Stránka 7 z 74

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 22.11.2012 16:55
od Marod22
wilder mohol by si vložiť aj tak..neboj, nebudeme sa ti smiať že ti nehúka turbo :mrgreen:
Inak ja mám 66kw a myslím, že ho je počuť..mám ho na prvej strane ako otvárací ceremoniál :mrgreen:

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 22.11.2012 20:48
od vita_k
to je fakt. Asi prvni 66kW co takto slysim. U 80kW je to celkem bezna vec.

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 22.11.2012 21:36
od Sagic
Panove, dneska jsem potkal sveho dvorniho elektrikare, ktery ma BMW 3 uz nejaky ten patek stary a klidne by se mohl zucastnit taky :) A asi 3 peugeoty ktery na tom jsou stejne jako my :wink:

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 22.11.2012 21:39
od vita_k
Ja je vsechny trumfnu, jen pockejte az se mi to nahraje na youtube :)

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 22.11.2012 22:34
od vita_k
vita_k píše:Ja je vsechny trumfnu, jen pockejte az se mi to nahraje na youtube :)
houkani je daleko silnejsi, kdyz je sundany kryt motoru a dekl nahore. Ale bude az v dalsim dile naseho serialu.

ted jsem si jeste podle jednoho neverejneho videa delal srovnani s p. Wilderem a jsem presne tam kde byl on na videu ze 3 strany :)
Myslim, ze nakonec vyhraju. :gott:

skoda, ze ten zvuk neni nic moc. Je tam jakysi procesing zvuku, kdyz se zvysi hlasitost. Dela to fotak...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=71MbRjfxiws[/youtube]

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 23.11.2012 07:16
od smoula
Koukám, že všichni za studena vytáčíte motor až k hranici 3tis otáček. Je to bezpečný? Jakmile nastartuju, tak motor nevytáčím přes 2tis otáček, dokavad se jakž takž nezahřeje a děsím se jakékoliv silnější akcelerace abych neoddělal turbo a motor :D
Díky za info

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 23.11.2012 08:02
od vita_k
u mě to nebylo úplně studený i když teploměr ukazuje skoro 0. navíc teplotní pecku to dostává až při zatížení. takhle na volnobeh podle mě moc ne.

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 23.11.2012 08:08
od Marod22
Ináč toto napadlo aj mňa, že či ho takto nedokončím, ale snažím sa neísť nad 2500 ot. Ale asi by som z toho takú katastrofu nerobil pri kvalite dnešných olejov.

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 23.11.2012 09:03
od Sagic
Studeny motor do 2500 radit na 2000 treba na 1 a 2 tak to padne az k volnobeznym, takze kdyz me z motoru nevypadne turbo tak si pro zmenu muzu jit sebrat na silnici zbytky dvouhmoty.

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 23.11.2012 09:08
od smoula
zlatej benzín! :roll: :D

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 23.11.2012 09:12
od lucky.jack
Jde o to se s nafťákem naučit jezdit. Do 2500ot/min úplně v pohodě. Když je ohřáto klidně i víc. Měním olej po 7-8000km páč jezdím převážně město. Ale to už se to začíná stáčet jinam než k původnímu názvu tématu...takže OT.

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 23.11.2012 09:19
od Marod22
Sagic, pokiaľ viem, tak dvojhmote nejak extra neškodí radenie na 2000 pri nízkych prevodoch. Dvojhmota hlavne trpí pri podtáčaní na vyšších prevodoch.

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 23.11.2012 09:30
od V12
Dvojhmote vadi hlavne podtocenie pod volnobezne otacky motora, ked motor uz chce chcipnut, ale pohanaju ho kolesa. Na to skratka dvojhmota nie je ani zvyknuta, ani stavana. Takze jazdenie na 1500 otackach, kde diesel zacina zatahovat je uplne bezproblemova vec. Preco potom eko ukazovatele v modernych autach radia vyssi prevod tak, ze po preradeni padaju otacky k 1100 az 1200 :?: A o dvojspojkovych automatoch ani nehovorim.

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 23.11.2012 12:22
od Radekjo
smoula píše:Koukám, že všichni za studena vytáčíte motor až k hranici 3tis otáček. Je to bezpečný? Jakmile nastartuju, tak motor nevytáčím přes 2tis otáček, dokavad se jakž takž nezahřeje a děsím se jakékoliv silnější akcelerace abych neoddělal turbo a motor :D
Díky za info
Není problém udržet šedesátku na budíku i po sto kilometrech :hah:
Mě teplo nevadí a pokud mám topení na plné kule a fukar taktéž tak rafika teploměru má co dělat aby se zvedla.
Reaguji jen na to že motor který je po zátěži na devadesát stupňů nemusí vlastně ani nemůže ukazovat po pár minutách nečinosti devadesát stupňů. Minuty ber s rezervou. Deset nebo dvacet.
Jádro věci: to že mám na budíku šedesát stupňů (minimum ukazatele) neznamená že motor huntuji :cooler:

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Napsal: 23.11.2012 18:42
od V12
vita_k :
Naaadhernyyy zvuk. Presne takto kvililo aj moje turbo. Po demontazi hadice do IC verdikt jasny - bolo v kybli. To iste sluzobny voz. Presne ten isty zvuk, len este zretelnejsi a hlasnejsi. Vysledok kontroly rovnaky - turbo pridrete na lozisku, ktore si to odnieslo a velka radialna vola, kolizia rotora kompresora so skrinou s naslednym repasom vsetkeho okrem skrine. A po 3000 km huka znova. Vcera som s tym bol v Budapesti, bal som sa, ci ma este dovezie domov. Pred jazdou doliatie oleja na max, po jazde cca 380km dohromady (s priemernou spotrebou 5.3/100, minule iba 5.295/100 - kua co sa stalo ???) je olej v polovici medzi ryskami. Auto ide o 2 tyzdne do drazby (kto ho chce ?), dnes som videl naseho buduceho tatosa -kombajn OII 1.9 TDI PD 77kW :hhura: