Stránka 7 z 26
Napsal: 27.08.2006 20:23
od Bery
Napsal: 27.08.2006 20:30
od pelen
to Beri:
Neudrzeni konstantni rychlosti muze zpusobit vydreny plynovy pedal. Aspon mi to tak rikali v servisu, kdyz WDS hlasila poruchu pedalu.
Napsal: 29.08.2006 13:14
od Bery
Pelen: vydreny plynovy pedal??? A to se prosímtě pozná jak???? Jako plynovej pedál (když ho zespodu podeberu) tak ho nadzvihnu tak o cca3 cm ale to si nemyslím že je ono. Kdybych ho měl tak vysoko tak bych si zlomil kotník!!!

Napsal: 29.08.2006 19:18
od pelen
to Beri:
Ja mam plynovy pedal jako joystick. Jsou to potenciometry, udajme 3 a vyrobene jako pro nejakou hracku. Vodiva vrstva je nanesena na folii a po ni jezdi kovovy napruzeny jezdec. Kdyz jsem rekl vydreny, tak jsem myslel vydrenou odporovou drahu. Ja nemam klasicke lanko, mam pedal napojeny na specialni zasuvku.

Napsal: 11.02.2007 16:28
od Focus-ZM
Zdravim Ja som nedzi vami focusakmi novy mam toho svojho iba 3 mesiace a teraz sa mi zacali objavovat provnake priznaky ako tu opisujete obcasne zdochnutie motora pri dobrzdovani do krizovatky a visenie otacok. Pozeral som na tu hadicku o ktorej ste pisali ale neni som si isty ci je to ona.Mam ju na obidvoch koncoch nejaku splasnutu a mozno sa tam najde aj nejaka prasklina.Poradte prenejsie ako tu hadicku pri 1,8 identifikujem?
Napsal: 11.02.2007 18:10
od Beri
Auto mám už asi 9 měsíců a zatím se mi tohle stalo asi 4x. Co jsem tak vypozoroval, tak se to většinou stalo v létě a hlavně když jsem jel trochu sportovní jízdou. Šlapal jsem tomu dost na krk, a když jsem pak dojížděl ke křižovatce, tak mi otáčky lezly nahoru. Teď jezdím normálně (i kvůli spotřebě) a už mi to dlouho neudělalo, takže je to dost zvláštní závada, kterou zatím neřeším.
to Pelen:
prosím Tě, když jsem četl tvé předešlé příspěvky, tak jsem nevěděl komu to píšeš. Psal jsi "to Beri", ale reagoval jsi na uživatele "Bery"

Napsal: 11.02.2007 19:21
od Ahmed
Napsal: 11.02.2007 19:25
od Beri
Jakto? Já svoji přezdívku všude uvádím s měkkým "i", takže to není stejná přezdívka, jako kdyby zde už byla obsazená

prostě jsme se takhle sešli

Napsal: 11.02.2007 19:29
od pelen
to Beri, Bery:
Prijmete mou omluvu, dost se pletete. Nazev firem se musi lisit vice nez v jednom pismenku, ja uz vim, proc.

Napsal: 18.03.2007 15:47
od Miro05
Nazdárek všem,
měl jsem problém, který se tady několikrát popisoval:
Všechno šlapalo o.k., ale při vyřazení a dojíždění třeba na světla s brzdou šli otáčky až pod 500, rozsvítila se kontrolka dobíjení a motor měl tendenci zdechnout. Jestliže jsem někde stál chvilku na neutrál, auto "škytalo" a otáčkoměr poskakoval někde mezi 500 a 750. Závada byla stupidní - zlomená tenká vzduchová plastová hadička, myslím že vede k palivovému filtru (viz. žlutá šipka - použil jsem obrázek, který do fóra - str. 5 - vložil
inziFocus). Jako spojku jsem provizorně použil cca. 2 cm brčka na pití (pozor plastová hadička se zdá křehká) a motor šlape jako hodiny.
Za 2 týdnu jedu na pravidelný servis, tak ji nechám vyměnit.
zlomená hadička
Napsal: 19.04.2007 11:13
od schwarzd
Ahoj, taky mám problémy s otáčkama - úplně šechny, které jsou zde popsané:
- pomalé padání při řazení 1-2-3
- držení otáček na 1500 při dojezdu na křižovateku
- spadnutí na 300 při úplném zastavení, doprovázeno častým chcípnutím
- vibrace, škytání při volnoběhu (ot. 500-700)
Dneska ráno jsem juknul na hadičku, o které píše Miro05, měl jsem ji taky zlomenou, vzduch tama nemohl vůbec jít, konce byly od sebe 3 cm daleko. Rychle jsem ji spojil kouskem brčka s radostí malého děcka, ale problémy to vyřešilo jen na 60%, přitom si myslím, že je to teď utěsněno dokonale, i když ji samozřejmě nechám vyměnit. Cestou do práce mi to (jenom) jednou chcíplo. Volal jsem do Fordu (už dříve), ale oni mě chtějí pověsit na diagnostiku, takže začínáme na 1500 Kč a to není jistý, že se na něco přijde... Při té příležitosti se chci zeptat, zda existují i jiné diagnostiky než od Forda, zda má smysl hledat jiný servis... Díky.
Napsal: 19.04.2007 15:46
od mosad
Přidám se taky k otáčkám. Na volnoběh mi ručička ukazuje podle mě cca 650 až 700 otáček. V podstatě vždycky se při stání na volnoběh drží přesně na spodní hraně druhé tenčí mezičárky mezi tlustšími čárkami označujícími 0 a 1000 otáček. Jen jednou v zimě jsem zaregistroval, že při dojíždění na křižovatku šly otáčky hodně dolu, ale nechcíp.
A ještě jedna věc. Když stojím na křižovatce, volnoběh ukazuje jak píšu a pak jen pustím brzdu a popojíždím tak začnou jít otáčky mírně nahoru - tak slabě pod tisíc když je to jen pomalinké popojetí a slabě nad tisíc když je to popojetí rychlejší. A když třeba dám neutrál ve 40 a začnu brzdit tak otáčky klesnou někam slabě nad tisíc, jak zpomaluju klesají a při zastavení spadnou na těch cca 650 až 700. Taky takového něco pozorujete - jak při dojíždění nebo popojíždění na neutrál?
Napsal: 19.04.2007 17:29
od Adler
taky se pridam ... kolik maj byt otacky stojiciho auta na volnobeh? mam to na druhe mensi carce mezi 0-1000 ...je to normalni nebo maj byt vic ...mam menene svicky rozvody a volnobezny ventil ...
Napsal: 19.04.2007 17:30
od Skubi
to mosad: taky to mám zhruba tak jak ty

Volnoběžný ventil
Napsal: 02.05.2007 16:55
od Bingi
Mám problémy s tím chcípáním při dojezdu ke křižovatce jako většina tady. Akorát nemůžu najít, nebo spíš nevím kde je volnoběžný ventil. Popište prosím někdo, nebo dejte foto. Děkuju