Ford Charouz Hradec Králové - auta s padělanou serviskou....
Napsal: 19.01.2010 00:01
Dobrý večer chtěl bych se s Vámi podělit o dosti otřesnou zkušenost s autorizovaným fordem charouz v HK qa hlavně Vás varovat před využíváním jejich "profesionálních služeb".
Na konci listopadu 2009 jsem si v jejich přidruženém autobazaru vyhlédl dobře vypadající focus kombi 1.6 zetec z r. 2003 - první majitel, najeto 85tis., serviska, stříbrná metalíza, bezvadný stav blabla.. to vše za 139 000 Kč. Auto jsem projel a nechal na něm před koupi udělat kompletní servisní prohlídku na 90tis. - vše bylo dle charouzova servisu v bezvadném stavu. Pan Havelka, který má celý prodej ojetých fordů na starosti se předháněl v superlativech a já mu v té chvíli neměl důvod nevěřit...pravda jedinou chybkou bylo, že z "prvního majitele" se ukázal dovoz z Německa, ale jinak vše včetně servisní knížky vypadalo ok. Když mě navíc do te servisky řádně zapsali předem zaplacenou prohlídku na 90tis., moc jsem neváhal a auto koupil.
Při první cestě do Prahy však ZAČALA SERIE NEPŘÍJEMNÝCH PŘEKVAPENÍ... Po cca 50 km se rozblikala kontrolka airbagů, po dalších padesáti kilometrech začala zhasínat palubní deska a v pražském servisu mi řekli, že auto bylo bourané, má přelakované dveře řidiče a diagnostika řídící jednotky airbagů hlasí chyby, které po jejím restartování sice na chvíli zmizeli, ale po pár kilometrech už kontrolka airbagů vesele blikala znovu.
V té chvíli jsem se už pořádně rozezlen rozhodl auto vrátit a začalo poměrně ostré handrkování s fordem - resp. panem Havelkou, který se cítil uražen, že se mi jim prodan auto nezdá. Bohužel až v této situaci mě také napadlo více zapátrat po historii focusu a vyhledal jsem německý servis, ze kterého byly zápisy a razítka v servisní knížce. Napsal jsem jim prosbu o poskytnutí informací o autě – dle VIN – a jejich odpověd mě docela šokovala:
„Guten Abend Herr XXX,
vielen Dank für Ihre Mail über die Ford Werke. Leider wurde das Auto nicht von uns verkauft und auch nicht bei uns gewartet. Das Fahrzeug kommt laut Ford Werke aus Spanien und war niemals für eine Garantiereparatur bei Einem Ford Händler. In Ihrem Land gibt es jemanden der unseren Firmenstempel gefälscht hat und dieser Mensch stempelt Damit Inspektionen nach. Wir werden mehrmals im Monat von Ihren Landsleuten angeschrieben die einen Ford gekauft haben. Der Name der Frau Dana Oberreiterova aus Hradec Kralove.
Es tut mir leid das Sie Probleme mit dem Fahrzeug haben. Gehen Sie doch in eine Ford Werkstatt.
Die kann Ihnen bestimmt helfen.
Mit freundlichen Grüßen
AUTOHAUS WABERSICH
Silke Wabersich“
Zkrátka mi napsali, že tam to auto nikdy nebylo a já jsem se stal jedním z podvedených klientů (jednoduše řečeno).
Takto vyzbrojen jsem začal Fordu Charouz HK/p.Havelkovi osvěžovat skomírající paměť. V okamžiku co jsem mu tam ocitoval příslušné pasáže občanského zákoníku a oznámil, že za a) odstupuji od kupní smlouvy a za b) na prodávajícího podávám trestní oznámení pro podezření z organizovaného podvodu..pan Havelka „zjihnul“ a slíbil navrácení všech peněz včetně všech vícenákladů (včetně servisní prohlídky) pokud jim auto vrátím a na policii nepůjdu.
Prosil mě, že když to nahlásím a on bude mít problémy s policii, ..příjde v práci o „fleka“, a dušoval se, že naletěl stejně jako já, a že už se to nebude nikdy opakovat !!!
Jaké pak bylo moje překvapení, když jsem dnes večer na tipcars našel „svého“ focuse …“první majitel, nehavarované, servisní knížka, stav nového vozidla, vozidlo po servisní prohlídce na 84.500km,… Prodejce Ford Charouz Hradec Králové a telefonní kontakt: 607 578 942 = pan Havelka.
http://www.tipcars.com/own/nown/applica ... 1257958354
Píšu sem svou zkušenost jako výstrahu pro ostatní, které by napadlo si u tohoto prodejce ojeté vozidlo koupit.
