aj renomovane chiptunerske firmy udavaju pri tomto motore zvysenie vykonu iba samotnym cipnutim par kW a par Nm navyse
cize za tie peniaze je to uplne zbytocne
uz to tu pisal niekde mehturt, ze v novej fieste je tento motor cipnuty ale aj s upravami okolo motora (teda nasavanie a sportovy katalyzator a vyfuk) a da tusim 142k.
tam je jeho realna vykonova hranica

za tieto peniaze to ale nema zmysel realizovat. vid bee ktory kupil za tazke peniaze k 1.8 miltec sport vyfuk a zvody a dosiahol zvysenie vykonu tiez len o par koni
prepac bee

proste aj on ked svoje upravy dokonci, t.j prerobi este nasavanie a popr. vyladi RJ aby sa lepsie adaptovala na novy HW, dosiahne len male navysenie vykonu
otazka teda znie ci mu to bude za tie peniaze stat
znovu davam do pozornosti, ze dnes mozes svoju 1.6 ti-vct, ak nie je velmi stara, predat za 10-12k a kupit si radsej jazdene ST za 15-16k. za tie iste peniaze, co by si investoval do uprav (teda 3-4k) a mozno dosiahol ten strop 142k, dostanes 225k/320Nm motor, ktory sa da dalej upravovat na vyslednych 305k/400Nm
