Stránka 7 z 45

Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW

Napsal: 06.09.2014 10:28
od Wolodyjowsski
zdenyvm píše:Chlapi, je normální že tato chyba nerozsvítí MIL? Podle výpisu chyby z ELMconfig to vypadá na přerušovanou závadu, která se objeví jen někdy (možná jednou). Co si o tom myslíte? Turbo je nové (repas). Když ji smažu, je po čase zpátky... MIL kontrolka funguje jinak funguje.
P0234.jpg

MIL kontrolku rozsvěcují jen chyby související s řízením emisí (vadná lambda, vadný vstřikovač apod.)

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Napsal: 08.09.2014 21:47
od jocha
ZaQik píše:... a nevrtal ses v parametrech?
Nevrtal. Neumím to, tak to raději nedělám.
Nevíte někdo, kolik by stála originál nová přístrojová deska pro FF II? Orientačně.
Díky.

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Napsal: 09.09.2014 08:55
od ZaQik
1500 vrakoviste ... + pripadnych 500 na stoceni km + 500 naprogramovani do auta (vcetne klicu) ... vse garaznicke ceny, original ford je v souctu asi 7x tolik

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Napsal: 10.09.2014 20:30
od HelCid
Ahoj, prosím o radu..mám 1.6 TDci 66Kw rv. 2oo6, na diagnostice byly zjištěny následující:
P0487, P0488, P2141
jedna o EGR ventil???
Na jízdních vlastnostech auta nepozoruji žádné neobvykle věci, žadné cukání, vyšší spotřeba, nic,.. jede tak, jako před tím, než se mi rozsvítila kontrolka.

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Napsal: 10.09.2014 20:34
od ZaQik
P0487 EGR Throttle Position Control Circuit
P0488 EGR Throttle Position Control Range/Performance
P2141 Exhaust Gas Recirculation Throttle Control Circuit Low

vse EGR

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Napsal: 10.09.2014 20:36
od viduka55
P0487, P0488, P2141 - ano vse se tyka EGR ventilu

Edit: Zaqik byl rychlejsi

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Napsal: 10.09.2014 20:38
od HelCid
Juu díky moc za rychlou odpověď :) V tom servisu kde jsem byla fakt machři, tvrdili mi že je to úplně něco jiného, tak tam už nikdy.

Chybový kod p007f

Napsal: 19.09.2014 16:08
od Martin58813
Prosím o radu s tímto kodem, který mi diagnostika píše a nejde vymazat. Dle seznamu kodu má název Charge Air Cooler Temperature Sensor - Snímač teploty plnicího vzduchu, tak mě napadá čidlo na sacím potrubí, nebo u intercooleru, ale když tato čidla diagnostikuju, tak vypadají v pořádku. Nechce se mi čidla měnit pokus - omyl. Jedná se o motor tddi 2001.

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Napsal: 22.09.2014 18:57
od Mishel
zdravím lidičky, taky mám následující chyby P0488 a P1241. Vím, že se jedná něco s EGR ventilem, dá se ale přesněji určit co? Dál mi to píše, že auto není připraveno na test emisí. Můžou chyby souviset se špatně nebo dlouho nevypáleným DPF filtrem? Díky

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Napsal: 22.09.2014 19:01
od ZaQik
EGR neni DPF ... to ma vlastni chyby

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Napsal: 03.11.2014 09:10
od vita_k
Kde najdu spinac spojky? nasel jsem u sebe P0704. Ale tempomat funguje bez problemu, pokud vim.

http://engine-codes.com/p0704_ford.html

Hm, tak jsem nasel: "Brzdovy spinac je na konzole nad pedalmy hned vedla spinaca spojky."
Tak ja se tam podivam, ani mi nenadavejte, ze jsem nehledal :)

Re: Diagnostika - vyčtené chyby

Napsal: 03.11.2014 09:12
od ZaQik
na spojkovem pedalu

Po vymene baterieb U0073 a U0146

Napsal: 10.11.2014 23:22
od spa
Po vymene baterie mi hlasi tieto chyby aj ked ich zmazem>
U0073
U0416

Mam ich brat nejak vazne, alebo to ani neriesit ?

Diik

Re: Po vymene baterie

Napsal: 11.11.2014 07:06
od ZaQik
v ABSku? neco je nekde spatne, resil bych to

Re: Po vymene baterie

Napsal: 11.11.2014 08:56
od spa
da sa to na diagnostike nejak zistit kde presne alebo to postupne rozoberat a skusat,

DIK