Na konci listopadu 2009 jsem si v jejich přidruženém autobazaru vyhlédl dobře vypadající focus kombi 1.6 zetec z r. 2003 - první majitel, najeto 85tis., serviska, stříbrná metalíza, bezvadný stav blabla.. to vše za 139 000 Kč. Auto jsem projel a nechal na něm před koupi udělat kompletní servisní prohlídku na 90tis. - vše bylo dle charouzova servisu v bezvadném stavu. Pan Havelka, který má celý prodej ojetých fordů na starosti se předháněl v superlativech a já mu v té chvíli neměl důvod nevěřit...pravda jedinou chybkou bylo, že z "prvního majitele" se ukázal dovoz z Německa, ale jinak vše včetně servisní knížky vypadalo ok. Když mě navíc do te servisky řádně zapsali předem zaplacenou prohlídku na 90tis., moc jsem neváhal a auto koupil.
Při první cestě do Prahy však ZAČALA SERIE NEPŘÍJEMNÝCH PŘEKVAPENÍ... Po cca 50 km se rozblikala kontrolka airbagů, po dalších padesáti kilometrech začala zhasínat palubní deska a v pražském servisu mi řekli, že auto bylo bourané, má přelakované dveře řidiče a diagnostika řídící jednotky airbagů hlasí chyby, které po jejím restartování sice na chvíli zmizeli, ale po pár kilometrech už kontrolka airbagů vesele blikala znovu.
V té chvíli jsem se už pořádně rozezlen rozhodl auto vrátit a začalo poměrně ostré handrkování s fordem - resp. panem Havelkou, který se cítil uražen, že se mi jim prodan auto nezdá. Bohužel až v této situaci mě také napadlo více zapátrat po historii focusu a vyhledal jsem německý servis, ze kterého byly zápisy a razítka v servisní knížce. Napsal jsem jim prosbu o poskytnutí informací o autě – dle VIN – a jejich odpověd mě docela šokovala:
„Guten Abend Herr XXX,
vielen Dank für Ihre Mail über die Ford Werke. Leider wurde das Auto nicht von uns verkauft und auch nicht bei uns gewartet. Das Fahrzeug kommt laut Ford Werke aus Spanien und war niemals für eine Garantiereparatur bei Einem Ford Händler. In Ihrem Land gibt es jemanden der unseren Firmenstempel gefälscht hat und dieser Mensch stempelt Damit Inspektionen nach. Wir werden mehrmals im Monat von Ihren Landsleuten angeschrieben die einen Ford gekauft haben. Der Name der Frau Dana Oberreiterova aus Hradec Kralove.
Es tut mir leid das Sie Probleme mit dem Fahrzeug haben. Gehen Sie doch in eine Ford Werkstatt.
Die kann Ihnen bestimmt helfen.
Mit freundlichen Grüßen
AUTOHAUS WABERSICH
Silke Wabersich“
Zkrátka mi napsali, že tam to auto nikdy nebylo a já jsem se stal jedním z podvedených klientů (jednoduše řečeno).
Takto vyzbrojen jsem začal Fordu Charouz HK/p.Havelkovi osvěžovat skomírající paměť. V okamžiku co jsem mu tam ocitoval příslušné pasáže občanského zákoníku a oznámil, že za a) odstupuji od kupní smlouvy a za b) na prodávajícího podávám trestní oznámení pro podezření z organizovaného podvodu..pan Havelka „zjihnul“ a slíbil navrácení všech peněz včetně všech vícenákladů (včetně servisní prohlídky) pokud jim auto vrátím a na policii nepůjdu.
Prosil mě, že když to nahlásím a on bude mít problémy s policii, ..příjde v práci o „fleka“, a dušoval se, že naletěl stejně jako já, a že už se to nebude nikdy opakovat !!!
Jaké pak bylo moje překvapení, když jsem dnes večer na tipcars našel „svého“ focuse …“první majitel, nehavarované, servisní knížka, stav nového vozidla, vozidlo po servisní prohlídce na 84.500km,… Prodejce Ford Charouz Hradec Králové a telefonní kontakt: 607 578 942 = pan Havelka.
http://www.tipcars.com/own/nown/applica ... 1257958354
Píšu sem svou zkušenost jako výstrahu pro ostatní, které by napadlo si u tohoto prodejce ojeté vozidlo koupit.