startování studeného motoru 2.0 TDCi

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od V12 » 30.12.2014 19:58

Mr.Zdenda píše:By mě zajímalo, kolik mi v AAA nabídnou
Zacnu na 5 tisic po telefone, na placi po prvom omrknuti 4 tisic, po dokladnej kontrole na dielni cca 3 tisicky, samozrejme EUR.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Mr.Zdenda » 31.12.2014 10:09

dneska ráno krevety
http://youtu.be/SE5WWZAgYzQ
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Mr.Zdenda » 14.01.2015 06:50

tak po cca 10ti dnech stání v mrazech a následném oteplení včera na PP 9 C a natočil jsem to asi až na 5x - stále stejná situace.. Pak to samozřejmě už bylo v pořádku :wallbash:
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Příspěvek od Nonid » 14.01.2015 07:59

V12: Nedavno jsem jel starsi dodavkou s 2.5TD od Fiatu. Na budikach 758k, interier nechutnej, zvenci zrezly... Ale ten motor kurva tahl jak za mlada!
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Mr.Zdenda » 14.01.2015 14:20

Já si nestěžuju na tah, jenom na starty, ku*va chci moc od 8 let starýho auta ? :D
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od V12 » 15.01.2015 13:48

Ale ano, chces privela. Ale nie od 8 let staryho auta, ale od dolietanych kachiel :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Mr.Zdenda » 15.01.2015 16:56

Výhledově půjde do světa.. má někdo zájem :-D ?
a přivezu si domu jiný kachle :roll: :bebng:
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od V12 » 19.01.2015 11:22

Zdenda :
:dih:

Nonid :
Jj, fiati 2.5TD bol neznicitelny. Rovnako ako mercedesacky, ci povodny 1.9SDI od vaginistov.
Kolega mal Cromu 2.5TD. Na budikoch cez 700k, bohvie, kolko to malo zmotanych. Na tom aute uz nefungovalo nic okrem motora. Ten siel vyborne. Ked mu zacalo tiect cerpadlo - nechal za par supov pretesnit. Jediny drahy problem bol so starterom, aj to nakoniec vyriesil cez vrakac. Auto v klinicikej smrti od hrdze este dokazal predat nejakym vyrastkom.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Mr.Zdenda » 20.04.2015 11:03

1.2 TSI je doma, jsem zvědavej na zimní starty :-))))
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od V12 » 20.04.2015 14:04

Sup sup chip na 103kW a mozes rozhanat EkoBurty 1.0 92kW :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
finsa
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 659
Registrován: 22.01.2013 13:58
Bydliště: KönigGratz

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od finsa » 20.04.2015 14:38

Rapid 1.2 63 Kw? Tu čest jsem měl jednou a tak ošizený auto jsem do té doby neviděl, dveřma jako ze stodvácy počínaje, přes naprosto příšerný audio a palubku až po podvozek kterej seděl asi jako felicie. O tom 1.2 TSI nemluvě, v nizkých otáčkách to ještě nejelo a ve vysokách už zase taky ne.

Nechci ti to pomlouvat ale minimálně jízdníma vlastnostma a pohodlím jsi si dost pohoršil :roll:
FF II FL 1.6 16V kombi Panther Black
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.

Obrázek

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Mr.Zdenda » 20.04.2015 22:13

Chlapi, pomlouvejte si co chcete, pro mě je to nový auto a jsem rád, že jsem do toho šel. Na pohodlí si člověk rychle zvykne a na normální ježdění a na to abych jezdil 150 po dálnicích mi to taky stačí. Se 100kW co jsem měl se to nedá srovnat, o tom žádná. Nicméně když jsem si spočítal, co mě stojí ojetý diesel na těch mojich 18tis km za rok, tak operativní leasing za cenu pro interního zaměstnance nebylo co řešit. :Dancer:
Tím pádem nebudu řešit ani servis... jen lít benál do nádrže a náplň do ostřikovačů. A za rok to dám pryč a vezmu si zase něco jiného nového.
Nevím, co ti na tom přišlo ošizené, minimálně přihrádky na 1.5l láhve jsem ve focusu marně hledal. :Dancer:
Auta jsem se zbavil v pravou chvíli, než bych do něj začal sypat prachy. :dih:
Jinak co se týče audia, nevím čím jsi hrál, já měl ve fofo travelpilot a v rapidu mám swing cd/mp3 rádio je krásný a hraje to hezky a třeba možnost seřídit si kromě výšek a basů i středy ve fofo taky nebylo. Maxidot je taky o něčem jiným, než ten hnusně zeleně podsvícenej displej u kterého v chladnějším počasí nevíš, co to ukazuje..A navíc kromě toho že to tam je mnoho různých vychytávek to je v češtině. :D
Naposledy upravil(a) Mr.Zdenda dne 21.04.2015 07:07, celkem upraveno 1 x.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5726
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Stanley_vy » 20.04.2015 22:31

A škrabku po víčkem nádrže máš? bez toho bych si vůbec nedovedl představit vyjet... :mrgreen:

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13485
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od stano. » 20.04.2015 23:15

Mr.Zdenda píše:Nevím, co ti na tom přišlo ošizené, minimálně přihrádky na 1.5l láhve jsem ve focusu marně hledal. :Dancer:
Rozmyslam preco je tato vec stale ospevovana v testoch od ceskych a slovenskych novinarov (podobne ako ta debilna skrabka). Neviem, ci si dotycni nevsimli, ze era Skody 100/110/120 skoncila a netreba v kopcoch mat po ruke vodu na doliatie do chladica. Alebo zeby nie? :hah:

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi

Příspěvek od Mr.Zdenda » 21.04.2015 07:05

Stanley_vy píše:A škrabku po víčkem nádrže máš? bez toho bych si vůbec nedovedl představit vyjet... :mrgreen:
samozřejmě, vy závistivci :lol:
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti