FF2 1.8 benzin zdochina pri stlaceni spojky
Napsal: 20.07.2011 10:26
Ahojte,
Neviem ci sa to tu uz riesilo, ale mam taky problem so zdochinanim motora, ktory sa objavil potom ako mi v servise namontovali K&N nasavanie. Ide o to, ze potom ako sa motor zohreje (cize uz bezi v normalnom beznom rezime), ked pohnem na 1-tke, rozbehnem na cca 2000-3000 otacok, stlacim spojku a necham otacky padnut, tak padnu az pod 500 a tam ich bud "odchyti" a dvihne na tych 900-1000 co je volnobeh alebo motor zdochne. Som si vsimol, ze cim je prevodova rychlost nizsia, tento problem je vyraznejsi, cize stava sa to aj pri beznom radeni z 2 -> 3 -> 4 stupen, ale nikdy nie az tak ze by motor zdochol. Najvyraznejsie je to na 1-tke, a cim viac motor vytocim, tym prudsie padaju otacky pri stlaceni spojky a tym vacsia pravdepodobnost ze skape.
Predpokladam, ze to ma do cinenia s tym nasavanim, kedze motor ma teraz viac vzduchu, ale neviem ako si reguluje mnozstvo paliva, tak ci nahodou nema chudobnu zmes. Je to dost neprijemne, hlavne v zapchach a v kolonach na semaforoch, lebo rozbehnem to na 1-tke hoci aj iba po 2000 otacok a ak potom stlacim spojku a dobrzdujem tak otacky rychlo klesnu na tych 400-500 a je velka pravdepodobnost, ze motor zdochne. V pripade, ze spojku nestlacim, ale pustim plyn tak zacne auto brzdit motorom, ale brzdi aj pod volnobeh, cize klesa az na cca 500 otacok, kde zacne skakat a potom si bud sam prida na tych 900-1000 alebo mu musim pomoct plynovym pedalom.
Co je velmi zaujimave je, ze cim je vonkajsia teplota vyssia, tento problem je vyraznejsi, cize ked je vonku 10-15 stupnov, tak je to celkom v pohode, ale ako nahle je cca 30 stupnov tak je ten motor uplne rozladeny.
Neviete nahodou v com by to mohlo byt?
Dakujem za kazdu radu.
Neviem ci sa to tu uz riesilo, ale mam taky problem so zdochinanim motora, ktory sa objavil potom ako mi v servise namontovali K&N nasavanie. Ide o to, ze potom ako sa motor zohreje (cize uz bezi v normalnom beznom rezime), ked pohnem na 1-tke, rozbehnem na cca 2000-3000 otacok, stlacim spojku a necham otacky padnut, tak padnu az pod 500 a tam ich bud "odchyti" a dvihne na tych 900-1000 co je volnobeh alebo motor zdochne. Som si vsimol, ze cim je prevodova rychlost nizsia, tento problem je vyraznejsi, cize stava sa to aj pri beznom radeni z 2 -> 3 -> 4 stupen, ale nikdy nie az tak ze by motor zdochol. Najvyraznejsie je to na 1-tke, a cim viac motor vytocim, tym prudsie padaju otacky pri stlaceni spojky a tym vacsia pravdepodobnost ze skape.
Predpokladam, ze to ma do cinenia s tym nasavanim, kedze motor ma teraz viac vzduchu, ale neviem ako si reguluje mnozstvo paliva, tak ci nahodou nema chudobnu zmes. Je to dost neprijemne, hlavne v zapchach a v kolonach na semaforoch, lebo rozbehnem to na 1-tke hoci aj iba po 2000 otacok a ak potom stlacim spojku a dobrzdujem tak otacky rychlo klesnu na tych 400-500 a je velka pravdepodobnost, ze motor zdochne. V pripade, ze spojku nestlacim, ale pustim plyn tak zacne auto brzdit motorom, ale brzdi aj pod volnobeh, cize klesa az na cca 500 otacok, kde zacne skakat a potom si bud sam prida na tych 900-1000 alebo mu musim pomoct plynovym pedalom.
Co je velmi zaujimave je, ze cim je vonkajsia teplota vyssia, tento problem je vyraznejsi, cize ked je vonku 10-15 stupnov, tak je to celkom v pohode, ale ako nahle je cca 30 stupnov tak je ten motor uplne rozladeny.
Neviete nahodou v com by to mohlo byt?
Dakujem za kazdu radu.