Stránka 1 z 2

Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru

Napsal: 20.03.2010 14:24
od slivic rs2000
Zdravím. Nedávno se mi přihodila taková věc s focusem 1.8 tdci 85Kw. Při sešlápnutí spojky pedál začal vybrovat. Později začal motor mít takový divný zvuk na volnoběh-klepaní, ale když se přidal plyn klepání zmizelo dělalo to jen když klesly otáčky. Později najednou začal motor klepat hodně hrozivě a spojka vybroval čím dál víc. Tah motoru i řazení bylo v pořádku.
Nevíte náhodou čím by to mohlo být???? Napadl mě přítlačák ale nevim.
Předem díky za rady.

Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru

Napsal: 20.03.2010 18:14
od foki
setrvak 100%

Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru

Napsal: 21.03.2010 09:48
od slivic rs2000
Díky moc. Taky mě to napadlo ale furt jsem věřil, že to bude něco méně nákladného.
No uvidím jak se na to mrkne mechanik a stanoví cenu.

Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru

Napsal: 21.03.2010 10:45
od Robert
Máš dopuntíku stejné přiznaky jako jsem měl já. A u mě to byl taky setrvák.

Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru

Napsal: 21.03.2010 14:11
od foki
slivic rs2000 píše:No uvidím jak se na to mrkne mechanik a stanoví cenu.

setrvak 15000
spojka 7000
lozisko 3000
prace ?

samozrejme tvuj mechos pujde do kelly a muze se stat ze se vybrace neodstraní .

Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru

Napsal: 26.03.2010 12:47
od Rumbo
foki pises ze neni luk jako luk.. na jagford... som nasiel toto:

http://jagfordgarage.sk/dvojhmotny-zotr ... -p-51.html
http://jagfordgarage.sk/spojkova-sada-l ... p-715.html

vies podla popisu/ceny alebo cohokolvek posudit ci je to ten 'lepsi' LUK alebo nie?
+ ak dobre citam tak toto by malo byt vsetko co je treba kupit pri vymene zotrvacnika.

Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru

Napsal: 26.03.2010 18:39
od foki
Číslo náhradního dílu: 1566973
Číslo konstrukčního dílu: 1S41-6477-AB
MLI: 456
Záruka:
Množství: 1.00
Cena:
Typ: Jednotková cena Cena DMS Čistá prodejní cena
Včetně DPH: 15836.40
Bez DPH: 13197.00
Daňová sazba: 20.00%
Příplatek za výměnu:
Prodejce bez DPH: 13197.00
Daňová sazba: 20.00%
Diskontní sazba: 0.00%

predchozi kody
1131858
1377019

a ani jedno z uvadených cisel ford katalog nezna , tzn je to uvadeny pod fordem ale neni to original dil . tzn nekdo nakoupi repliky treba v polsku a pak to nabizi jako ze prodava original dily .

viz citat :

Zámenné diely firiem Ford, Motorcraft a FoMoCo spĺňajú rovnako vysoké štandardy ako originálne diely montované v továrni.


Z tohoto pohľadu sa doporučuje používanie výlučne originálnych zámenných dielov firiem Ford, Motorcraft alebo FoMoCo.


Originálne náhradné diely Ford obnovia stav Vášho vozidla Ford.


Originálne diely Ford sú navrhnuté a vyrobené spoločnosťou Ford podľa originálnych špecifikácií Ford – tzn. Rovnako ako diely, z ktorých sú tieto vozidlá vyrábané. Môžete sa teda spoľahnúť, že spĺňajú najvyššie nároky na kvalitu a zaručujú dokonalé lícovanie a kvalitu povrchu. Originálne diely teda prispievajú k uchovaniu hodnoty Vášho vozidla a taktiež záruka Ford na prehrdzavenie karosérie na celé vozidlo môže byť dodržaná v platnosti aj po oprave hlavne vďaka použitiu týchto originálnych dielov.


podle me je to ale podvod na zakaznika protoze tohle neni original dil jak se hlasá na strankach ze prodavaji original dily .

Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru

Napsal: 29.03.2010 10:35
od Rumbo
:evil: tak to potom bude pekny o*eb na zakaznika..
Vdaka za info!

P.S. da sa nejako zistit stav zotrvacnika? Odisiel mi cez vikend starter a co som pozeral, vyzera byt v pohode, ani do jednej strany sa nepohnne ani o milimeter..

EDIT uz som nasiel 'original': http://eshop.autobenex.cz/sk/sortiment/ ... =15810.1.0

Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru

Napsal: 30.03.2010 23:03
od foki
a co je na tom originalniho kdyz tam je stejne cislo a neni tam OEM 1566973 . nebo snad ho tam nekde vidís ?

Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru

Napsal: 31.03.2010 09:37
od Rumbo
pisal si
"predchozi kody
1131858
1377019"
No a pod tym prvym som nasiel ten zotrvatk :)
p.s. pozres sa na toto: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 07#p481407

Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru

Napsal: 31.03.2010 16:06
od foki
to je pŕave , to ze to posledni cislo je inovace od forda a ty predchozi jsou jako neinovovane , oni kdyz zjisti nejakou chybu na dilu tak udelaji inovaci a prideli tomu jine cislo ale LUK to vyradi stale pod tím stejným cislem . proto tam to moje cislo nenajdes protoze by musel LUK inovovat .

Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru

Napsal: 30.06.2010 20:48
od slivic rs2000
Zdravím všechny. Díky moc za rady setrvák to byl hned šla i lamela a ložisko, ale fordík stále zlobí teď zase přestal táhnout z ničeho nic se motor nedostane přes 3 tisíce ot. Před tím blikala kontrolka žhavení tak jsem si myslel, že by to mohlo být čidlem váčkové hřídele.
Teď kontrolka sice blikat přestala, ale auto vůbec nejede. Diagnostika hlásí něco s čerpadlem. Zkusím vyměnit to čidlo a uvidím zda nastane nějaká změna.

Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru

Napsal: 01.07.2010 07:06
od foki
muzou byt odhlasene striky

Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru

Napsal: 01.07.2010 15:37
od slivic rs2000
Zdravím. Jak to myslíš odhlášené vstřiky?? Jako že jsou špatně nastaveny ty hodnoty???? Nebo že jsou úplně k.o. Jinak dneska ráno auto jelo zase v klidu jakmile jsem mu šlápl tak žačlo opět blikat žhavení a pak se rozvítila taková kontrolka s motorem asi se hodil do nouzáku tak nevim co s tím a to mám jet přes 300 km tak vůbec nevim jestli s tím mám jet. Dnes jsem to zavezl ještě znovu k mechošovi tak uvidím. Tvrdí že to může být turbo nebo čerpadlo ale to čidlo prý nee.

Re: Vybrávání spojkového pedálu a chrastění v motoru

Napsal: 02.07.2010 16:38
od Rumbo
odhlasene = ako keby zresetovane nastavenie vstrekov - da sa to opravit novym naprogramovanim.

Najpravdepodobnejsie to bude turbo.. hadze do nudzoveho z dovodu vysokeho tlaku. Po zhasnuti motora a opatovnom nastartovani Ti pojde auto zase normalne az pokial riadne nestupis na plyn.
Vyskusaj to na tiahlom kopci tak na 4ke-5tke pri otackach 1700 a vyssie pridat plny plyn. Ak padne do nudzoveho tak na 90% je to turbo.