Stránka 1 z 1

Žhaviče MK4 2,2 TDCI DW12-TED4 (2008) + výměna

Napsal: 05.02.2017 16:10
od warflyer
Ahoj,
Prosím o radu:
Chci koupit žhaviče orig díly 1427905 a pořád se mi nabízí dva druhy:
- délka cca 97-99 mm (NKG YE08, FEBI, STARLINE)
- délka cca 123-125 mm (BERU, BOSCH)

Které z nich to jsou? Přikláním se k 99 mm.

Případně jakou značku preferujete:
-BERU
-FEBI
-NGK (FoMoCo)
-BOSCH

Díky.

Re: Žhaviče MK4 2,2 DTCI DW12-TED4 (2008)

Napsal: 05.02.2017 17:31
od bohdans
Určitě buď NGK nebo BERU. Já jsem před dvěma roky řešil to samé. Všechny čtyři původní žhavice byly po smrti. A protože to byly originál NGK, rozhodl jsem se pro změnu a vzal BERU. Zatím spokojenost.
Cenově vycházejí zhruba stejně.
NGK YE08 - 99mm
BER GN 063 - 97mm
Pokud se rozhodneš pro NGK, tak je mají za velmi příznivou cenu i přímo ve Fordu.
https://www.fordshop.cz/1427905-zhavici ... alaxy.html

Re: Žhaviče MK4 2,2 DTCI DW12-TED4 (2008)

Napsal: 05.02.2017 17:35
od jarsvob
...originál byla NGK:
https://dufy.cz/autodily/ford/mondeo-iv ... ctId=49952

a já dával bosch...

Re: Žhaviče MK4 2,2 TDCI DW12-TED4 (2008)

Napsal: 05.02.2017 19:19
od warflyer
Díky moc, vyřešeno. NGK YE08 jsou jisté z Ford dílů.

Re: Žhaviče MK4 2,2 TDCI DW12-TED4 (2008) + výměna

Napsal: 06.02.2017 08:36
od warflyer
Ještě dotaz:
U těch našich PSA DW12 je výměna žhaviček z přední části je tak? DIK.

Re: Žhaviče MK4 2,2 TDCI DW12-TED4 (2008) + výměna

Napsal: 06.02.2017 09:51
od jarsvob
...to je, ale musíš ještě odmontovat palivový filtr a celé sání i se škrtící klapkou, musíš koupit sadu 4+4 kusů těsnění sání... je to vopruz, ale zase když to je venku vše vyčistíš i s čidlem teploty a tlaku na klapce...

viz:
http://www.lrman.ru/freelander/2/power/ ... e_manifold
http://www.lrman.ru/freelander/2/power/ ... e_manifold

Re: Žhaviče MK4 2,2 TDCI DW12-TED4 (2008) + výměna

Napsal: 06.02.2017 21:25
od warflyer
no to nééé 8O

Re: Žhaviče MK4 2,2 TDCI DW12-TED4 (2008) + výměna

Napsal: 06.02.2017 22:18
od bohdans
Mně to měnil kámoš, který má autoservis, ale byl jsem u toho. Oddělával plastový kryt motoru, palivový filtr a povolil tu trubku, co vede od EGR ventilu. Víc nic. Snad si to teda pamatuju dobře, jsou to už přece jenom dva roky. Povolit šli lehce.

Re: Žhaviče MK4 2,2 TDCI DW12-TED4 (2008) + výměna

Napsal: 01.10.2017 17:12
od warflyer
Takže zároveň měněn palivový filtr. Sundat jen jeho kompletni držák a s nástavcem se ke svíčkám v pohode dostanete. Dekl motoru samozřejmě také.

Re: Žhaviče MK4 2,2 TDCI DW12-TED4 (2008) + výměna

Napsal: 12.10.2017 14:49
od warflyer
Trapnej dotaz: po výměně žhavek a filtru je chod motoru klidnější, jede to nějak lépe... :oops: nebo je to jen nějaký placebo efekt? :totlsmile:
Žhavky jsou jen pro startování ne? 8)
P.S.: dvě byly out... v zimě to pod -5 nechtělo startovat...

Napsal: 12.10.2017 15:10
od djdekl
Do nakejch otacek a teploty muze dozhavovat i za chodu motoru