motory
Napsal: 20.02.2009 09:31
FORD FOCUS 1
1.4i 16V Zetec S/SEŘadový čtyřválec / Elektronické vstřikování paliva se systémem 55 kW (75 k) při 5000 min-1 123 Nm při 3500 min-1
1388 cm3 řízení motoru EEC V / Elektronické bezkontaktní zapalování / Katalyzátor
1.6i 16V Zetec S/SE Řadový čtyřválec / Elektronické vstřikování paliva se systémem 74 kW (100 k) při 6000 min-1 145 Nm při 4000 min-1
1596 cm3 řízení motoru EEC V / Elektronické bezkontaktní zapalování / Katalyzátor
1.8i 16V Zetec E Řadový čtyřválec / Elektronické vstřikování paliva se systémem 85 kW (115 k) při 5500 min-1 160 Nm při 4400 min-1
1796 cm3 řízení motoru EEC V / Elektronické bezkontaktní zapalování / Katalyzátor
2.0i 16V Zetec E Řadový čtyřválec / Elektronické vstřikování paliva se systémem 96 kW (130 k) při 5500 min-1 178 Nm při 4500 min-1
1988 cm3 řízení motoru EEC V / Elektronické bezkontaktní zapalování / Katalyzátor
2.0i 16V Duratec ST Řadový čtyřválec / Elektronické vstřikování paliva se systémem řízení motoru 127 kW (173 k) při 7000 min-1 196 Nm při 5500 min-1
1988 cm3 EEC V / Elektronické bezkontaktní zapalování / Katalyzátor / Proměnné
časování ventilů (VVT) / Dvouhmotový setrvačník / Proměnné sání
1.8 Duratorq TDDi Řadový čtyřválec / Elektronické vstřikování paliva se systémem řízení motoru 66 kW (90 k) při 4000 min-1 200 Nm při 2000 min-1
1753 cm3 EEC V / Turbodmychadlo s chlazením plnicího vzduchu / Oxidační
katalyzátor / Recirkulace výfukových plynů
1.8 Duratorq TDCi Řadový čtyřválec / Přímé vstřikování paliva se systémem řízení motoru 74 kW (100 k) při 3850 min-1 240 Nm při 1750 min-1
1753 cm3 Delphi ECU / Oxidační katalyzátor / Recirkulace výfukových plynů
/ Vysokotlaké vstřikování paliva common-rail / Dvouhmotový setrvačník
/ Turbokompresor s proměnnou tryskou a s mezichladičem
1.8 Duratorq TDCi Řadový čtyřválec / Přímé vstřikování paliva se systémem řízení motoru 85 kW (115 k) při 3800 min-1 250 Nm při 1850 min-1
1753 cm3 Delphi ECU / Oxidační katalyzátor / Recirkulace výfukových plynů
/ Vysokotlaké vstřikování paliva common-rail / Dvouhmotový setrvačník
/ Turbokompresor s proměnnou tryskou a s mezichladičem
1.4i 16V Zetec S/SEŘadový čtyřválec / Elektronické vstřikování paliva se systémem 55 kW (75 k) při 5000 min-1 123 Nm při 3500 min-1
1388 cm3 řízení motoru EEC V / Elektronické bezkontaktní zapalování / Katalyzátor
1.6i 16V Zetec S/SE Řadový čtyřválec / Elektronické vstřikování paliva se systémem 74 kW (100 k) při 6000 min-1 145 Nm při 4000 min-1
1596 cm3 řízení motoru EEC V / Elektronické bezkontaktní zapalování / Katalyzátor
1.8i 16V Zetec E Řadový čtyřválec / Elektronické vstřikování paliva se systémem 85 kW (115 k) při 5500 min-1 160 Nm při 4400 min-1
1796 cm3 řízení motoru EEC V / Elektronické bezkontaktní zapalování / Katalyzátor
2.0i 16V Zetec E Řadový čtyřválec / Elektronické vstřikování paliva se systémem 96 kW (130 k) při 5500 min-1 178 Nm při 4500 min-1
1988 cm3 řízení motoru EEC V / Elektronické bezkontaktní zapalování / Katalyzátor
2.0i 16V Duratec ST Řadový čtyřválec / Elektronické vstřikování paliva se systémem řízení motoru 127 kW (173 k) při 7000 min-1 196 Nm při 5500 min-1
1988 cm3 EEC V / Elektronické bezkontaktní zapalování / Katalyzátor / Proměnné
časování ventilů (VVT) / Dvouhmotový setrvačník / Proměnné sání
1.8 Duratorq TDDi Řadový čtyřválec / Elektronické vstřikování paliva se systémem řízení motoru 66 kW (90 k) při 4000 min-1 200 Nm při 2000 min-1
1753 cm3 EEC V / Turbodmychadlo s chlazením plnicího vzduchu / Oxidační
katalyzátor / Recirkulace výfukových plynů
1.8 Duratorq TDCi Řadový čtyřválec / Přímé vstřikování paliva se systémem řízení motoru 74 kW (100 k) při 3850 min-1 240 Nm při 1750 min-1
1753 cm3 Delphi ECU / Oxidační katalyzátor / Recirkulace výfukových plynů
/ Vysokotlaké vstřikování paliva common-rail / Dvouhmotový setrvačník
/ Turbokompresor s proměnnou tryskou a s mezichladičem
1.8 Duratorq TDCi Řadový čtyřválec / Přímé vstřikování paliva se systémem řízení motoru 85 kW (115 k) při 3800 min-1 250 Nm při 1850 min-1
1753 cm3 Delphi ECU / Oxidační katalyzátor / Recirkulace výfukových plynů
/ Vysokotlaké vstřikování paliva common-rail / Dvouhmotový setrvačník
/ Turbokompresor s proměnnou tryskou a s mezichladičem