Vadna civka? (1,8 16V)
Napsal: 02.04.2011 19:31
Zdravim forum!
Pred tydnem jsem si koupil Mondika (viz podpis) a osud tomu chtel ci co, ze hned prvni tema tady bude problem:
Kdyz jsem se dnes vracel z nakupu sel hned po nastarovani motor divne - zvuk jak diesel, vibrace pri pridani plynu, maly vykon. Doma jsem na to kouknul a zjisil ze kdyz odpojim zapalovaci kabel na 1. valci (1. z leva, hned u rozvodu takze by to mel byt prvni), nema to na chod motoru zadny vliv, pokud odpojim jakykoli jiny valec, chod se jeste zhorsi a ma to tendenci chcipnout (bodejt taky ne). S tim co mam po ruce jsem mohl zmeril odpor kabelu - vsechny se zdaly byt OK (az teda na kabel u 2. valce, ktery mel 2x vetsi odpor nez ostatni a konektor u svicky vypadal dost priserne, jakoby ohorele, takze jasny adept na vymenu ale jak se zda neni to chyba kterou hledam)
Prolezl jsem fora a docetl se ze muzu prohodit 1. a 4. valec na civce, coz jsem udelal - po prehozeni se problem "presunul" na 4. valec - po jeho odpojeni zadna zmena. Takze podle meho selskeho rozumu je vadna civka, konkretne jeden kontakt (vlevo nahore) a resenim je vymena civky - muze mi to nekdo potvrdit nebo vyvratit? Diky moc!
Pred tydnem jsem si koupil Mondika (viz podpis) a osud tomu chtel ci co, ze hned prvni tema tady bude problem:
Kdyz jsem se dnes vracel z nakupu sel hned po nastarovani motor divne - zvuk jak diesel, vibrace pri pridani plynu, maly vykon. Doma jsem na to kouknul a zjisil ze kdyz odpojim zapalovaci kabel na 1. valci (1. z leva, hned u rozvodu takze by to mel byt prvni), nema to na chod motoru zadny vliv, pokud odpojim jakykoli jiny valec, chod se jeste zhorsi a ma to tendenci chcipnout (bodejt taky ne). S tim co mam po ruce jsem mohl zmeril odpor kabelu - vsechny se zdaly byt OK (az teda na kabel u 2. valce, ktery mel 2x vetsi odpor nez ostatni a konektor u svicky vypadal dost priserne, jakoby ohorele, takze jasny adept na vymenu ale jak se zda neni to chyba kterou hledam)
Prolezl jsem fora a docetl se ze muzu prohodit 1. a 4. valec na civce, coz jsem udelal - po prehozeni se problem "presunul" na 4. valec - po jeho odpojeni zadna zmena. Takze podle meho selskeho rozumu je vadna civka, konkretne jeden kontakt (vlevo nahore) a resenim je vymena civky - muze mi to nekdo potvrdit nebo vyvratit? Diky moc!