Stránka 7 z 202

Napsal: 02.11.2007 11:00
od akumulator
Podle me se to dela porad. Odtrh 0.7mm je pro LPG vhodnejsi, benzinu to nevadi...

A v cem by podle tebe mel byt rozdil? Drivejsi systemy (podtlak) foukali plyn do sani. Nove systemy (sekvent) taky foukaji plyn do sani - jen to delaji presneji a sofistikovaneji pomoci ctyr vstrikovacu.

Podtlak fungoval tak, ze tim jak v sacim potrubi vznikl podtlak, tak ten pohnul s membranou v reduktoru a nasal urcite mnozstvi plynu do valcu. Tim ze se to nedavkovalo pro kazdy valec zvlast, dochazelo obcas ke zpetnym zaslehum, kdy palivo zhorelo v sacim potrubi. Bylo-li sani z plastu, tak se roztrhlo. Tomu se zabranovalo protizaslehovou klapkou...

U sekventu je navic vstrikovaci lista, neco jako commonrail u dieslu. V liste je neustale dostatek plynu a jednotlive vstrikovace plyn davkuji opet do sani - nicmene tentokrat pro kazdy valec zvlast, dudiz ke zpetnym zaslehum uz nedochazi ani dochazet nemuze. Davkovani je presnejsi, rizene elektronicky, da se lip seridit, tot ale vse.

Zapaleni a horeni plynu ve valcich je porad stejne - plyn smichany se vzduchem. A tehle smesi holt vic vyhovuje odtrh 0.7mm... Pokud mas odtrh normalni jezdit to bude taky, tohle je ale lepsi...

Napsal: 02.11.2007 11:19
od Wolf2
to akumulator : nebudu ti vyvracet tvoje informace ,ale já mám úplně odlišné než máš ty. :wink: :wink:

Napsal: 02.11.2007 11:29
od akumulator
Tak se s nama podel, treba mas pravdu... ;-)

Napsal: 02.11.2007 12:31
od Vankart
Wolf2 píše:to Vankart : to myslíš vážně s tím sklepáváním odtrhu na svíčkách ?????? To se dělalo u starých systému LPG (tzv. před klapku ),u nových systému kde jsou vstřikovače se to určitě nedělá :wink:
Já skutečně nevím,jestli se to má dělat nebo nemá,ale pokaždé co jedu na výměnu k plynařovi odtrh na svíčkách podle měrky sklepne s odůvodněním,že je to kvuli plynu,že to lépe pálí.

Napsal: 02.11.2007 20:55
od hanyz
mám ujeto na LPG 150 000 km na mitsubishi, a 52 000 km na fofo - a svíčky nebyly nikdy nijak upravované 8O . Jo podotýkám že mitsina žádné flashlube neměla a hoši to jezdilo fifty fifty. Ale už jsem to začal schánět :) jsem někde na ceně 1600,-

Napsal: 02.11.2007 20:57
od hanyz
for akumulator,
prosim te kolik jsi dával za systém, jen tak ze zvědavosti jak to je s cenama.

Napsal: 02.11.2007 20:58
od jamaka
Takto sa spytam mate tam origo sviecky povodne, alebo zmenene na sviecky urcene pre LPG? AYFS 22FPM1

Napsal: 03.11.2007 07:44
od berry
Zdar pánové, pro ty co ovládají němčinu, objevil jsem stránky, (viz odkaz), kde je seznam motorů i ford, které mají ventily vyrobeny z méně odolného materiálu. U těchto typů by použití flashlube by bylo více než žádoucí. Mám pocit, že 1.8 od r.99 to už nepotřebují, také jsem se na možnost FL u Fedora při montáži LPG informoval, mají seznam motorů přímo od Forda a prý to montují jen do 1.6. Pravdou asi je, že když si to někdo nechá namontovat do 1.8, nic tím nepokazí. Není to ale nutné, snad jen pro dobrý pocit.

Jinak se systémem Landi Renzo jsem spokojen, pro ty, co nechtějí experimentovat a chtějí spolehlivost, mohu doporučit.

zdraví Berry





http://wiki22.parsimony.net/cgi-bin/wik ... cheMotoren :)

Napsal: 03.11.2007 18:03
od akumulator
hanyz: ja mam ujeto 190tis km na LPG a dycky mi v servisu odtrh serizovali. Dokonce i ted ve Fedoru, dyz jsem predelaval Focuse. Fedor se montazi a serizovanim LPG zivi od roku 1994, predpokladam, ze za tech 13let uz nejake zkusenosti maji...

Kazdopadne nikdo netvrdi, ze pokud se odtrh neupravi, ze auto na LPG nepojede. Pojede, ale se serizenym odtrhem to na LPG pali lip. S neserizenym to zase pali lip na benzin. Ted je otazka v jakem pomeru jezdis. Esli fifty fifty jak pises, tak pak je to asi fuk. Ja jezdim z 99% na LPG...

Me by spis zajimal nazor/zkusenost Wolfa2, proc se odtrh serizoval na podtlaku a na sekventu uz ne. Nerikam ze mam pravdu, hlasam to co mi do hlavy nacpali borci v servisu... Tohle je otevrena diskuse, bude dobre tu slyset i jiny nazor. Nicmene me zajima spise PROC, nez to, ze na neserizenych to taky jezdi apod... To moc argumenty nejsou...

Jinac u Fedoru me LandiRenzo stalo 33850, vcetne toroidu a ukazatele...

Napsal: 03.11.2007 18:14
od akumulator
Jinac prikladam fotky montaze systemu LandiRenzo na Ford Focus combi 1.6i ZETEC-SE, rv.2000. Montaz provedla Prostejovska firma FEDOR AUTO.

Napsal: 03.11.2007 18:18
od akumulator
Dalsi fotoz...

Napsal: 03.11.2007 18:24
od akumulator
Dalsi fotoz...

Napsal: 03.11.2007 18:25
od akumulator
Dalsi fotoz...

Napsal: 03.11.2007 19:47
od Zdenekold
Díky za perfektní dokumentaci. Feldu mi dělal taky Fedor a je pravda, že montáž má solidní. Jenom se začínají množit hlasy, že jeho firma expanduje a aby uživil přibývající zaměstnance, tak začíná být při opravách dost drahý. Já jsem bohužel také u něho zažil 1 případ, kdy mi nenavrhnul nejlepší řešení pro mě, ale hlavně pro sebe. Nebylo to možná vyloženě úmyslně, sám asi nepředpokládal, že budou potíže, nicméně byly. A dost se mi to potom podražilo. Jenže potom jsem v Prostějově narazil ještě na většího zmetka a dnes bych šel zase pokorně k Fedorovi.
Tož asi tolik.

Napsal: 03.11.2007 19:58
od Wolf2
to akumulator ,co to tam máš namontovaný za monstrum :lol: :lol: :lol:
Nezlob se na mne ,ale je to strašný ,samá hadička ,lišta a td :lol: :lol:
zítra nafotím moji přestavbu ,ale tohle (takovou směs hadiček a td) tam nenajdeš :lol:
máš to tam jako tu pražskou chobotnici :lol: