FoFo 1,8TDCi 85KW 2002 - začíná zlobit
Napsal: 16.02.2015 13:03
Zdravím pánové, mám takový docela zvláštní dotaz:
Mám Fofíka 1,8TDCi 85 KW 2002 a už nějakou dobu "řeším" problémy s motorem a elektrikou.
Před časem se ozval EGR ventil, tak jsem ho u příruby turba zaslepil (nikde jsem se nedočetl, že se to musí dělat za teplýho motoru, jinak hrozí stržení závitů
).
Následovala hadička podtlaku (kolínko na takovém trnu vedle pravé intercoolerové hadice) - stažení káblbinderem
Potom se začal ozývat motor - nastartuju klidně i teplý motor a když tomu naložím, tak se přes 3,5K nedostanu - jakoby to bylo nějak přiškrcený - občas se do toho přidá cukání, občas černý dým, celkově ztráta výkonu.
Divný je, že většinou "pomůže" vypnout/zapnout klíček a je to OK - občas ne
Koupil jsem si nějakou čínskou bt diagnostiku s ELM327 a ta si ani nešktrla, ale u bráchovy Thálie 02 to kupodivu funguje.
Tak nevadí, koupil jsem si čínský FOCOM kábl, který u mě sice čte jednotky bagů, abs, xenonů, ale motor buď vůbec nevidí, nebo ho vidí, ale nepřipojí se
Takže jsem byl ve Fordu a ti se s řídící jednotkou taky nebyli schopni spojit - buď se jim nechtělo, nebo fakt nevím
Po rozmluvě s jedním mechošem, co mi tvrdil, že je ŘJ pod krytem baterky, jsem rozkuchal půlku motor. prostoru a světe div se - žádná ŘJ tam nebyla
Takže jsem šel cestou selského rozumu a koukl do kastlíku spolujezdce a tam byl jak velký 5kostkovej GEM modul, který seděl na šedivé žebrované krabici s názvem Delphi, takže se ŘJ asi našla.
Otázka: dá se to nějak rozumně vytáhnout, případně může být fella někde jinde?? OBD zásuvka vypadá normálně - teda aspoň podle pár obrázků, co jsem našel
A setkal se s takovým problémem někdo z vás??
Jinak pro info: je to ČR distribuce a najeto je 125K KM
Mám Fofíka 1,8TDCi 85 KW 2002 a už nějakou dobu "řeším" problémy s motorem a elektrikou.
Před časem se ozval EGR ventil, tak jsem ho u příruby turba zaslepil (nikde jsem se nedočetl, že se to musí dělat za teplýho motoru, jinak hrozí stržení závitů

Následovala hadička podtlaku (kolínko na takovém trnu vedle pravé intercoolerové hadice) - stažení káblbinderem

Potom se začal ozývat motor - nastartuju klidně i teplý motor a když tomu naložím, tak se přes 3,5K nedostanu - jakoby to bylo nějak přiškrcený - občas se do toho přidá cukání, občas černý dým, celkově ztráta výkonu.
Divný je, že většinou "pomůže" vypnout/zapnout klíček a je to OK - občas ne

Koupil jsem si nějakou čínskou bt diagnostiku s ELM327 a ta si ani nešktrla, ale u bráchovy Thálie 02 to kupodivu funguje.
Tak nevadí, koupil jsem si čínský FOCOM kábl, který u mě sice čte jednotky bagů, abs, xenonů, ale motor buď vůbec nevidí, nebo ho vidí, ale nepřipojí se

Takže jsem byl ve Fordu a ti se s řídící jednotkou taky nebyli schopni spojit - buď se jim nechtělo, nebo fakt nevím

Po rozmluvě s jedním mechošem, co mi tvrdil, že je ŘJ pod krytem baterky, jsem rozkuchal půlku motor. prostoru a světe div se - žádná ŘJ tam nebyla

Otázka: dá se to nějak rozumně vytáhnout, případně může být fella někde jinde?? OBD zásuvka vypadá normálně - teda aspoň podle pár obrázků, co jsem našel

A setkal se s takovým problémem někdo z vás??
Jinak pro info: je to ČR distribuce a najeto je 125K KM
