Po výměně čerpala, vstřiků a čidla teploty opět problém
Napsal: 18.11.2011 21:03
Prosím poraďte. Ford Focus Combi 2001, 1.8 TDCI 85kW, 171tis km
Je to tak rok, co jsem byl nucen vyměnit vysokotlaké čerpadlo a všechny vstřiky - regenerací.
Po půlroce auto opět nejelo. Došlo na výměnu teplotního čidla. Auto vždy lehce zacukalo, pak se rozblikala kontrolka žhavení a motor chcípnul. Přijel vždy kamarád, vymazal chyby z řídící jednotky a mohl jsem jezdit dál do dalšího zdechnutí. A takhle pořád dokola. Byl jsem už snad u 5ti servismanů a žádný si s tím neví rady. Dvakrát jsem měl regenerované vstřiky a čerpadlo na testu a vždy proběhl test výborně. Po výměně teplotního čidla najednou v pohodě až do teď. Umyl jsem auto, vyjedu z myčky a bez varování to chcíplo. Takhle několikrát za sebou. No nakonec, protože jsem stál na velmi rušné křižovatce v Plzni jsem hned po nastartování sešlápl plyn na doraz a auto se rozjelo bez zdechnutí. Sice škubalo, jelo na tři ale jelo a já se dostal z velmi frekventovaného místa a nikomu tak nemohl překážet. Po ujetí asi jednoho kilimostru silné škubání, cukání a chrchlání, neváhal jsem a znovu více přišlápl pedál, no ujel jsem ještě asi 500 metrů a rozblikala se kontrolka žhavení, motor zdechl a už jsem to nenatočil. Přijel kamarád, vymazal chyby a já zas odjel. Už jsem přemýšlel, že bych si taky kopul takovou mašinku a sám si mazal chyby, to ale není řešení, už nemůžu takhle dál. Bát se jestli dojedu nebo nedojedu. Tak před měsícem začalo auto při držení konstatní rychlosti, vždy při třetím a čtvrtém zařazeném rychlostním stupni cca mezi 1900 a 2300 otáčkami mírně cukat, což šlo eliminovat zvyšením otáček na cca 2400 a výše. Vše bez zastavení motoru nebo blikání kontrolky žhavení. Teď tedy problém znovu. Z diagnostiky mám vyspané tyto chyby: P1211, P0251, P2288, P1283. Čerpadlo a vstřiky vyloučeny testy. EGR a turbo je údajně v pořádku, tak už nevím.
Je to tak rok, co jsem byl nucen vyměnit vysokotlaké čerpadlo a všechny vstřiky - regenerací.
Po půlroce auto opět nejelo. Došlo na výměnu teplotního čidla. Auto vždy lehce zacukalo, pak se rozblikala kontrolka žhavení a motor chcípnul. Přijel vždy kamarád, vymazal chyby z řídící jednotky a mohl jsem jezdit dál do dalšího zdechnutí. A takhle pořád dokola. Byl jsem už snad u 5ti servismanů a žádný si s tím neví rady. Dvakrát jsem měl regenerované vstřiky a čerpadlo na testu a vždy proběhl test výborně. Po výměně teplotního čidla najednou v pohodě až do teď. Umyl jsem auto, vyjedu z myčky a bez varování to chcíplo. Takhle několikrát za sebou. No nakonec, protože jsem stál na velmi rušné křižovatce v Plzni jsem hned po nastartování sešlápl plyn na doraz a auto se rozjelo bez zdechnutí. Sice škubalo, jelo na tři ale jelo a já se dostal z velmi frekventovaného místa a nikomu tak nemohl překážet. Po ujetí asi jednoho kilimostru silné škubání, cukání a chrchlání, neváhal jsem a znovu více přišlápl pedál, no ujel jsem ještě asi 500 metrů a rozblikala se kontrolka žhavení, motor zdechl a už jsem to nenatočil. Přijel kamarád, vymazal chyby a já zas odjel. Už jsem přemýšlel, že bych si taky kopul takovou mašinku a sám si mazal chyby, to ale není řešení, už nemůžu takhle dál. Bát se jestli dojedu nebo nedojedu. Tak před měsícem začalo auto při držení konstatní rychlosti, vždy při třetím a čtvrtém zařazeném rychlostním stupni cca mezi 1900 a 2300 otáčkami mírně cukat, což šlo eliminovat zvyšením otáček na cca 2400 a výše. Vše bez zastavení motoru nebo blikání kontrolky žhavení. Teď tedy problém znovu. Z diagnostiky mám vyspané tyto chyby: P1211, P0251, P2288, P1283. Čerpadlo a vstřiky vyloučeny testy. EGR a turbo je údajně v pořádku, tak už nevím.