Stránka 1 z 2

zase další dízl

Napsal: 15.06.2006 22:40
od foki
tak jsem ho mel na diagnostice , cerpadlo se asi odebralo do večných lovišt pri 78000km . nastesti nebylo ode me .

Napsal: 16.06.2006 15:05
od mar_tin
mam otazky:
to bolo tdci, ze?
co to sposobuje, nekvalitna nafta?
tdci je citlivejsie na kvalitu nafty ako tddi?
existuje nejaka prevencia?

Napsal: 16.06.2006 15:07
od foki
bylo to tddi , tam nic nepomuze , myslim konstrukcni vada , odchazi elektronika v cepradle .

Napsal: 16.06.2006 15:09
od Blackadder
Ty mě děsíš :-). Já mám strach si teď to TDDI koupit.

Napsal: 16.06.2006 15:10
od mar_tin
myslis, ze ak to v mojom vydrzalo 125 tis km, tak uz neodide?

Napsal: 16.06.2006 15:13
od foki
to martin: tezko rict . neda se rict ze by kazde lehlo a kdyz ma najeto vic tak to prezije . ten clovek to koupil nebourane a jezdil az se to jednou v brne zastavilo .

Napsal: 16.06.2006 15:19
od mar_tin
ved toho sa trochu obavam... :? zda sa mi, ze som niekde (asi na konkurencnom fore) cital, ze ak to neodide do xyz km, tak je to uz v pohode... ale mozno som cital aj take, ze odchadza okolo 130 tis... tak neviem...
ja do toho lejem aspon ako tak dobru naftu (shell alebo esso)...

Re: zase další dízl

Napsal: 16.06.2006 19:39
od hihi
foki píše:tak jsem ho mel na diagnostice , cerpadlo se asi odebralo do večných lovišt pri 78000km . nastesti nebylo ode me .
A na kolik vyjde výměna?

Napsal: 17.06.2006 22:16
od elounek
No nazdar bojím bojím!kolik koštuje oprava?Taky mám dízla zatím v pohodě ale.......Normálně mě děsíte! :(Mám najeto 132000tis! :(

Napsal: 18.06.2006 20:09
od pelen
elounek píše:No nazdar bojím bojím!kolik koštuje oprava?Taky mám dízla zatím v pohodě ale.......Normálně mě děsíte! :(Mám najeto 132000tis! :(
Musíme to brát jako určité riziko. Píše se většinou jen o těch čerpadlech, které nevydrží, o těch které vydrží se nepíše.
Životnost v počtu km je jen jeden údaj, druhý je s jakým % vadných se u té životnosti počítá, např. u životnosti ložisek je standardní hodnota 10%.

Napsal: 18.06.2006 20:50
od elounek
pelen píše:
elounek píše:No nazdar bojím bojím!kolik koštuje oprava?Taky mám dízla zatím v pohodě ale.......Normálně mě děsíte! :(Mám najeto 132000tis! :(
Musíme to brát jako určité riziko. Píše se většinou jen o těch čerpadlech, které nevydrží, o těch které vydrží se nepíše.
Životnost v počtu km je jen jeden údaj, druhý je s jakým % vadných se u té životnosti počítá, např. u životnosti ložisek je standardní hodnota 10%.
Jenže ložisko je oproti vstřikovacímu čerpadlu pakatel.Co stojí repas čerpadla nebo nové?Nemáte někdo šajn?

Napsal: 18.06.2006 21:23
od pelen

Napsal: 11.07.2006 09:45
od hami
Zdravim. Uz dlhsiu dobu sledujem toto forum, ale az tento prispevok je moj prvy.
Repasovanie cerpadla na mojom aute u firmy BOSH stalo 15.000czk. Stastie, ze to bolo v reklamacii a neplatil som to ja.

Napsal: 14.07.2006 19:32
od Ahmed
Ja se zitra dozvim, jestli to ceka i me, nebo mi jenom odesel pedal plynu. Nemuzu na nizsi rychlost, nez 5ku udrzovat rychlost, protoze to zacne vynechavat a skubat a kdyz to chvili takhle trapim, tak se rozblika kontrolka zhaveni a nejde pridat plyn, po nastartovani zase jedu treba 50km dal. Obcas se stane, ze to silne skubne i pri vetsim seslapnuti plynu, ale snad to bude tim pedalem, protoze jsem s tou poruchou ujel skoro 800km, sice ta jizda byla udesna, ale co jsem mel delat, kdyz se mi to stalo cestou na dovolenou po 50km cesty.

Napsal: 15.07.2006 20:46
od MedWed
bud v pohode... to je pedal...
priznaky stejny, a po vymene pedalu jako novy...