Stránka 1 z 1

turbo kit MK1?

Napsal: 27.02.2015 17:26
od Maser
zdravím,na ebay jsem narazil na toto.Nevim co si o tom mam myslet?

http://www.ebay.com/itm/00-04-Ford-Focu ... 9e&vxp=mtr

Re: turbo kit MK1?

Napsal: 27.02.2015 17:51
od Dragic
sakra to je pěkné :shocked:

Re: turbo kit MK1?

Napsal: 27.02.2015 18:05
od Nonid
Mokrej sen vsech mk1 blaznu... Taky me obcas sere absence turba a mit takovejch 190 koniku na 1.8ce :perfect:

Re: turbo kit MK1?

Napsal: 27.02.2015 19:15
od Maser
me by zajimalo zda je to realny ,jestli to neni nejaka kravina a zda treba muj 2.0 je staven tak ze kdyz by se na nej toto pripojilo tak vse bude slapat v pohode a nebude zadny problem.Koukal jsem a na cizim foru jsem nasel němce který má ve 2.0 turbo kit ale ne primo tento..Ty penize bych klidne obětoval kdyz bych videl vysledek :palec_nahoru:

Re: turbo kit MK1?

Napsal: 27.02.2015 19:50
od Dragic
myslím že se to tu už někde řešílo a ten motor to dá
rozhodně bych do toho taky šel :oops:

Re: turbo kit MK1?

Napsal: 27.02.2015 20:00
od miki21
A proč se tohle řeší v sekci podvozek a ne třeba v tjúningu? :bebng:

Re: turbo kit MK1?

Napsal: 27.02.2015 20:26
od Maser
omlouvám se ale spletl jsem si kategorii ani nevim proc jsem to dal sem :lol: Spis bych to presunul do sekce motor :palec_nahoru:

Re: turbo kit MK1?

Napsal: 27.02.2015 20:27
od Maser
nevis nahodou kde to vlákno o tom je?Celke bych o tom početl..Za tydle penize mít 2.0 v turbu proc ne :mrgreen:

Re: turbo kit MK1?

Napsal: 27.02.2015 20:33
od miki21

Re: turbo kit MK1?

Napsal: 27.02.2015 20:36
od Maser
oo díky :) jinak zde je video montaze nejakyho němce

https://www.youtube.com/watch?v=JmWU2mGeKTo

Re: turbo kit MK1?

Napsal: 27.02.2015 20:40
od Maser
tady jsem nasel nejspis odpoved :oops:

Přídám si. :D
Taky jsem to rozebíral, ale pokud nechceš měnit motory jako na běžícím pásu.. i po úpravách ti nevydrží blok motoru. Je to stavěný na jiný tlaky.
Musel bys dávat všechno kovaný - jen pro představu jeden válec (hlavice pístu kovaný titan - cca 2.650kč, kroužky ze slitiny wolfram/vanad - 500kč, čep hlavice pístu - 450kč, ojnice - cca 1500, klikovka - cca 8.000kč, k tomu musíš koupit ventil - 270kč x počet na jeden válec, pružinku pod ventil - 340kč x počet na jeden válec)... Krom klikovky, jsou to ceny na jeden válec, nebo kus. :D
Na 1.8 v 16ventil by to vyšlo na necelých 38.200 kč a to bez práce.
Ceny čerpány z ze stránek Central Florida Motorsport - ODKAZ
Nemám započítané turbo, ale když se podíváš na nějaké repasované, tak je to cena kolem 8mi tis. Kč. Nevím, kolik by tě přišlo origo, ale počítejme z cenou kolem 35.tis.kč. Spasování výfuku z nerezové ocely - cca 150kč/bm (nevím kolik přesně by byla potřeba) a svařování. ;) Protože svody budou na zakázku a atip, tak klidně i 10 -15 tis.kč. K tomu mezichladič - do 5.000kč, vedení mazání pro turbo - z vraku nějakýho TDDička - 1.000kč a nějaký instalační materiál.
Sečteno___________ cca 95.000kč

Si myslím, že za to bys měl Cougara, kde ten výkon je někde jinde. S 2,4l 6V a je tam 145kW a ještě by ti zbylo tak cca 20tis.kč. ;) Nebo můžeš došetřit dalších 50sát tis. a máš ST170tku. :nazdravi:

Re: turbo kit MK1?

Napsal: 27.02.2015 20:43
od miki21
asi tak-přesunuto

Re: turbo kit MK1?

Napsal: 27.02.2015 20:46
od Maser
za dalsi ctu v te diskuzi ze ten kit co jsem poslal v odkazu je nepouzitlny srot :twisted:

Re: turbo kit MK1?

Napsal: 27.02.2015 22:23
od foki
sice rs ale pekne sviti

narazil jsem na to kdyz jsem hledal obycejneho 2,0

http://youtu.be/F_wO8jTRF2U

http://youtu.be/yr0awoiuE4s

Re: turbo kit MK1?

Napsal: 28.02.2015 04:18
od r0mik
myslel jsem ze tu nekteri clenove maji vice nacteno a vedomosti, a neplacnou tu takovou kokotinu..

Mam skladem elektriku a ridici management motoru na Focus RS (ridici jednotka, imobilizer, motorova elektrika prava i leva, elektrika zpod palubky, čidla motoru). Naladeno na 250hp. Akorat za ni uctuju okolo 20.000kč. Najdu i 2x origo vyfukove svody, zadrene turbo, hadicky, trubicky na propojeni turba.
Realna cena prestavby 2.0 na 2.0T by mela byt okolo 100tis, akorat to pak seriovka focus neubrzdi a bude to chtit investice do auta at je v top technickem stavu


To uz je jednodussi pustit do ST170 cca 40tis a prekopat motor na 4klapku, plne programovatelnou ecu, atd..A muze byt z toho neco malo pod 200 atmosferickych koni bez turbodiry a hromady jinych technickych zadrhelu