Alternátor diesel FF2
-
- Nováček
- Příspěvky: 59
- Registrován: 23.08.2010 18:07
Re: Alternátor diesel
Dávam výsledok aby téma nezostala otvorená. Na 1,6TDCi 80kW je možné bez problémov dať silnejší alternátor. Pasuje tam presne a s riadiacou jednotkou si to tiež bez problémov rozumie.
Ford S-Max r.v. 2009 Titianium, 1,8TDCi 92kW
Bol:
Ford Focus II r.v. 2006 1,6TDCi 80kW, odstránený DPF
Bol:
Ford Focus II r.v. 2006 1,6TDCi 80kW, odstránený DPF
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24546
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Alternátor diesel
v PCM je potreba nastavit spravnou hodnotu alternatoru, jinak neni spravne vyuzivan
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 59
- Registrován: 23.08.2010 18:07
Re: Alternátor diesel
Vďaka za info. Vidím že sa to dá zmeniť aj cez ELMConfig, tak sa na to pozriem. Zatiaľ mi je to však jedno - väčší prúd nemám ako využiť. 150A som kúpil hlavne z dôvodu, že bol lacnejší ako 120A (a pre možnosť dať tam v budúcnosti PTC).
Ford S-Max r.v. 2009 Titianium, 1,8TDCi 92kW
Bol:
Ford Focus II r.v. 2006 1,6TDCi 80kW, odstránený DPF
Bol:
Ford Focus II r.v. 2006 1,6TDCi 80kW, odstránený DPF
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: alternator
Dal by tady nekdo dobrou radu jak nejjednodusej demontovat altik z auta? Videl sem tam par sroubu, nejakej kabel ale nevim jak je to s pristupem, co vsechno se musi odmontovat, abych ho vyndal atd...
Diky
Diky
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Alternátor diesel
Místo přípravku na povolení napínáku řemene použit ořech 15 z goly a k tomu dva prodlužovací nástavce. Místo 5 kolíku použij 5 vrták
Označ si směr otáčení řemene, aby si ho potom dal správně

Označ si směr otáčení řemene, aby si ho potom dal správně

- Přílohy
-
- __www.etis.dealerconnection.com_workShopManuals.do_languag.pdf
- (125.25 KiB) Staženo 164 x
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Andymaniac
- Junior
- Příspěvky: 480
- Registrován: 21.10.2011 10:42
- Bydliště: Praha 8
Re: Alternátor diesel
Tohle je zajímavá informace. Nicméně, zvláštní je, že už u dvou Focusů 1,8TDCi, kde je alternátor 108A jsem viděl nastaveno 120AZaQik píše:v PCM je potreba nastavit spravnou hodnotu alternatoru, jinak neni spravne vyuzivan

Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13485
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Alternátor diesel
To preco? Este som to nevidel robit...lucky.jack píše:Označ si směr otáčení řemene, aby si ho potom dal správně
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Alternátor diesel FF2
Upřímně řečeno nevím, ale bylo mi řečeno několika lidma, abych to dělal a i v autoriz. servisu to dělají. Takže to asi nějakej důvod mít bude.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Alternátor diesel FF2
Já jsem to četl pouze v souvislosti s rozvoďákem, pokud by se po demontáži zase montoval....
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13485
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Alternátor diesel FF2
To hej, rozvodovy je jasny. A niektore remene (na Fordoch som to nevidel) maju od vyroby oznaceny smer otacania. Vtedy to ma zmysel.
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Alternátor diesel FF2
Hotovo. Tak jsme ten houkajici alternator uspesne vymenili. Bylo to jak jezek v kleci. Nakonec vylezl vrchem i bez vetsiho nasili
pak jsem to nastartoval a byl klid.
Noooo radoval jsem se asi predcasne, protoze stejnej houkajici pazuk se zanedlouho dostavil znova i z toho noveho...... takze houkajici altas je ocividne dusledek nejakeho problemu. Novy altik je ted vzdy cca 1-2 km potichu, asi jak je studeny, ten stary houkal hned po 50m, ale pak po 1-2km to zacne zase hucet snad jeste vic nez ten stary.
Potreboval bych navest spravnym smerem k nalezeni priciny problemu, jinak to odrovna i ten novy. A to jsem tam dal schvalne 150A misto puvodnich 120A oboje DENSO.
Vycetl sem tady, ze by se melo jeste neco po vymene prenastavit v RJ? Nebo, ze by to mohla delat umirajici baterka? Nebo je to snad nejaka chyba v elektroinstalaci? Sem z toho jelen. Chvili klid a pak turbina. Diky za rady.

Noooo radoval jsem se asi predcasne, protoze stejnej houkajici pazuk se zanedlouho dostavil znova i z toho noveho...... takze houkajici altas je ocividne dusledek nejakeho problemu. Novy altik je ted vzdy cca 1-2 km potichu, asi jak je studeny, ten stary houkal hned po 50m, ale pak po 1-2km to zacne zase hucet snad jeste vic nez ten stary.
Potreboval bych navest spravnym smerem k nalezeni priciny problemu, jinak to odrovna i ten novy. A to jsem tam dal schvalne 150A misto puvodnich 120A oboje DENSO.
Vycetl sem tady, ze by se melo jeste neco po vymene prenastavit v RJ? Nebo, ze by to mohla delat umirajici baterka? Nebo je to snad nejaka chyba v elektroinstalaci? Sem z toho jelen. Chvili klid a pak turbina. Diky za rady.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Alternátor diesel FF2
je ten alternator brutalne horky?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Alternátor diesel FF2
Jo tak to nevim, vyzkousim zajtra. Ty na nem udrzis ruku i po delsi ceste?
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Když byl spatnej,tak po 1 km jízdy se na něm daly smažit vejce
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Andymaniac
- Junior
- Příspěvky: 480
- Registrován: 21.10.2011 10:42
- Bydliště: Praha 8
Alternátor diesel FF2
Chlapi, nemáte někdo nějakou zkušenost s instalací silnějšího alternátoru do 1,8TDCi ? (120, nebo nejlépe 150A) ?
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host