Stránka 1 z 1

2.5 V6 opakovaně chudá směs

Napsal: 11.04.2012 22:26
od Thorrko
Ahoj, už si s tím nějak nevim rady ....

Už po třetí se mi po návartu ze servisu od Dudíka rozsvítila diagnostika .

1. vyměnili se podtlak. hadičky - auto i mírně vibrovalo na volnoběh.
po opravě bylo vše v poho .... po asi 300km opět svítila diagnostika

2. vyměnila se první lambda sonda, údajně vynechávala na diagnostice teď se opět rozsvítila diagnostika

I přesto že svítí diag. auto jede pořád v pohodě, necuká, má výkon a nic se nezměnilo ...

- Neví někdo co by to mohlo dále způsobovat ? Může třeba palivový filtr rozsvítit diagnostiku?

můžou to třeba dělat svíčky ?


Už mi to docela leze na nervy, pořád platím opravy a výsledek skoro žádný ... díky ...

Přikládám fotky z diagnostiky ...
Obrázek

Obrázek
Obrázek

Re: 2.5 V6 opakovaně chudá směs

Napsal: 11.04.2012 22:35
od krenda
Čus, může to dělat ucpaný palivový filtr, ale pokud ti auto normálně jede i při velkém zatížení, tak to tím asi nebude. Vyměnit ho můžeš už jen proto, že máš auto chvíli a nevíš jak je starý.
Může to dělat i netěsnost sání za váhou vzduchu.
Chtělo by to mrknout na live data co to dělá. A vyčíst adaptace, jestli je to chudé na obou řadách válců nebo jen na jedné. A podle toho dál hledat.
Hledal bych asi tu netěsnost na sání.

Re: 2.5 V6 opakovaně chudá směs

Napsal: 12.04.2012 00:52
od ZonixX
budto praskla jedna z nekolika hadicek PCV - odvetravani klikove skrine resp. ventilovych vik - a jeste pravdepodobnejsi bude prdle tesneni pod vrchnim, nebo spodnim sanim.. kazdopadne misto vyhazovani penez za dalsi dily je radno udelat "smoke test", at se hezky ukaze, kde si to prisava falesny - nemereny vzduch

Re: 2.5 V6 opakovaně chudá směs

Napsal: 12.04.2012 14:04
od Thorrko
diky za rady. A ten kourovy test sice neznam, ale za pokus stoji. Poradis mi prosimte jak na to?

Re: 2.5 V6 opakovaně chudá směs

Napsal: 18.04.2012 20:42
od jenikl
Čau, něco podobnýho mi to dělalo u mýho auta.. Měnil jsem všechny filtry, lambdu, co vyhodnocuje směs, svíce, kabely, čistil jsme MAP čidlo..

Nakonec to bylo čerpadlem, najeto 160.000km..

Změřili jsme tlak na liště se vstřikama, při volnoběhu a středních otáčkách byl kolem 3 bar (?) a když jsme motor nechali dýl vytočený, tak padal až na 1 bar.. Vyměnili jsme čepadlo a trvale je tlak mezi 3,2-3,5 bar..