Stránka 1 z 3
Problemy se vstřiky u 1.8 TDCI
Napsal: 15.10.2006 18:12
od firerescue
Ahoj chci se zeptat jestli nekdo neslysel o problemech se vstriky u 1.8 TDCI, pry je to špičkový motor, ale strašně choulostivý na naftu, nemám tam u úmyslu lít něco pochybného, ale už se ke mě doneslo že prý to s naší ČR naftou moc dobře nešlape. Pro upřesnění v Kroměříži nemáme Shel jinak bych to sem ani nepsal a tankoval bych bez problému a starostí. A oprava těch vstřiků prý stojí kolem 40 000,- Poraďte prosím a napište kdo má jaké zkušenosti, díky.
Napsal: 15.10.2006 18:24
od foki
jj je pravda ze jsou choulostive , jeden strik stoji 16000. ale novejsi modely od r2003 jemnejsim filtrem toto odstranili .
Napsal: 15.10.2006 18:26
od pelen
foki píše:jj je pravda ze jsou choulostive , jeden strik stoji 16000. ale novejsi modely od r2003 jemnejsim filtrem toto odstranili .
Kvalitnejsi (jemnejsi) palivovy filtr jde dat i do starsich.

Napsal: 15.10.2006 18:27
od firerescue
Jo to sem taky slysel ze kvuli tomu vyvyjeli nove filtry, takze se jim to povedlo a nemusim mit strach tankovat treba u Benziny? I v bazaru rikaly ze nikdy nekupovat filtr v nahrazce, zebych mohl skarede dopadnout.
Napsal: 15.10.2006 18:28
od 99bob
čauky,tak se podělím,není to teda ford ale snad to postačí,kolega si koupil
HYUNDAI Tucson nový a má najeto 45000km a měl to v servisu špatný vstřiky,tankuje shell a omv,tak nevím jaká ta nafta v čr je teda.
Napsal: 15.10.2006 18:31
od foki
ty striky muzou odejit samy od sebe , je to jen elektronika . ale zalezi co s nima mel , jestli pozkozene naftou nebo elektronika . tu neovlivni ani ta nejlepsi nafta .
muze to odejit jako kterekoliv cidlo .
Napsal: 15.10.2006 18:32
od firerescue
No prave OMW bych do znackovych cerpacich stzanic neřadil. Dělam jsem na skole technika na benzinove stanice a vim ze vsichni berou benzin, naftu od centralniho odberatele, teda nasich rafinerek jedine Aral a Shel si dovazi svoji nemeckou vyrobu i k nam. Takze zaklad benzinu i nafty je z 99,8% stejny lisi se jen v aditivech ale to je nepodstatne. Takze na OMW bacha

Napsal: 15.10.2006 18:36
od 99bob
říkal že naftou to prý bylo,tak nevím i nový auta nikdy nemusej být dokonalý
Napsal: 15.10.2006 18:42
od firerescue
no poteš, ja 40 000km najedu za 3 měsíce, tak to nevim co delat ale asi se nedoplatim

Napsal: 15.10.2006 18:45
od firerescue
v bazaru mě varovali at jdu radeji do Octavky TDI ta pry sezere vsechno

Napsal: 15.10.2006 19:33
od Obake
to je hezké že filtr již vyvinuli

jak se pozná který filtr v tom je?

možná docela dobrý tip na prevenci

Napsal: 15.10.2006 20:35
od EL
foki píše:jj je pravda ze jsou choulostive , jeden strik stoji 16000. ale novejsi modely od r2003 jemnejsim filtrem toto odstranili .
Lze použít jemnější filtr z TDCI rok výroby 2003 do TDCI z roku 2002 a 2001? Jaký je to typ?
Napsal: 15.10.2006 20:42
od foki
uz to psal pelen , da se dat i do starsich , teoreticky kdyz ho ted koupis tak je uz jemnejsi
ale neda se rict ze kazde tdci po 40000km lehne , je to si myslim zavisle mozna na nafte ale i na te elektronice protoze jezdi auta a maji 100000 i víc a neni s nima problem .
asi je to jak se narazi , ono treba jedno auto z 10000 ktere se posere je strasne mizive procento . a zrovna to muze tohle ktere si koupis kdyz budes mit smulu .
Napsal: 15.10.2006 20:51
od pelen
Jemnejsi palivovy filtr se logicky rychleji zanasi, protoze nepropusti mensi castice, ktere mene jemny filtr propusti. Pak by se mel casteji menit, protoze ucpany filtr namaha zase vice cerpadlo.

Napsal: 16.10.2006 12:55
od firerescue
Tak sem se na to dnes byl zeptat, origoš filtr stojí cca 1050,- coz neni takova hruza. Nevite nekdo jak casto by se měl měnit,