale v té době přišlo oznámění o svolávací akci na přidání snímače stavu akumulátoru, trochu jsem doufal , že to vyřeší můj problém. Ještě před návštěvou Fordu jsem si nechával dohrát do auta funkce navíc a vypnul s/s režim navždy.
Po svolávačce se domontoval snímač, ale auto i na nabíječce a delší jízdě hlásilo, že je slabá aku.
Takže nezbylo než koupit novou baterii,samozřejmě originální Vartu EFB se stejnými hodnotami. Nicméně ani po cestě 500km na jeden zátah se auto nedobilo, resp. hlásí nízký stav aku. Na live datech jsem zjisil, že dobíjí stabilně 14.4-15V.
Nezbylo než se vydat do Forda jestli nové čidlo nemůže být špatné. Auto tam bylo půl dne s výsledkem, že je asi nejspíše vadná kabeláž a čidla jsou ok a že by si ho tam chtěli nechat 3 dny.
Bohužel jsem auto potřeboval,takže jsem si ho odvezl s fakturou na 3,5tis kč s tím, že následný servis bude mnohem dražší a že si mám donést oba klíče, že asi vymění jednotky...
Moc jsem nebyl spokojen s celkovým přístupem a tak bych chtěl požádat jestli se zde někdo nesetkal s podobným problémem a nebo jestli neporadí kde hledat, jaký svazek kabeláže a nebo tip co zkontrolovat nebo případně na koho se obrátit na Moravě.
Opravdu budu za každou radu vděčný. Díky
Můj problém začal tím, že se mi nechtělo spouštět nezávislé topení v autě,kvůli hlášky, že je slabá baterie.
Častokrát se i stávalo, že po delší jízdě(200km) se neaktivoval s/s jelikož auto signalizovalo slabou baterii.Neměl jsem čas to řešit a tak sjem nějakou dobu jezdil(auto normálně startovalo).
Pomalu jsem byl smířený s tím, že budu kupovat novou baterku, ale v té době přišlo oznámění o svolávací akci na přidání snímače stavu akumulátoru, trochu jsem doufal , že to vyřeší můj problém. Ještě před návštěvou Fordu jsem si nechával dohrát do auta funkce navíc a vypnul s/s režim navždy.
Po svolávačce se domontoval snímač, ale auto i na nabíječce a delší jízdě hlásilo, že je slabá aku.
Takže nezbylo než koupit novou baterii,samozřejmě originální Vartu EFB se stejnými hodnotami. Nicméně ani po cestě 500km na jeden zátah se auto nedobilo, resp. hlásí nízký stav aku. Na live datech jsem zjisil, že dobíjí stabilně 14.4-15V.
Nezbylo než se vydat do Forda jestli nové čidlo nemůže být špatné. Auto tam bylo půl dne s výsledkem, že je asi nejspíše vadná kabeláž a čidla jsou ok a že by si ho tam chtěli nechat 3 dny.
Bohužel jsem auto potřeboval,takže jsem si ho odvezl s fakturou na 3,5tis kč s tím, že následný servis bude mnohem dražší a že si mám donést oba klíče, že asi vymění jednotky...
Moc jsem nebyl spokojen s celkovým přístupem a tak bych chtěl požádat jestli se zde někdo nesetkal s podobným problémem a nebo jestli neporadí kde hledat, jaký svazek kabeláže a nebo tip co zkontrolovat nebo případně na koho se obrátit na Moravě.
Opravdu budu za každou radu vděčný. Díky