Ahoj Forďáci, mám mondeo MKIV 2.0 nafta 120kw, rv. 2014, najeto 270 000km s palubním počítačem Convers.
Je to tak měsíc zpátky co se mi stávalo, že ukazatel venkovní teploty začal blbnout. Když jsem vlezl do auta, tak ukazoval normálně. Během jízdy se venkovní teplota začala zvedat. Čím jsem jel rychleji, tím bylo venku vetší teplo

..... Při rychlosti okolo 140km/h v hodině byl rozdíl teploty cca 10 stupňů .... když jsem zpomalil třeba na 110km/h tak se venku začalo ochlazovat .......
Včera ráno, když venku klesla teplota a bylo okolo 5 stupnů, tak jsem normálně vyjel a ukazatel paliva ukazoval přes půl nádrže (ujeto od natankování 500km). Po pár minutách jsem si včiml, že ukazatel paliva ukazuje necelou třetinu nádrže (ujeto cca 15km). Po půl hodině se začal ukazatel zvedat na normální hodnotu .... 3/4 nádrže.
Dneska ráno jsem nastartoval a ukazatel ukazoval něco přes 1/2 paliva v nádrži. Po cca 10 minutách jízdy klesla hladina na 1/4 hladiny paliva. Přepnul jsem na ukazatel dojezdu a ten se cca každé dvě sekundy odpočítával 1 litr paliva. Dojezd klesl až na 0 a ukazatel stavu paliva ukazoval prázdnou nádrž. Chvilku dojezd stoupal v km a pak zase klesal. Dojel jsem na benzínku a natankoval do plna 37 litrů paliva (nádrž na 70l). Ukazatel stavu paliva ukazoval plnou a dojezd na 1338 km. Ale při jízdy zase začal hodne odpočítávat, i když j sem jel z kopce a spotřeba 0.
Zajímavostí je, že ukazatel venkovní teploty po celou dobu ukazovat reálnou teplotu a neblbnul. Cesta 70 km po dálnici.
Neví někdo, čím by to mohlo být?
Předem všem děkuji za každou radu.
PS: Ten pocit jízdy na D1 v zůžení a s ukazatelem dojezdu 3 km a představou, že dojde palivo a zastavím dílnici je opravdu hrozná
