Stránka 1 z 1
Konektor pod krabicí pojistek v motoru?
Napsal: 28.06.2009 21:17
od Vewehr
Zdravím všechny. Aby problémů nebylo málo, zjistil jsem, že mi auto začalo při akceleraci černě kouřit. Zjistil jsem to při kontrole 6. hodiny při výjezdu z parkoviště. Při shlédnutí motoru jsem zjistil, že mám pod pojistkovou skříní v motoru konektor, který vypadá tak nějak nezajištěně (viz. foto). Fakt má takhle daleko vyčuhovat? Netušíte, co je zač? Nemůže s tím souviset? Je tam blbý přístup, ale úplně volně se nevyklá. Díky.
Re: Konektor pod krabicí pojistek v motoru?
Napsal: 28.06.2009 23:30
od foki
propojeni motoroveho svazku s pojistkovou skrini . takhle "kouka" na vsech
Re: Konektor pod krabicí pojistek v motoru?
Napsal: 30.06.2009 07:43
od Vewehr
Díky. Tak jsem to raději hodil do Fordu. Stejně jsem o tom uvažoval. Dovolené se blíží a jsem určitě klidnější, když se na auto koukne někdo před dovčou, než akutně sehnaný servisák na cestách. Dg. hodila náhodné chyby MAF - stačilo ho vyčistit a chybu, která mě zaujala. Myslím, že je P0622 a týká se jak alternátoru, tak podtlakového vedení. Co mají tyhle 2 problémy společného? U mě byla každopádně prasklá jedna hadice v podtlaku. A taky mi natáhli aktualizaci SW do řídící jednotky.
A ke kouření říkali, že když se tomu naloží (např. rozjezd - hlavně do kopce), tak to prostě kouřit bude. Je to skoro 6 let starý diesel, co má nalítáno 150k, tak je to podle nich vlasně normál. Je fakt, že když na volnoběh brnknu do plynu tak na 1600 RPM (používám na rozjezd), tak nic, ale když to rychle přetáhnu z volnoběhu tak na 2500 RPM, tak to foukne, ale za jízdy nic. Prý to nejspíš EGR nestihne a tak to zakouří. Každopádně mi přijde, že je to lepší, než před tou opravou. Tak, jako jiný diesly, co člověk potká, mi to fakt nehulí

.
Re: Konektor pod krabicí pojistek v motoru?
Napsal: 01.07.2009 11:57
od hihi
Moje zkušenost: kdysi mi auto při rozjezdu (4-4,5tis otáček na 2ku i 3ku) hulilo až tak, že ti za nou brzdili, aby něco viděli. Když tu jednou mi v tom "bouchlo", saze vyletěly a od té doby nekouří.... Nechápu, ale je to tak (ani rozdíl léto zima jsem nepozoroval). Spotřeba normální, egr funkční (v létě ho přesto zaslepím). Obecně tu po zaslepeni egr ventilu zmiňují snížení kouřivosti (nevím, jak je to u tdci).
Re: Konektor pod krabicí pojistek v motoru?
Napsal: 01.07.2009 14:25
od Vewehr
Tak tolik mi to fakt nehulí

. Já vidím ve zpětným zrcátku na místě menší oblak, který se "rozstřelí" o silnici a poměrně rychle rozplyne, ale kouřová clona to fakt není

. To by asi ani servisák nepovažoval za "v poho"

.