1.8 - volnoběžné otáčky

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Bery
Junior
Junior
Příspěvky: 305
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Bery » 27.08.2006 20:23

:oops: Mám dvoulitra a uplně stejnej problém!!! Je sranda pozorovat babičky na přechodu když mi to vysí ve 4tisících :lol: Ale jinak u fordu mi to napíchli a nejistili vubec nic až na to že jím v tu chvíli dlužím 1000kč za nic :cry: :cry: A jinde mi řekli že to bude asi (nemám šajn jak se to jmenuje) mícháto vzduch s benzínem nebo tak nějak,prostě motor nemá šajnu jestli mám plyn na podlaze nebo ho jen tak lechtám. Jo a stává se vám taky to že když chcete udržet konctantní rychlost tak vám to furt cuká?? jak si moto přidává nebo ubírá??? :?: :?:

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 27.08.2006 20:30

to Beri:
Neudrzeni konstantni rychlosti muze zpusobit vydreny plynovy pedal. Aspon mi to tak rikali v servisu, kdyz WDS hlasila poruchu pedalu.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Bery
Junior
Junior
Příspěvky: 305
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Bery » 29.08.2006 13:14

Pelen: vydreny plynovy pedal??? A to se prosímtě pozná jak???? Jako plynovej pedál (když ho zespodu podeberu) tak ho nadzvihnu tak o cca3 cm ale to si nemyslím že je ono. Kdybych ho měl tak vysoko tak bych si zlomil kotník!!! :wink:
Fíkus 2.0 :) 16v :) 130Ps ( momentálně trochu přidřenej motor,tak to moc nejede:( )
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 29.08.2006 19:18

to Beri:
Ja mam plynovy pedal jako joystick. Jsou to potenciometry, udajme 3 a vyrobene jako pro nejakou hracku. Vodiva vrstva je nanesena na folii a po ni jezdi kovovy napruzeny jezdec. Kdyz jsem rekl vydreny, tak jsem myslel vydrenou odporovou drahu. Ja nemam klasicke lanko, mam pedal napojeny na specialni zasuvku. :lol: :lol: :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Focus-ZM
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nemčinany-SR

Příspěvek od Focus-ZM » 11.02.2007 16:28

Zdravim Ja som nedzi vami focusakmi novy mam toho svojho iba 3 mesiace a teraz sa mi zacali objavovat provnake priznaky ako tu opisujete obcasne zdochnutie motora pri dobrzdovani do krizovatky a visenie otacok. Pozeral som na tu hadicku o ktorej ste pisali ale neni som si isty ci je to ona.Mam ju na obidvoch koncoch nejaku splasnutu a mozno sa tam najde aj nejaka prasklina.Poradte prenejsie ako tu hadicku pri 1,8 identifikujem?
Ford Focus 1,8 16V Zetec 85KW r.v 98
Obrázek

Uživatelský avatar
Beri
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Česká Lípa / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Beri » 11.02.2007 18:10

Auto mám už asi 9 měsíců a zatím se mi tohle stalo asi 4x. Co jsem tak vypozoroval, tak se to většinou stalo v létě a hlavně když jsem jel trochu sportovní jízdou. Šlapal jsem tomu dost na krk, a když jsem pak dojížděl ke křižovatce, tak mi otáčky lezly nahoru. Teď jezdím normálně (i kvůli spotřebě) a už mi to dlouho neudělalo, takže je to dost zvláštní závada, kterou zatím neřeším.

to Pelen:
prosím Tě, když jsem četl tvé předešlé příspěvky, tak jsem nevěděl komu to píšeš. Psal jsi "to Beri", ale reagoval jsi na uživatele "Bery" :wink:
Ford Focus 1.8 16V Ghia, 1999, combi
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 11.02.2007 19:21

Ja jsem si vas taky chvili pletl... To je taky napad mit stejne prezdivky :D :lol: 8)
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Beri
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Česká Lípa / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Beri » 11.02.2007 19:25

Jakto? Já svoji přezdívku všude uvádím s měkkým "i", takže to není stejná přezdívka, jako kdyby zde už byla obsazená :wink: prostě jsme se takhle sešli :D
Ford Focus 1.8 16V Ghia, 1999, combi
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 11.02.2007 19:29

to Beri, Bery:
Prijmete mou omluvu, dost se pletete. Nazev firem se musi lisit vice nez v jednom pismenku, ja uz vim, proc. :cry:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Miro05
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Miro05 » 18.03.2007 15:47

