Zacnu na 5 tisic po telefone, na placi po prvom omrknuti 4 tisic, po dokladnej kontrole na dielni cca 3 tisicky, samozrejme EUR.Mr.Zdenda píše:By mě zajímalo, kolik mi v AAA nabídnou
startování studeného motoru 2.0 TDCi
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
dneska ráno krevety
http://youtu.be/SE5WWZAgYzQ
http://youtu.be/SE5WWZAgYzQ
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
tak po cca 10ti dnech stání v mrazech a následném oteplení včera na PP 9 C a natočil jsem to asi až na 5x - stále stejná situace.. Pak to samozřejmě už bylo v pořádku 

2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
V12: Nedavno jsem jel starsi dodavkou s 2.5TD od Fiatu. Na budikach 758k, interier nechutnej, zvenci zrezly... Ale ten motor kurva tahl jak za mlada!
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Já si nestěžuju na tah, jenom na starty, ku*va chci moc od 8 let starýho auta ? 

2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Ale ano, chces privela. Ale nie od 8 let staryho auta, ale od dolietanych kachiel 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Výhledově půjde do světa.. má někdo zájem
?
a přivezu si domu jiný kachle


a přivezu si domu jiný kachle


2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Zdenda :

Nonid :
Jj, fiati 2.5TD bol neznicitelny. Rovnako ako mercedesacky, ci povodny 1.9SDI od vaginistov.
Kolega mal Cromu 2.5TD. Na budikoch cez 700k, bohvie, kolko to malo zmotanych. Na tom aute uz nefungovalo nic okrem motora. Ten siel vyborne. Ked mu zacalo tiect cerpadlo - nechal za par supov pretesnit. Jediny drahy problem bol so starterom, aj to nakoniec vyriesil cez vrakac. Auto v klinicikej smrti od hrdze este dokazal predat nejakym vyrastkom.

Nonid :
Jj, fiati 2.5TD bol neznicitelny. Rovnako ako mercedesacky, ci povodny 1.9SDI od vaginistov.
Kolega mal Cromu 2.5TD. Na budikoch cez 700k, bohvie, kolko to malo zmotanych. Na tom aute uz nefungovalo nic okrem motora. Ten siel vyborne. Ked mu zacalo tiect cerpadlo - nechal za par supov pretesnit. Jediny drahy problem bol so starterom, aj to nakoniec vyriesil cez vrakac. Auto v klinicikej smrti od hrdze este dokazal predat nejakym vyrastkom.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
1.2 TSI je doma, jsem zvědavej na zimní starty
)))

2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Sup sup chip na 103kW a mozes rozhanat EkoBurty 1.0 92kW 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- finsa
- Pokročilý
- Příspěvky: 659
- Registrován: 22.01.2013 13:58
- Bydliště: KönigGratz
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Rapid 1.2 63 Kw? Tu čest jsem měl jednou a tak ošizený auto jsem do té doby neviděl, dveřma jako ze stodvácy počínaje, přes naprosto příšerný audio a palubku až po podvozek kterej seděl asi jako felicie. O tom 1.2 TSI nemluvě, v nizkých otáčkách to ještě nejelo a ve vysokách už zase taky ne.
Nechci ti to pomlouvat ale minimálně jízdníma vlastnostma a pohodlím jsi si dost pohoršil
Nechci ti to pomlouvat ale minimálně jízdníma vlastnostma a pohodlím jsi si dost pohoršil

FF II FL 1.6 16V kombi Panther Black
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.

Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.

- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Chlapi, pomlouvejte si co chcete, pro mě je to nový auto a jsem rád, že jsem do toho šel. Na pohodlí si člověk rychle zvykne a na normální ježdění a na to abych jezdil 150 po dálnicích mi to taky stačí. Se 100kW co jsem měl se to nedá srovnat, o tom žádná. Nicméně když jsem si spočítal, co mě stojí ojetý diesel na těch mojich 18tis km za rok, tak operativní leasing za cenu pro interního zaměstnance nebylo co řešit.
Tím pádem nebudu řešit ani servis... jen lít benál do nádrže a náplň do ostřikovačů. A za rok to dám pryč a vezmu si zase něco jiného nového.
Nevím, co ti na tom přišlo ošizené, minimálně přihrádky na 1.5l láhve jsem ve focusu marně hledal.
Auta jsem se zbavil v pravou chvíli, než bych do něj začal sypat prachy.
Jinak co se týče audia, nevím čím jsi hrál, já měl ve fofo travelpilot a v rapidu mám swing cd/mp3 rádio je krásný a hraje to hezky a třeba možnost seřídit si kromě výšek a basů i středy ve fofo taky nebylo. Maxidot je taky o něčem jiným, než ten hnusně zeleně podsvícenej displej u kterého v chladnějším počasí nevíš, co to ukazuje..A navíc kromě toho že to tam je mnoho různých vychytávek to je v češtině.

Tím pádem nebudu řešit ani servis... jen lít benál do nádrže a náplň do ostřikovačů. A za rok to dám pryč a vezmu si zase něco jiného nového.
Nevím, co ti na tom přišlo ošizené, minimálně přihrádky na 1.5l láhve jsem ve focusu marně hledal.

Auta jsem se zbavil v pravou chvíli, než bych do něj začal sypat prachy.

Jinak co se týče audia, nevím čím jsi hrál, já měl ve fofo travelpilot a v rapidu mám swing cd/mp3 rádio je krásný a hraje to hezky a třeba možnost seřídit si kromě výšek a basů i středy ve fofo taky nebylo. Maxidot je taky o něčem jiným, než ten hnusně zeleně podsvícenej displej u kterého v chladnějším počasí nevíš, co to ukazuje..A navíc kromě toho že to tam je mnoho různých vychytávek to je v češtině.

Naposledy upravil(a) Mr.Zdenda dne 21.04.2015 07:07, celkem upraveno 1 x.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5726
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
A škrabku po víčkem nádrže máš? bez toho bych si vůbec nedovedl představit vyjet... 

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13485
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
Rozmyslam preco je tato vec stale ospevovana v testoch od ceskych a slovenskych novinarov (podobne ako ta debilna skrabka). Neviem, ci si dotycni nevsimli, ze era Skody 100/110/120 skoncila a netreba v kopcoch mat po ruke vodu na doliatie do chladica. Alebo zeby nie?Mr.Zdenda píše:Nevím, co ti na tom přišlo ošizené, minimálně přihrádky na 1.5l láhve jsem ve focusu marně hledal.![]()

- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: startování studeného motoru 2.0 TDCi
samozřejmě, vy závistivciStanley_vy píše:A škrabku po víčkem nádrže máš? bez toho bych si vůbec nedovedl představit vyjet...

2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti