Stránka 1 z 1

Snížit hlavu na FF 1.8

Napsal: 06.03.2012 16:38
od shreks35
Zdravím všechny o kolik se dá snížit hlava na FoFo Zetec 1.8 85kw.
Chci aby to mělo význam ale ne abych to snížil moc a mohl hlavu vyhodit.
Díky za názory...

Re: Snížit hlavu na FF 1.8

Napsal: 06.03.2012 16:52
od lucky.jack
Jestli chceš začít a skončit se slíznutou hlavou tak se na to vybodni.
Jestli budeš leštit svody, dávat vostrý vačky, sportovní výfuk, filtr a podobný blbinky tak proč ne...

Re: Snížit hlavu na FF 1.8

Napsal: 06.03.2012 17:39
od shreks35
Hlava je jen začátek.. Svody, vačky, atd. ... je samozdřejmě v plánu. :totlsmile:

Re: Snížit hlavu na FF 1.8

Napsal: 08.03.2012 16:53
od petulak
Sniž hlavu,--a scháněj novej motor. :D :D

Re: Snížit hlavu na FF 1.8

Napsal: 08.03.2012 20:08
od pbjun
Tak u te 1,8 bych se az tak nebal, ale udelej to na 1,6 ktera je delana tak ze kdyz zvysis tlaky tak to spodek neda stopro, otazka jestli ta 1,8 bude na tom lip :D

Re: Snížit hlavu na FF 1.8

Napsal: 08.03.2012 20:28
od Tonda-B
shreks35 píše:Zdravím všechny o kolik se dá snížit hlava na FoFo Zetec 1.8 85kw.
Chci aby to mělo význam ale ne abych to snížil moc a mohl hlavu vyhodit.
To přece nemá žádný význam.
Pokud zvýšíš kompresi, budeš muset zase ubrat předstih (nebo ti ho poshazuje čidlo klepání) a budeš tam kde jsi byl, jen budeš zbytečně namáhat písty.

Podstatné je časování vačkových hřídelů.
K nim je pak třeba nastavit správnou kompresi.
Vačky a komprese - to je třeba řešit společně.

Pokud budeš stavět motor 1,8 l s výkonem 240 koní, použiješ zřejmě vačky s časováním 308/300 (nebo možná 316/308) a postavíš motor s kompresí 13,4.

Pracovní cyklus motoru má pořád celkem 720 stupňů.
Pokud prodloužíš doby, kdy jsou ventily otevřené, zrcadlově tím zkrátíš dobu komprimace směsi.
Pak je nutné zvýšit kompresi.

Jinak ne.

A kdybys pak do svého 240-koňového motoru dal zpátky sériové vačky, mohl bys skoro jezdit na naftu - tak bude motor překomprimovaný.

Re: Snížit hlavu na FF 1.8

Napsal: 09.03.2012 19:12
od petulak
Tonda-B píše:
shreks35 píše:Zdravím všechny o kolik se dá snížit hlava na FoFo Zetec 1.8 85kw.
Chci aby to mělo význam ale ne abych to snížil moc a mohl hlavu vyhodit.
To přece nemá žádný význam.
Pokud zvýšíš kompresi, budeš muset zase ubrat předstih (nebo ti ho poshazuje čidlo klepání) a budeš tam kde jsi byl, jen budeš zbytečně namáhat písty.

Asi tak!! Jen bych podotkl: nejvíce by to namáhalo kliku.
U turba, třeba-1.9 TDI/škodovka/-bylo naměřeno na "hup" na klice až 5 000 kg/cm2. :D :D

Re: Snížit hlavu na FF 1.8

Napsal: 15.10.2012 13:31
od petulak
longtian006 píše:Nazdarek chtěl jsem se zeptat kde se daji sehnat dily z mondea st220 plechařina sedačky atd. nějak jsem to nikde nemohl sehnat :D

Seš trošku mimo sekci. :evil: :evil:







----------------------------------------------------------------------
obd2 scan tool |obd2 cable usb |ECU Chip Tuning

Re: Snížit hlavu na FF 1.8

Napsal: 15.10.2012 13:37
od spanel
Já bych to ani neviděl na mimo sekci, ale na pokus o reklamu - viz odkazy místo podpisu.