Stránka 1 z 1
pocukání v nízkých ot. na 6.stupeň (1.8 tdci 92kw)
Napsal: 14.11.2013 20:35
od dansnb
zdravím,mam mk4 2007, 1.8 tdci 92kw. Mám novou spojku cca 15 tis.km a poslední dobou když je auto studené (cca do 70°C),dám 6.stupeň a jedu do 2000 otáček tak to občas škubne jako bych sundal nohu z plynu, pokud je to ohřatý nebo tomu trošku dávám nad ty 2000 tak to nedělá. Jo a dělá to jen na šestku. Mám trochu strach aby to nebyl vstřikovač případně máte někdo zkušenost co stojí repase nebo tak??? Auto má najeto poctivých 100 tis. km...
Re: pocukání v nízkých ot. na 6.stupeň (1.8 tdci 92kw)
Napsal: 14.11.2013 21:34
od lucky.jack
Já nevím, ale tyhle otáčky mi pro dízla přijdou jako vražedný. Protáhneš to občas, aby si vyhnal pavouky?
Re: pocukání v nízkých ot. na 6.stupeň (1.8 tdci 92kw)
Napsal: 15.11.2013 00:02
od dansnb
to je jasný že tomu dám,občas bych řekl že až moc

, ale ono když máš delší rovinku po okresce tak na tu šestku při 2000 ot., jedeš kolem 100-110 km/h a na pětku se to zase zbytečně točí
Re: pocukání v nízkých ot. na 6.stupeň (1.8 tdci 92kw)
Napsal: 17.11.2013 12:19
od zeli
A hned po ty vymene spojky to nedelalo? Jsi si jisty, ze to nedelalo drive

Je to zradne...clovek si najednou neceho vsimne a pritom uz to muze byt vlekla udalost. Pocukavani kolem 2000 otacek muze byt EGR. Ale naftu nemam, takze nemuzu rict presne. Taky muze pocukavani delat dvouhmota, ale pokud ji mas novou a po vymene spojky to nedelalo, tak by neodesla tak rychle ani kdyby to byl Starline snad

Nezda se mi, ze by to delalo jen na sestku...to je dost divny.
IMHO 2000 otacek by nemel byt problem pro jakykoli zdravy motor a to dokonce pro jakoukoli zatez motoru, pokud to neni 2km prudkej kopec na nejvyssi stupen s plnym knedlem, ale nechci tu rozpoutavat nejakej flame.
Re: pocukání v nízkých ot. na 6.stupeň (1.8 tdci 92kw)
Napsal: 17.11.2013 17:15
od Ing.King
mne sa to podobá na moje problémy s EGR, rovnako teplota motora 50-80 stupňov, akurát mne to cukalo na všetkých stupňoch a v rozmedzí 1600-1900RPM, a pri jemnom plyne. Všetko nasvedčovalo na EGR po zaslepení ani náznak po cukaní

už je tomu 6 mesiacov. Pri teplom motore 85st, rovnako studenom(ráno po naštartovaní) žiadne cukanie nebolo.
Re: pocukání v nízkých ot. na 6.stupeň (1.8 tdci 92kw)
Napsal: 17.11.2013 19:21
od dansnb
100% to po výměně spojky nedělalo, ale nepřijde mi to jako od spojky, spíš jako by to vynechalo, spíš jak se píše s tím EGR od 1600 do 1900 jen na šestku při lehký plynu a za studena, pujdu po egr a uvidíme. Jinak je velký problém to zaslepit na mým motoru (1.8tdci 92kw)??
Dělal jsem to na tdi 81kw v toledu co jsem měl dřív a tam to byla pohoda, jenže na ty vw motory se to sežene snad na každým rohu, ale ford netuším.
Re: pocukání v nízkých ot. na 6.stupeň (1.8 tdci 92kw)
Napsal: 17.11.2013 20:08
od Ing.King
Prvý krát som to robil s trasúcimi rikami 10 min

, teraz vyberiem/záložím záslepku za 2 min max

Re: pocukání v nízkých ot. na 6.stupeň (1.8 tdci 92kw)
Napsal: 17.11.2013 21:05
od Lari
Měla záslepka vliv i na něco jinýho??Třeba kouřivost apod..??
Re: pocukání v nízkých ot. na 6.stupeň (1.8 tdci 92kw)
Napsal: 18.11.2013 06:45
od Ing.King
Nevšimol som si nič, okrem zmiznutia cukania
Re: pocukání v nízkých ot. na 6.stupeň (1.8 tdci 92kw)
Napsal: 18.11.2013 21:52
od dansnb
no to by mě taky zajímalo, nekouří to víc, nežere to víc?? co kontrolku motoru a podobně, žádnej problém?? prostě jenom zaslepim a jezdím?? Nemáš foto tý záslepky, v práci bych si ji vyfrézoval (dělám na cnc frézce)...
Re: pocukání v nízkých ot. na 6.stupeň (1.8 tdci 92kw)
Napsal: 19.11.2013 05:40
od Ing.King
nekouří to víc, nežere to víc?? co kontrolku motoru a podobně, žádnej problém??
Nedymí, žerie naopak menej ~ 0,2/100, kontrolka žiadna. Písal som o tom predsa do témy EGR, že sme traja priekopníci so zaslepeným EGR a Mondeom MK4 s motorom 1.8TDCI...
AD, záslepka mám ju od firmy tafmet z ebayu a myslím, že väčšina ostatných tiež (je to Poľsko, prišlo to za 4 dni) :
http://www.ebay.com/itm/EGR-valve-blank ... 58&vxp=mtr
Re: pocukání v nízkých ot. na 6.stupeň (1.8 tdci 92kw)
Napsal: 26.11.2013 08:49
od Joest
Jasný, jak píše ing.King, máš tady ode mě téma ohledně toho EGR. V podstatě stejnej problém jako popisuješ byl i u mne, jen na více rychlsotních stupňů. Záslepku koupíš, za 3 minuty i se šroubováním nasadíš a jedeš. Mě nic nesvítí, ing. King-ovi taky ne a ani tobě by nemělo. Mám to zaslepený pár dní viz příspěvěk vedle. Buď ten ventil odešel, nebo je jen zanešenej a prostě dělá to, co nemá. Mě to např. takhle cukalo na trojku nejvíc kolem 2000ot. Myslim že v tý záslepce (vše vedle v tématu o EGR) najdeš řešení
Jinak pokud ti to dělá jen na šestku, pochopil bych ještě že by mohla prokluzovat spojka... ale jen ze bys na to "hamtal" a hlavně ne po její výměně...
Dvouhmotu jsi měnil s tou spojkou, na to taky pozor... ale zase pokud vyloženě nemlátí, necvaká???
Sázím proto spíše na to EGR...