Stránka 1 z 3

Problemy se vstřiky u 1.8 TDCI

Napsal: 15.10.2006 18:12
od firerescue
Ahoj chci se zeptat jestli nekdo neslysel o problemech se vstriky u 1.8 TDCI, pry je to špičkový motor, ale strašně choulostivý na naftu, nemám tam u úmyslu lít něco pochybného, ale už se ke mě doneslo že prý to s naší ČR naftou moc dobře nešlape. Pro upřesnění v Kroměříži nemáme Shel jinak bych to sem ani nepsal a tankoval bych bez problému a starostí. A oprava těch vstřiků prý stojí kolem 40 000,- Poraďte prosím a napište kdo má jaké zkušenosti, díky.

Napsal: 15.10.2006 18:24
od foki
jj je pravda ze jsou choulostive , jeden strik stoji 16000. ale novejsi modely od r2003 jemnejsim filtrem toto odstranili .

Napsal: 15.10.2006 18:26
od pelen
foki píše:jj je pravda ze jsou choulostive , jeden strik stoji 16000. ale novejsi modely od r2003 jemnejsim filtrem toto odstranili .
Kvalitnejsi (jemnejsi) palivovy filtr jde dat i do starsich. :wink:

Napsal: 15.10.2006 18:27
od firerescue
Jo to sem taky slysel ze kvuli tomu vyvyjeli nove filtry, takze se jim to povedlo a nemusim mit strach tankovat treba u Benziny? I v bazaru rikaly ze nikdy nekupovat filtr v nahrazce, zebych mohl skarede dopadnout.

Napsal: 15.10.2006 18:28
od 99bob
čauky,tak se podělím,není to teda ford ale snad to postačí,kolega si koupil
HYUNDAI Tucson nový a má najeto 45000km a měl to v servisu špatný vstřiky,tankuje shell a omv,tak nevím jaká ta nafta v čr je teda.

Napsal: 15.10.2006 18:31
od foki
ty striky muzou odejit samy od sebe , je to jen elektronika . ale zalezi co s nima mel , jestli pozkozene naftou nebo elektronika . tu neovlivni ani ta nejlepsi nafta .

muze to odejit jako kterekoliv cidlo .

Napsal: 15.10.2006 18:32
od firerescue
No prave OMW bych do znackovych cerpacich stzanic neřadil. Dělam jsem na skole technika na benzinove stanice a vim ze vsichni berou benzin, naftu od centralniho odberatele, teda nasich rafinerek jedine Aral a Shel si dovazi svoji nemeckou vyrobu i k nam. Takze zaklad benzinu i nafty je z 99,8% stejny lisi se jen v aditivech ale to je nepodstatne. Takze na OMW bacha 8)

Napsal: 15.10.2006 18:36
od 99bob
říkal že naftou to prý bylo,tak nevím i nový auta nikdy nemusej být dokonalý

Napsal: 15.10.2006 18:42
od firerescue
no poteš, ja 40 000km najedu za 3 měsíce, tak to nevim co delat ale asi se nedoplatim :(

Napsal: 15.10.2006 18:45
od firerescue
v bazaru mě varovali at jdu radeji do Octavky TDI ta pry sezere vsechno :wink:

Napsal: 15.10.2006 19:33
od Obake
to je hezké že filtr již vyvinuli :lol: jak se pozná který filtr v tom je? :( možná docela dobrý tip na prevenci :idea:

Napsal: 15.10.2006 20:35
od EL
foki píše:jj je pravda ze jsou choulostive , jeden strik stoji 16000. ale novejsi modely od r2003 jemnejsim filtrem toto odstranili .
Lze použít jemnější filtr z TDCI rok výroby 2003 do TDCI z roku 2002 a 2001? Jaký je to typ?

Napsal: 15.10.2006 20:42
od foki
uz to psal pelen , da se dat i do starsich , teoreticky kdyz ho ted koupis tak je uz jemnejsi

ale neda se rict ze kazde tdci po 40000km lehne , je to si myslim zavisle mozna na nafte ale i na te elektronice protoze jezdi auta a maji 100000 i víc a neni s nima problem .

asi je to jak se narazi , ono treba jedno auto z 10000 ktere se posere je strasne mizive procento . a zrovna to muze tohle ktere si koupis kdyz budes mit smulu .

Napsal: 15.10.2006 20:51
od pelen
Jemnejsi palivovy filtr se logicky rychleji zanasi, protoze nepropusti mensi castice, ktere mene jemny filtr propusti. Pak by se mel casteji menit, protoze ucpany filtr namaha zase vice cerpadlo. :wink:

Napsal: 16.10.2006 12:55
od firerescue
Tak sem se na to dnes byl zeptat, origoš filtr stojí cca 1050,- coz neni takova hruza. Nevite nekdo jak casto by se měl měnit,