Stránka 1 z 1

Nově upravený 1,6TDCI/HDI Euro V DPF

Napsal: 21.11.2010 14:05
od tomason
Z 16 ventilu se stal 8ventil a silnější verze přešla na vstřikovače Continental ovládáné piezo článkem se vstřikem 1700 bar.Motor má novou hlavu,sací potrubí a odlišný úhel uložení vstřiků.Odlišné proudění plynů a spalování,tvar komory dotvářejí nové písty.Kompresní poměr klesl na 16:1větší spalovací komora zřejmě byli použity odolnější materiály při konstrukci pístu.Celý klikový mechanismus prošel optimalizací ke snížení tření a hmotnosti.Upraven byl EGR ventil řídící jednotka sleduje jeho míru zanešení spalinami a motory mají plnit Euro V do 160000km.Motory PSA dostali odpojitelnou vodní pumpu což se ,ale netýká Fordu u TDCI zůstala spojena s klínovým řemenem.Ford už nebude používat na rozdíl od PSA regeneraci DPF mokrou cestou,bude probíhat dvoufázově předehřátím na 450C a pomocí zátěže motoru a změnou dovstřiku a posléze vznícení nafty.Již žádný Eolys týká se to nově všech motorů Fordu.

Re: Nově upravený 1,6TDCI/HDI Euro V DPF

Napsal: 02.12.2010 07:03
od V12
Konecne snad skoncia problemy s tymto najvacsim a najdrahsim kurvitkom v nasich autach. :bravo22:

Ale preco EURO V iba do 160 tisic ? Potom zacnu blbnut vstrekovace ??? :mrgreen:

Re: Nově upravený 1,6TDCI/HDI Euro V DPF

Napsal: 02.12.2010 09:09
od tomason
Životnost DPF nebo funkčnost na 100% garance na 160000km

Re: Nově upravený 1,6TDCI/HDI Euro V DPF

Napsal: 02.12.2010 10:34
od Raada
Asi do nej pujdu u FFIII. Z novejch motoru na my jezdeni staci ta silnejsi 1,6TDCi. Musim ale pockat az se budou prodavat mirne ojety tj. rok 2012 :-).

Re: Nově upravený 1,6TDCI/HDI Euro V DPF

Napsal: 02.12.2010 20:00
od petulak
a motory mají plnit Euro V do 1600000km

1 600 000km :shocked: :shocked:

Re: Nově upravený 1,6TDCI/HDI Euro V DPF

Napsal: 02.12.2010 23:23
od tomason
:mrgreen: uber nulu

Re: Nově upravený 1,6TDCI/HDI Euro V DPF

Napsal: 13.12.2010 06:17
od V12
Raada píše:Asi do nej pujdu u FFIII. Z novejch motoru na my jezdeni staci ta silnejsi 1,6TDCi. Musim ale pockat az se budou prodavat mirne ojety tj. rok 2012 :-).
V 2012 budu mat tieto diesle prave tych 150 - 160 tisic, na tacho samozrejme 80. Takze pozor na to :mrgreen:

Re: Nově upravený 1,6TDCI/HDI Euro V DPF

Napsal: 13.12.2010 09:26
od Raada
Nevim proc by auto za 1,5-2 roky melo mit nalitano 150tis. km. Samozrejme muzou, ale ja takovy hledat nebudu. Zamerim se na podobny jako jsem si koupil tj. najeto kolem 20-30tis. km z Nemecka, od autorizovanyho dealera Ford, jista servisni historie, auto ve vybornym stavu za ferovou cenu. Zamerne nepisu za nizkou, ale za odpovidajici stavu. Asi mi to da opet hodne prace (casu), ale vyplati se.