Takže ztráta výkonu byla způsobena upečenými těsnícími kroužky pod vstřikama. Tak jsem je nechal vyměnit. 40,- za jeden kroužek takže celkem 160,- + 340,- za práci. Tak jsem mel radost že mě to vyšlo už jen na 500,-
Auto potom mělo tah jako nikdy tak jsem měl radost že už je všechno tak jak má být.
Ale z motoru byl slyšet divný zvuk takový cvakání.V servisu mi řekli že to je tím že jsem upekl motor a že to prostě takový bude.Tak jsem na to nebral ohledy a jezdil jsem vesele dál. Chtěl jsem si udělat radost tak jsem jel do tuning obchodu a koupil jsem si koncovku na výfuk,vyšel jsem z obchodu nasedl do auta a vyjel jsem,cca po 50 metrech mi začal strašně bouchat a řvát motor tak jsem se lekl auto chcípl a šel jsem se podívat pod kapotu tam jsem samozřejmě nic nezjistil. Tak jsem zavolal kámoše ať mě odtáhne do servisu.
V servisu mi řekli že prasknula ojnice a navrhnuli mi koupit jinej motor z vrakoviště.Tak jsem souhlasil.Mechanik mi sehnal motor prý v dobrým stavu za 12 000,- tak jsem řekl ať ho tedy koupí.
S olejem a i s prací si řekl 15 000,- Tak jsem mu je ještě ten den dal a teď jen čekám než mi zavolá že je to hotový.
Takže když to celý sečtu tak:
SRPEN: 3800,- chiptuning 350,- známka 800,- cesta
Oprava těsnění pod hlavou,termostat,vodní pumpa,olej: 12 500,-
ZÁŘÍ: Motor z vrakoviště: 15 000,-
Tak za měsíc a trochu jsem do auta co má hodnotu 50 000,- nacpal 32 450,-
BLBEJ CHPITUNING