Nazdárek všem,
měl jsem problém, který se tady několikrát popisoval:
Všechno šlapalo o.k., ale při vyřazení a dojíždění třeba na světla s brzdou šli otáčky až pod 500, rozsvítila se kontrolka dobíjení a motor měl tendenci zdechnout. Jestliže jsem někde stál chvilku na neutrál, auto "škytalo" a otáčkoměr poskakoval někde mezi 500 a 750. Závada byla stupidní - zlomená tenká vzduchová plastová hadička, myslím že vede k palivovému filtru (viz. žlutá šipka - použil jsem obrázek, který do fóra - str. 5 - vložil inziFocus). Jako spojku jsem provizorně použil cca. 2 cm brčka na pití (pozor plastová hadička se zdá křehká) a motor šlape jako hodiny. :)
Za 2 týdnu jedu na pravidelný servis, tak ji nechám vyměnit.
Přílohy
hadicka.jpg
hadicka.jpg (57.15 KiB) Zobrazeno 4165 x
Ford Mondeo 2.2 TDCi Titanium 114kW, 2006, Kombi

Uživatelský avatar
schwarzd
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 02.02.2008 03:18

zlomená hadička

Příspěvek od schwarzd » 19.04.2007 11:13

Ahoj, taky mám problémy s otáčkama - úplně šechny, které jsou zde popsané:
- pomalé padání při řazení 1-2-3
- držení otáček na 1500 při dojezdu na křižovateku
- spadnutí na 300 při úplném zastavení, doprovázeno častým chcípnutím
- vibrace, škytání při volnoběhu (ot. 500-700)

Dneska ráno jsem juknul na hadičku, o které píše Miro05, měl jsem ji taky zlomenou, vzduch tama nemohl vůbec jít, konce byly od sebe 3 cm daleko. Rychle jsem ji spojil kouskem brčka s radostí malého děcka, ale problémy to vyřešilo jen na 60%, přitom si myslím, že je to teď utěsněno dokonale, i když ji samozřejmě nechám vyměnit. Cestou do práce mi to (jenom) jednou chcíplo. Volal jsem do Fordu (už dříve), ale oni mě chtějí pověsit na diagnostiku, takže začínáme na 1500 Kč a to není jistý, že se na něco přijde... Při té příležitosti se chci zeptat, zda existují i jiné diagnostiky než od Forda, zda má smysl hledat jiný servis... Díky.
Ford Focus 1.8 Ghia notchback 1999

Uživatelský avatar
mosad
Junior
Junior
Příspěvky: 347
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od mosad » 19.04.2007 15:46

Přidám se taky k otáčkám. Na volnoběh mi ručička ukazuje podle mě cca 650 až 700 otáček. V podstatě vždycky se při stání na volnoběh drží přesně na spodní hraně druhé tenčí mezičárky mezi tlustšími čárkami označujícími 0 a 1000 otáček. Jen jednou v zimě jsem zaregistroval, že při dojíždění na křižovatku šly otáčky hodně dolu, ale nechcíp.
A ještě jedna věc. Když stojím na křižovatce, volnoběh ukazuje jak píšu a pak jen pustím brzdu a popojíždím tak začnou jít otáčky mírně nahoru - tak slabě pod tisíc když je to jen pomalinké popojetí a slabě nad tisíc když je to popojetí rychlejší. A když třeba dám neutrál ve 40 a začnu brzdit tak otáčky klesnou někam slabě nad tisíc, jak zpomaluju klesají a při zastavení spadnou na těch cca 650 až 700. Taky takového něco pozorujete - jak při dojíždění nebo popojíždění na neutrál?
Ford Focus kombi GHIA, 1,6 ZETEC SE (100k), r.v. 02/2000, moondust silver
Obrázek
Ford Fiesta Flair, 1.3, 44kW, r.v. 03/1998, červená

Uživatelský avatar
Adler
Nováček
Nováček
Příspěvky: 42
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Adler » 19.04.2007 17:29

taky se pridam ... kolik maj byt otacky stojiciho auta na volnobeh? mam to na druhe mensi carce mezi 0-1000 ...je to normalni nebo maj byt vic ...mam menene svicky rozvody a volnobezny ventil ...
Ford Focus 1,6i16V Ghia
Obrázek

Uživatelský avatar
Skubi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 11856
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skubi » 19.04.2007 17:30

to mosad: taky to mám zhruba tak jak ty :wink:
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Obrázek
Obrázek
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Uživatelský avatar
Bingi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Volnoběžný ventil

Příspěvek od Bingi » 02.05.2007 16:55

Mám problémy s tím chcípáním při dojezdu ke křižovatce jako většina tady. Akorát nemůžu najít, nebo spíš nevím kde je volnoběžný ventil. Popište prosím někdo, nebo dejte foto. Děkuju

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti